Шымкенттің жол шебері Еділ Тағаев

ҚТЖ келбеті
25.09.2019, 14:12
Жансая Сыдықбай

Шымкент қаласы бойынша меншікті тілшісі

Шымкент жол дистанциясының жол шебері Еділ Тағаев ең жауапты да күрделі үшінші телімді басқарады. 1985 жылдан бастап жол шебері болып еңбек ететін тәжірибелі маман Шымкент станциясының аумағындағы жол күтіміне жауапты.

Шымкент станциясы басындағы 12 жол үнемі қолданыста. Ары-бері ағылып жатқан пойыздар мен вагондардың қауіпсіздігін қамтамасыз ететін жолшылардың жұмысы да шаш-етектен. Басты жол болып саналатын бірінші және екінші, үшінші жолдардан жолаушылар мен жүк пойыздары өтсе, одан кейінгі жолдарда вагондарды қабылдап-жөнелту жұмыстары жүзеге асырылып, сұрыптауға жіберіледі. Айтқанымыздай, станцияда 12 жол, 50 бағыттамалық бұрма бар. Жолшылар осы инфрақұрылымның күтімін жасап, қысы-жазы жол бойында жүреді. Жолдың ақауын тексеріп, күтіп-баптап, арнайы шаблонмен белгіленген нормадан асып кеткен жолдар болса қалпына келтіреді. Кейбір жолдарда шаблон нормасы әртүрлі болады екен. Айталық, 20, 24, 28. Мәселен, бұрма бағыттамаларда 24 болу керек, солардан асып кетсе, жолшылар тез қалпына келтіреді. Одан басқа жолшылар қысы-жазы темір жолды қоқыстардан тазартып, жазда шөптен, қыста қардан көктемде су тасқынынан, одан қалды мал мен жаннан қорғау да жолшылар міндетіне кіреді. Жол шебері Еділ Толымбекұлы таңның атысы, күннің батысы үй бетін көрмей далада жүретін жолшылардың ары кетсе қолдарына 80-90 мың жалақы алатынын айтып қынжылды. «Қарамағымда 15 жолшы бар.Теміржол саласында ең төмен жалақы алатын осы жолшылар. Бұл туралы талай көтеріліп, талай жерде айтылып та, жазылып та жатыр. Бірақ әзірге нәтиже жоқ», – дейді. Расында, шілденің ми қайтанар 45-50 градус ыстығында күннің астында жұмыс істеу тек оңтүстікте туып-өскен жаны сірден берік осындай жандардың ғана қолынан келетін ерлік болса керек. Соған қарағанда оларда кәсібіне деген адалдық күнкөрістен де жоғары тұратын асыл қасиет сияқты... Еділ Толымбекұлының неліктен теміржолшы болғанын сұрадық. Ол ауылда тұрып совхозда жұмыс істегісі келмегенін, бұдан гөрі теміржол саласын дұрыс деп тапқанын айтты. Әскери борышын өтеп келгеннен кейін теміржолшының оқуына түсіп, болат жолға біржола табан тірегеніне де биыл 42 жыл болыпты. «Зейнетке шығуыма 5 жыл қалды. Осы уақытта атымызға кір келтірмей, апаттың алдын алып, қауіпсіздікті сақтауға үлесімізді қосып аман-есен еңбек етсек, абырой сол болмақ», – дейді жол шебері.    

Жаңалықтар
03.07.2024
ҚТЖ-ның «Жасыл істер марафоны» акциясына 1,5 мың қызметкер қатысты
Қауіпсіздік
03.07.2024
Өткелде мұқият болыңыз
Жаңалықтар
03.07.2024
Қазақстан мен Қытай арасындағы жүк тасымалы 22%-ға артты
Жаңалықтар
02.07.2024
Қазақстан-Қытай Іскерлік кеңесі аясында бірқатар стратегиялық құжатқа қол қойылды
Жаңалықтар
02.07.2024
Марат Қарабаев елордада ҚХР Көлік министрімен кездесті
Жүк тасымалы
02.07.2024
Қазақстан-Қытай теміржолы дамып келеді
Жаңалықтар
02.07.2024
ҚТЖ мен CRRC келісімі шеңберінде алғашқы маневрлік локомотивтер Алтынкөл станциясына толық жеткізілді
Спорт
02.07.2024
Маңғыстаулық теміржолшы ММА-дан Азия чемпионы атанды
Инфрақұрылым
02.07.2024
Семейде инфрақұрылым жаңаруда
Жаңалықтар
02.07.2024
Әлемде теміржол көлігі анағұрлым экологиялық таза көлік түрі
Жолаушылар тасымалы
02.07.2024
Қазақстанда инва-купелердің саны артып келеді
Әлеумет
02.07.2024
Жемқорлықты жою жолдары талқыланды
Жаңалықтар / Мұрағат
02.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №55 02 шілде 2024 жыл
Темір жол тарихы
01.07.2024
Жамбыл локомотив пайдалану депосы ғасырлық мерейтойын атап өтеді
Жаңалықтар
01.07.2024
Астана вокзалдары күшейтілген жұмыс режиміне көшті
Аймақтар
01.07.2024
Жолшыларға жайлы ғимарат берілді (Фото)
Станция тынысы
01.07.2024
Түркістанның гүлденуіне теміржолшылар үлкен үлес қосып отыр
Жаңалықтар
01.07.2024
Теміржолшы ғимаратты өрттен сақтап қалды
Спорт
01.07.2024
Қазақстан темір жолының 120 жылдығына орай турнир өтті
Спорт
01.07.2024
Шымкентте шахматтан турнир өтті