Шағын бекетті басқару шебері

ҚТЖ келбеті
04.11.2019, 22:03

Теміржолда өмір бойы жолшы болған анасы арқылы осы кәсіпті таңдаған маңғыстаулық теміржолшы Жолдас Боранқұлов отыз жылға жуық шағын бекеттерді басқарып келеді.

Ол үшін шағын бекеттер жұмысын ұйымдастыру үлкен станцияларға қарағанда жеңілдеу де шығар, бірақ жауапкершілігі бірдей. №1112-13 бекеттер бастығы болып ондаған жылдар еңбек еткен кәсіби теміржолшы, міне, зейнет жасына да таяп қалыпты. 38 жыл ғұмырын осы салаға арнап, өмірін Шетпе мен соның маңайындағы шағын бекеттерде пойыздар қауіпсіздігін қамтамасыз ету арқылы өткізіп келе жатқан кейіпкеріміз – қозғалысты ұйымдастыру шаруашылығының нағыз маманы, шағын бекеттерді басқару шебері десек, артық айтпаймыз.

Сағызда туып-өскен ол 25 жасында теміржол техникумын тәмамдап, еңбек жолын Шетпе станциясында кезекші болып бастаған екен. 11 жылдан кейін осы станция бастығы, одан әрі ревизор қызметтерін атқарған. Ал бүгінде қарама-қарсы ағылған пойыздардың қауіпсіздігі қадағаланып, қарсы келген пойыздардың бір-біріне жол беру нүктесі болып отырған №11-12-13 бекеттерді басқарады.

– Осы үш бекет бойынша 14 адам еңбек етеміз. Көбісі Шетпеден қатынап жұмыс істейді. Күніне осы жолмен 20 шақты жүк және жолаушылар пойыздары қатынап тұр. Әр бекетте 3-4 отбасыдан бар. Олардың бәрі де осы бекеттер жұмысын атқаратын теміржолшылар. Маңғыстау – Бейнеу телімі аралығында жатқандықтан бізде талшықты-оптикалық телефон байланысы орнатылған. Ескі табло-пульт, рация, фонарь, жалауша сынды байланыс құралдары – күнделікті жұмыста пайдаланатын дүниелеріміз. Өмірімізді осы салаға арнағандықтан тілеуіміз осы теміржолдың үстінде. Бүгінде екі ұлым да осы салада, №13,14 бекеттерде кезекші болып жұмыс істейді, – дейді шағын бекеттерді басқару шебері.

Шағын болса да өз ЭЦ қосыны бар бекетте теміржолдың жол, вагон, электр саласының мамандары «бір жағадан бас, бір жеңнен қол шығарып» дегендей, пойыздардың қозғалыс қауіпсіздігін қамтамасыз етуде. 

ҚТЖ келбеті
26.07.2025
ҚТЖ машинисі ТМД елдері арасында кәсіпқойлар чемпионатында жүлделі орынға ие болды
Жаңалықтар
25.07.2025
Теміржолшылар өткелдерде рейд жүргізуде
Жүк тасымалы
25.07.2025
Тариф өсімі: кімге тиімді, кімге тиімсіз?
Инфрақұрылым
25.07.2025
Шымкенттегі теміржол өткелінде төрт жолақты көпір құрылысы қарқын алды
Аймақтар
25.07.2025
Жұмыла көтерген жүк жеңіл
Аймақтар
25.07.2025
Ұлы Абайдың ізімен...
Спорт
25.07.2025
ЦЖС командасы шағын футбол турнирінің жеңімпазы атанды
Жаңалықтар / Мұрағат
25.07.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №56 25 шілде 2025 жыл
ҚТЖ келбеті
24.07.2025
Астанада локомотив бригадалары арасында байқау өтті
Аймақтар
24.07.2025
Семей жол дистанциясында еңбек жағдайы жақсаруда
Қауіпсіздік
24.07.2025
Балалар қауіпсіздігі бәрінен маңызды
Жолаушылар тасымалы
24.07.2025
«Астана-Павлодар» қала маңы электр пойызының қозғалыс кестесі жаңартылды
Қауіпсіздік
24.07.2025
Машинист дер кезінде әрекет етіп, жолдағы әйелді аман алып қалды
Әлеумет
23.07.2025
Жаз қызығы жалғасуда
Әлеумет
23.07.2025
Медициналық пойыз Қостанай ауылдарына қызмет көрсетіп жатыр
Әлемде
23.07.2025
Орталық Азия Ауғанстанды үнді мұхитына шығатын дәліз ретінде көреді
Жүк тасымалы
23.07.2025
Орта дәліз: Қытай, Қазақстан және Әзербайжан ынтымақтастығы күшейе түсті
Әлемде
23.07.2025
Ұлыбританияда Stadler 99 сериялы жаңа локомотиві таныстырылды
Жаңалықтар
23.07.2025
ҚТЖ бөгде адамдардың темір жолға шығуының алдын алуда
Жүк тасымалы
22.07.2025
Шаньси провинциясынан алғашқы контейнерлік пойыз Орта дәлізбен Әзірбайжанға жөнелтілді