Түйсігі алдаған емес

ҚТЖ келбеті
31.01.2020, 13:42
Жансая Сыдықбай

Шымкент қаласы бойынша меншікті тілшісі

Отыз бес жылдан бері Арыс вагон пайдалану депосында вагон қараушы болып еңбек ететін Асан Ахашевтің тәжірибесі жетеді. Бүгінде аға тексерушіжөндеуші болып жастардың тәлімгер ұстазына айналуы да бекер болмаса керек.

Әріптестері оның ерекше қағылез, қырағы, еңбекқор, бәрінен бұрын вагондар ақауын дәл басып танитын ерекше қасиетін сүйсіне әңгімелейді.

«Талай апаттың алдын алған майталман ғой» десті бірауыздан. Әдетте вагон қараушылар күніне 20-дан астам құрамды қарап, шығарып салады. Әрбір құрам 60-65 вагоннан құралады. Вагонның техникалық жағдайын вагоншылар арнайы құрылғылар көмегімен, дөңгелекке арнайы балғамен ұрып тексеріп, ақаулы-ақаусызын өздеріне ғана тән белгі бойынша анықтайды. Арыс вагондарды тексеру қосынында 23 вагон қараушы еңбек етеді. Жұмыс тәулік бойы, ауысым таңғы сағат 9.00-де басталып, кешкі 21.00-ге дейін жалғасады. Екі күн демалып, екі күн жұмысқа шығады.

«Жұмыстың оңайы жоқ. Қай жұмыстың болсын қиындығы да, қызығы да қатар жүреді ғой. Вагондарды тексерген кезде ең бірін ші назар аударатын нәрсе, ол қырағылық пен мұқияттылық, әрине, сонымен қатар біздің кәсіпке ұзақ жылдар төселген жандарда интуиция деген де қалыптасады. Мені, мысалы, сол түйсігім алдаған емес. Кейде бір тексеріп өткен құрамға қайта оралып, көңіліме күдік ұялатқан вагонға қайта барам, сырт көзге ештеңе көрінбейді, бірақ дыбысталуынан бір шуылды сезгендей боласың, айналып келгенде сол доңғалақтан ақау шықса, яғни интуицияң сені жетелеп келді деген сөз. Жалпы, вагондарды тексеру тәртібін түсіндіре кетсек, алдымен вагондарды балғамен ұрып көреміз. Бас жағындағы болттары екі рет дыбыс берсе, демек ақау бар деген сөз. Дөңгелектің артқы жағын қараймыз. Ақау тапқан жағдайда, біріншіден, вагонды ағытатын және ағытпайтын кезі болады. Вагон екіге бөлінеді: тежегіш, жүретін бөлігі. Кейде ақаулар тежегіштен, құрылғыдан да шығып жатады. Егер тез арада жөндеуге келетін болса, сол жерде жөндейміз. Егер ұзақ жөндеуді қажет ететін болса, ол вагонды құрамнан ағытып аламыз. Оның орнына басқа тағы бір вагон қосады», – деп тәптіштей түсіндірді тәжірибелі вагон қараушы. 

Жаңалықтар
22.11.2024
ҚТЖ Бескөл депосында дизель отынының ұрланғанын анықтады
Жаңалықтар
22.11.2024
Ақмола бөлімшесі инфрақұрылымды жаңартуды және инновацияларды енгізуді жалғастыруда
Жүк тасымалы
22.11.2024
Қостанай ЖТ бөлімшесі қараша айында 2 359 вагон астық тиеді
ҚТЖ келбеті
22.11.2024
Жол монтерлерінің бір күні
Қауіпсіздік
22.11.2024
Жамбыл өңірінде қыста да қараусыз мал тиылмайды
Аймақтар
22.11.2024
«Syrmaq Fest»: Маңғыстаулық теміржолшы қолөнер көрмесін ұйымдастырды
Қауіпсіздік
22.11.2024
Шымкент станциясында өндіріс жарақатының алдын алу шарасы өтті
Әлеумет
22.11.2024
Күзет қызметкерлеріне көрсетілетін қолдау көп
Жаңалықтар
22.11.2024
Кәсіподақ сарапшылары құзыретін арттырды
Цифрландыру
22.11.2024
ІТ тақырыбына арналған білім сайысы өтті
Жаңалықтар / Мұрағат
22.11.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №99 22 қараша 2024 жыл
Жолаушылар тасымалы
21.11.2024
№42 «Атырау-Алматы» жолаушылар пойызының қозғалысы уақытша тоқтатылады
Жаңалықтар
21.11.2024
Құрық портының түбін тереңдету жұмыстары мерзімінен бұрын аяқталды
Спорт
21.11.2024
Теміржолшылар арасында спартакиада өтті
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ жол диагностикасының инновациялық технологияларын енгізуде
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ Еуропадағы терминалдық желіні кеңейтуде
Жолаушылар тасымалы
20.11.2024
Семейде қаламаңы тасымалында тиімді бағдарлар көбейеді
Жүк тасымалы
20.11.2024
Ақмола бөлімшесі 307 мың тоннадан астам астық тиеді
Жаңалықтар
20.11.2024
Қазақстан көлік-транзит дәліздерін ТМД + форматында дамытпақ
Әлемде
20.11.2024
Қытай – Қырғызстан – Өзбекстан темір жол құрылысы бойынша келіссөздің соңғы сатысы жүріп жатыр