Вагон қараушы жыл басынан төрт ақау таупты

ҚТЖ келбеті
23.06.2021, 14:06
Сұлугүл Бакесова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Маңғыстау вагон пайдалану депосының Бейнеудегі техникалық қызмет көрсету қосынында вагон қараушы болып істейтін Әділбек Өсербаев жыл басынан бері төрт ақау тауып, қауіпсіздік саласына зор үлес қосты. Осы еңбегі еленіп, ол «Қозғалыс қауіпсіздігі үшін» төсбелгісіне ие болды. Бейнеулік вагон қараушы теміржолда небәрі үш жылдан бері жұмыс істеп келеді. Арнайы колледжді бітірген соң, жұмыс барысында техникалық сабақтарда, Ақтөбеде білім жетілдіру арқылы вагон шаруашылығының қыр-сырына қаныққан ол қазір нағыз қырағы вагон қараушыға айналған. Биыл жыл басынан бері тапқан ақаулары аса қауіпті саналады. Оның екеуі бүйір рамасынан, екеуі автотіркегіш бөлігінен анықталды. Жақында соңғы бір ақау Тассай станциясынан, ар жағы Өзбекстаннан Ақтау портына қарай бағытталған, жуа, картоп тиелген жүк вагонынан шықты. – Станцияда бір сағаттай тұратын жүк пойыздарына техникалық қызмет көрсетіп, тексеру кезінде бір құрамда 60 вагон болса, соған 6 вагон қараушы шығамыз. Мен соңғы ақауды күндізгі ауысымда жүріп таптым. Сондықтан автотіркегіштегі 130 мм сызатты көру қиын болмады. Бұл – өте күрделі ақау. Дереу вагонды құрамнан ағытып, ТОР, яғни ағымды ағытып жөндеу цехына жібердік, – дейді вагон қараушы Әділбек. Вагон қараушылар айына екі рет техникалық сабаққа қатысу кезінде өзге елдер мен өңірлерде болған апаттар бойынша бейнежазбаларды көру, түрлі бұйрықтармен, өзге де керекті ақпараттармен танысу, ақау табу тәсілдерін меңгеру арқылы білім жетілдіреді. Сол алған білімдерін 3 айда 1 рет сынақ кезінде көрсетеді. – Вагондарды тексергенде 12 позиция бойынша қараймыз. Атап айтар болсақ, күйіктің иісі шықпай ма, ұрған кезде дыбыстар қалай естіледі, бүйір рамасында сызат жоқ па, автотіркегіш жағдайы қалай, тежегіш жағы, жүріс бөлігі, вагон шанақтары, соның ішінде тағы майда бөлшектері, дөңгелек жұптары қандай деңгейде, вагонның үстіңгі жағында не кемшілік бар, соның бәрін шолып шығуымыз керек. Жалпы станцияға күніне 16 пойыздай келіп-кетіп жатады, бәріне бөлініп, бірдей қызмет көрсетеміз, – дейді қырағы вагоншы. Бүгінде мамандығын терең меңгерген Әділбек тәжірибеден бөлек үнемі ізденісте болуды мақсат санайды. Әке жолымен теміржолшы кәсібін таңдаған ол – төрт қыздың сүйікті әкесі.

Жаңалықтар
17.06.2025
Вокзалда бомба бар деп жалған хабар берген азамат сотталды
Аймақтар
17.06.2025
Алтынкөлді дамыту жоспары
Жаңалықтар
17.06.2025
Бектенов көлік инфрақұрылымын жаңғырту барысын пысықтады
Аймақтар
17.06.2025
Қызылсай станциясының мүмкіндігі кеңеймек
Жаңалықтар / Мұрағат
17.06.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №46 17 маусым 2025 жыл
Әлемде
16.06.2025
Еуропада түнгі жеке купелі пойыздар іске қосылады
Жаңалықтар
16.06.2025
Қазақстан мен Қытай Ақтау портын дамытпақ
Спорт
16.06.2025
Доп додасында жолшылардың жұлдызы жанды!
Әлеумет
16.06.2025
“Саламатты Қазақстан” пойызы Атырау облысында мыңдаған адамға қызмет көрсетуде
Сұхбат
16.06.2025
Статистика – сан мен сапалық көрсеткіштер ғылымы
Аймақтар
16.06.2025
Атырауда жолдар жаңарып жатыр
Жаңалықтар
13.06.2025
Алтынкөл станциясының өткізу қабілетін арттыру шараларын талқылады
Инфрақұрылым
13.06.2025
Стратегиялық маңызға ие жоба
ҚТЖ келбеті
13.06.2025
Жігітке жеті өнер де аз...
Аймақтар
13.06.2025
Теміржолда өрілген тағдыр
Станция тынысы
13.06.2025
Станция бастығының дәрісі
Жаңалықтар
13.06.2025
ҚТЖ: Қаржылық тұрақтылық сақталуда
Аймақтар
13.06.2025
Ақтөбеде тағы бір рельс зауыты салынады
Жаңалықтар / Мұрағат
13.06.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №45 13 маусым 2025 жыл
Жүк тасымалы
12.06.2025
Қытай мен Қазақстан арасындағы тасымалдау көлемі өсуде