Нұсқаушы-машинист жас мамандарға таулы-қырлы жолмен жүрудің үйретіп жүр

ҚТЖ келбеті
30.07.2021, 11:49
Жансая Сыдықбай

Шымкент қаласы бойынша меншікті тілшісі

Шымкент темір жолына қарасты Бадам станциясында атақты Арысбаевтар династиясы тұрады. Берік Арысбаев осы теміржолшылар әулетінен шыққан машинист. Берік бүгінде Шымкент локомотив айналым депосында машинист-нұсқаушы болып жұмыс істейді. Беріктің әкесі Бейбіт те машинист болған, осыдан бір жыл бұрын ғана зейнет демалысына шыққан. Еңбек жолын 2007 жылы машинист көмекшісі болудан бастаған Берік өзінің мамандығын жақсы көреді.

«Нұсқаушы ретінде локомотив бригадаларымен жұмыс жасап, білмегенін үйретеміз. Машинист көмекшісіне бірден бұл саланы алып кету оңай емес. Сондықтан көмекшіні үйретеміз, машинист етеміз, одан кейін ретімен жүк, жолаушы тасымалына дайындаймыз. Жалпы, былай айтқанда, мұғалімбіз ғой. Мамандарды дайындаймыз, оқытамыз, үйретеміз. Мен де машинист көмекшісі болып бастап, үлкен ағалардан көп нәрсені үйрендім, қазір 7 жыл болды, өз салама төселдім деп сеніммен айта аламын», – деді Берік Арысбаев.

Оның жұмыс күні әдеттегідей таңғы сағат 8-де басталады. Сосын локомотив бригадаларына нұсқау жүргізіп, келген факсограммалармен, жеделхаттармен таныстырады. Жас машинистерге теміржол ішінде профиль жолдарды таныстырып, білмегенін үйретеді. Сөз арасында теміржол саласының болашағы туралы да ойымен бөлісті.

«Қазір жолдарды жаңартып, пойыздар жылдамдығы көтеріліп жатыр. Машинист нұсқаушылардың әлеуметтік жағдайы да қазір өте жақсы. Шымкент қаласы мегаполис болғалы жалақымызды да көтерді. Жыл сайын жұмысты жақсы істесең сыйақы береді», – деген ол жастарды теміржол саласына келуге, машинист болуға шақырады.

Өйткені, теміржол – болашағы зор сала, өркендеп өсе береді, жастар болашағы бар саланы таңдап, маманданса, ешқашан жұмыссыз қалмайды, ертеңгі күніне сенімді болады. Машинист нұсқаушы Берік Арысбавтың айтуынша, жолдың сапасы жылдамдықтан байқалады. «Қазіргі таңда біз жылдамдықты 120-дан асырмаймыз. Неге десеңіз, оңтүстіктегі теміржол таулы-қырлы жермен өтеді. Ал солтүстікте, басқа жақтарда теміржол тегіс жерде орналасқан. Дегенмен, болашақта локомотивтер мен жолдар жаңарып, біз де жылдамдықты көтеретін боламыз, сағатына 140 км де жаман көрсеткіш емес» деген нұсқаушы оңтүстік машинистерінің «қас жауы» жолда жайылатын мал екенін де жасырмады. Өзінің еңбек жолында адам қағу болмағанын, бірақ өткелдерден көліктер мен қараусыз жүрген ірі малмен соқтығысып қалған жағдайлар болғанын айтты.

Жаңалықтар
28.09.2025
ҚТЖ басшылығы Астана-1 вокзалының жөндеу жұмысымен танысты
Жаңалықтар
27.09.2025
Құрметті теміржолшы «Құрмет» орденімен марапатталды
Жаңалықтар
27.09.2025
ТХКБ-ны бірлесе дамыту жайы талқыланды
Жаңалықтар
27.09.2025
ҚТЖ-да «HR – өндіріс серпіні» стратегиялық HR-сессиясы өтті
Жаңалықтар
27.09.2025
Темір жолдар мен тағдырлар: Алматыда «Жолдар» телехикаясының түсірілімі басталды
Жаңалықтар
26.09.2025
Еліміздің теміржол көлігі жаңа деңгейге көтерілуде: ҚТЖ және Wabtec ауқымды әріптестікті іске қосты
Цифрландыру
26.09.2025
Бейнебақылау камерасына баға берсек...
Инфрақұрылым
26.09.2025
Астанада өткен форумда ұлттық жобалар сөз болды
Аймақтар
26.09.2025
Арыс-2 вокзалы қайта салынуда
Цифрландыру
26.09.2025
Цифрландырудан – жасанды интеллектке дейін
Аймақтар
26.09.2025
Шиелі вокзалы тарихи келбетін сақтай отырып жаңғыртылуда
Жаңалықтар
26.09.2025
100-ден астам студен ҚТЖ-ның орталық музейінде болды
ҚТЖ келбеті
26.09.2025
Парк кезекшісінің ерлігі
Қауіпсіздік
26.09.2025
Алғашқы көмек – маңызды
ҚТЖ келбеті
26.09.2025
Ұтқыр шешімге негіз болған ұсыныс
Аймақтар
26.09.2025
Арнайы жасақтың ауқымы кең
Аймақтар
26.09.2025
Марапат иесін тапты
Жаңалықтар / Мұрағат
26.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №78-79 26 қыркүйек 2025 жыл
Қауіпсіздік
25.09.2025
Қауіпсіздік – ревизордың көзімен
Аймақтар
25.09.2025
Абай әлеміне саяхат