Шоқпардың берекесі - шебінтас

Фоторепортаждар
11.04.2020, 11:41
Асхат Райқұл

Жамбыл темір жолының ШуОтар телімінде орналасқан Шоқпар станциясы күрежолдың бойында жатқандықтан ары-бері қатынап жатқан жүк пойызы да, жолаушылар пойызы да көп. Тек бүгінгі жағдайға байланысты теміржол бойындағы қозғалыс күрт азайған.

Жолаушы тасымалы жоқтың қасы. Бірақ ара-тұра жүк тиелген құрамдар өтіп жатыр.

Станциялықтар барынша сақтық шараларын сақтап жұмыс істеуде. Мыңнан асатын тұрғыны бар Шоқпар ауылында теміржолдан нәпақасын айырып жүргендер аз емес. Шоқпар десе, білетіндердің есіне алдымен осы жерден өндірілетін қиыршық тас түсетіні анық, «Қазақстан темір жолы» салып бастаған кез келген теміржол құрылысына қиыршық тас осы Шоқпардан тасымалданады. Станция бастығы Арман Есдәулетовтің айтуынша шебінтастың жөнелтілімі жыл он екі толастамайды екен. Мәселен, дәл қазіргі кезде де жанжаққа екі күнде елу вагон жөнелтеді.

– Шоқпардың берекесі де байлығы да «ШоқпарТасАт» кәсіпорны өндіретін осы шебінтас десем қателеспеймін. Бұл кәсіпорын жүздеген адамды жұмыспен қамтып отыр. Ал станцияда 162 адам жұмыс істейді. Олардың ішінде тек станциялықтар емес, жолшылар, вагон шаруашылығы, қауіпсіздік және дабыл, байланыс пен электрмен жабдықтау саласының мамандары да бар, – дейді Арман Қырықбайұлы.

Шоқпардан өндірілген тас қазіргі кезде Алтынкөл, Жамбыл бөлімшесі аумағындағы теміржол құрылысына жөнелтіліп жатыр екен.

– Біз әлем елдерін жаулап жатқан коронавирус індетіне байланысты барынша сақтық шараларын қолға алдық. Жұмыс барысында үш адамнан артық топтаспаймыз. Жұмысшылардың барлығына тегін қорғаныш маскаларын, қолғаптарын таратып бергенбіз. Әр бұрышқа антисептик секілді медициналық бұйымдарды да қойып қойдық, – дейді А.Есдәулетов.

Станция басшысы жұқпалы инфекцияның салдарынан жолаушылар пойыздарында шектеу болғанымен, жүк тасымалында кедергі жоқтығын айтады. 

Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Адамдар неге пойызбен жүруді жөн санайды?
Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Тағы қай бағыттың пойыздары Starlink интернетіне қосылатыны айтылды
Әлемде
17.09.2025
Калифорнияда сутекпен жүретін алғашқы пойыз іске қосылды
Жаңалықтар
17.09.2025
ALT университетінде ҚТЖ басшыларына арналған «Үздіктер алаңы» бағдарламасы басталды
Жүк тасымалы
17.09.2025
Қостанай өңірінен темір жолмен астық тасымалдау 20%-ға артты
Жаңалықтар
17.09.2025
Теміржолшылар қалдықтарды сұрыптау жолдарын үйренді
Жаңалықтар
16.09.2025
Теміржолшылардың қысқы маусымға дайындығы талқыланды
Жүк тасымалы
16.09.2025
Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран теміржол дәлізі жанданады
Трансформация
16.09.2025
Жүк тасымалы мен магистральдық желіні біріктіру – уақыт талабы
Аймақтар
16.09.2025
Қысқа әзірлік қарқынды жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.09.2025
Екі көпір тұрса да, ерінетіндер көп
Аймақтар
16.09.2025
Әулиеата командасы бас жүлдені жеңіп алды
Қауіпсіздік
16.09.2025
«ҚТЖ»-да еңбек қауіпсіздігі мен экология бойынша үздіктер анықталды
Жаңалықтар / Мұрағат
16.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №75 16 қыркүйек 2025 жыл
Жаңалықтар
15.09.2025
ҚТЖ мен РЖД стратегиялық ынтымақтастық бойынша басым бағыттарды айқындап алды
Әлеумет
15.09.2025
Теміржолшының студент баласына жол ақысы өтеледі
Жүк тасымалы
15.09.2025
Мамыр-қыркүйек аралығында 24 млн тонна көмір тасымалданды
Цифрландыру
15.09.2025
Бейнеу станциясы цифрландыруға көшеді
Станция тынысы
15.09.2025
Теміржолшылардың қажырлы еңбегі: Арал станциясының көрсеткіштері
Аймақтар
15.09.2025
Матай станциясында локомотившілердің демалыс үйі күрделі жөндеуден өтті