Талас станциясының тынысы ашыла бастады

Фоторепортаждар
05.06.2020, 10:36
Асхат Райқұл

Тараздан күнбатысқа қарай шығып, Алматы бағытындағы жолға түссеңіз, арқырай ағып жатқан Талас өзені көрінеді. Сол өзенді бойлай өтетін теміржолдың бойында Талас станциясы бар. Пандемиялық қауіпті індетке байланысты енгізілген төтенше жағдай, карантин режимдері кезінде қозғалысы кеміп, жұмысы баяулап қалған станцияда соңғы аптада шаруа күрт қыза түскен.

Жергілікті теміржолшылар үшін бұл жақсылықтың нышаны болып отыр. «Мәселен, күні кеше Новороссискіден бері қарай қант шикізаты жөнелтілді деген хабар алдық.

Сонау Кубадан жол тартқан шикізат біздің станция арқылы Тараз қаласындағы үлкен қант зауытына түседі.

Ол жерден жартылай өнім өңделіп, аппақ қантқа айналып, Қазақстанның түкпіртүкпіріне жіберіледі. Көбінесе Алматы, Шымкент, Атырау аймақтарына жөнелтеміз.

Арасында іргедегі Өзбекстан республикасына да кетеді», – дейді Талас станциясының директоры Омар Оразбақов.

Тараз қант зауытының қуаттылығы күніне 700 тоннаға дейін қант өндіруге жетеді екен. Бұл дегеніңіз, әр күн сайын зауыттан шыққан 12-13 вагон қант станция арқылы межелі жеріне жіберіледі деген сөз.

Ал Тараз қант зауытына Кубадан Ресей арқылы ай сайын 400-450 вагон шикізат келеді. «Біздің станциямен негізінен қант тасымалы өтетін болса, екінші Тараз қаласындағы барлық әскери бөлімдердің техникасы жеткізіледі.

Бұл үшін арнайы жолымыз, эстакадаларымыз әзірленген. Қордай жақтағы «Отар», «Мәтібұлақ» полигондарына, Атырау, Қарағанды аймақтарына әскери техникалар үзіліссіз, әсіресе көктем, күз айларында кетіп, келіп жатады. Олардың барлығына тиісінше қауіпсіз де мінсіз қызмет көсретуді біздің теміржолшыларымыз әбден меңгерген», – дейді Омар Ескандерұлы.

Жауапты маманның сөзінше, қант зауытының жанындағы макарон өнімдерінің цехы да теміржол қызметіне жиі жүгінеді. Сонымен қатар станция арқылы ұн, кебек тасымалданады екен. «Төтенше жағдайға байланысты биылғы көктемгі байқауды өз күшімізбен өткіздік. Артынан Жамбыл жүк тасымалы бөлімшесінен жасақталған арнайы комиссия тексеріп келіп, оң баға берді.

Жалпы, теміржол аса сақтықты, жауапкершілікті талап ететін болғандықтан, бізде тексеру шаралары жиі болады. Мәселен, дәл қазіргі таңда коммерциялық тексеріс жүріп жатыр. Олар да жұмысымызды жоғары деңгейде бағалауда», – деп атап өтті О.Оразбақов.

Талас станциясында қазіргі таңда 19 теміржолшы қызмет атқарады екен. Әрқайсысы өз ісінің маманы, тәжірибелі.

Сондықтан болар, соңғы он жылдың көлемінде мұнда ешқандай тосын оқиға, өндірістегі бақытсыз жағдай орын алмаған. «Теміржолшылардың қауіпсіздігі – бірінші орында.

Сол себептен техникалық, еңбек қауіпсіздігі ережелерін барынша сақтауға күш саламыз, бүгінгі таңда пандемия індетіне байланысты сақтық шараларын күшейтіп, маска мен антисептикті көптеп қолданып жатырмыз», – деп түйіндеді сөзін станция басшысы.

Станция ғимаратына осыдан бес жыл бұрын ғана күрделі жөндеу жүргізіліпті. Жуырда өткен көктемгі байқауға орай ақтап-сырлап, косметикалық әрлеуден өткен. Қызметкерлер үшін жұмысқа қолайлы жағдайдың бәрі жасалған.

Тараз қаласынан небәрі 8-10 шақырымдай қашықта орналасқан станция төңірегінде халық тығыз шоғырланған. Сондықтан теміржолшылар үшін әрі-бері ағылып жатқан жергілікті тұрғындармен, қаланың шет жағы болған соң бірлі-жарым мал ұстайтындармен қауіпсіздік тақырыбында жұмыс үздіксіз жүргізіліп, ереже талаптары қатаң сақталуы қадағаланады.

«Ұра берсең, құдай да өледі» демекші, теміржолшылардың тынымсыз еңбегінің нәтижесі деуге болады, бүгінде жергілікті халық темір жолды тек белгіленген орындардан ғана өтуді әдетке айналдырған. Автокөлік жүргізушілерінің де өткелде тәртіп бұзып, көзге түсуі соңғы жылдары мүлде тіркелмеген десек болғандай. 

Жаңалықтар
22.07.2024
Қазақстан, Түрікменстан және Ауғанстан жаңа теміржол магистралінің құрылысын талқылады
Инфрақұрылым
22.07.2024
Күрделі жөндеу жұмыстары кезең-кезеңімен жүзеге асырылуда
Әлеумет
22.07.2024
Теміржолшылардың балалары лагерге аттанды
Спорт
22.07.2024
Қазақстан темір жолының 120 жылдығына орай Таразда спартакиада өтті
Жаңалықтар
22.07.2024
Ауғанстан, Түрікменстан және Өзбекстан делегациясы Бейнеу астық терминалының мүмкіндігімен танысты
Жолаушылар тасымалы
22.07.2024
Қаныш Сәтбаевтың 125 жылдығына арнайы безендірілген пойыз жолға шықты
Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл
Қауіпсіздік
18.07.2024
Темір жолдағы химиялық апаттарды жою бойынша оқу-жаттығу өтті
Әлеумет
18.07.2024
50 бала лагерьге аттанды
Қауіпсіздік
18.07.2024
Жанып келе жатқан жолаушылар пойызы сөндірілді
ҚТЖ келбеті
18.07.2024
Велосаяхатшы сапарға шықты
Жүк тасымалы
18.07.2024
Қазақстанда теміржол көлігімен тасымалданатын шикізаттық емес экспорт көлемі артты