ҚТЖ-да өндірістік жарақаттану 25%-ке төмендеді

Қауіпсіздік
22.10.2022, 10:26

"ҚТЖ "ҰК" АҚ-да пойыздар қозғалысы қауіпсіздігі және еңбекті қорғау мәселелері бойынша кеңес өтті. Басқарма мүшелері мен құрылымдық бөлімшелер басшылары 9 айды қорытындылап, негізгі проблемалар мен оларды шешу жолдарын талқылады, деп хабарлайды Rail-news.kz.  

Жыл басынан бері "ҚТЖ" ҰК" АҚ желісі бойынша қозғалыс қауіпсіздігін бұзушылық 11%-ке төмендеді. Персонал кінәсінен жол берілген қозғалыс және жол шаруашылықтарындағы бұзушылықтарға баса назар аударылды. Қозғалыс қауіпсіздігі департаментінің директоры Марат Шакеновтың айтуынша, ТМҚ ұрлау, жабдықтардың бүлінуі және жеке кәсіпорындардың локомотивтерді сапасыз жөндеуінің мәселелері де проблемалы болып отыр.    

Есепті кезеңде өндірістік жарақаттану жағдайларының төмендеуінде оң серпін байқалады – өткен жылғы деңгейге қарағанда 25%. Кеңеске қатысушылардың пікірінше, көрсеткіштердің жақсаруына қарамастан, өндірістік жарақат алу қаупі жоғары болып қала береді.  

"Өндірістік қауіпсіздік" интеграцияланған жүйесінің көмегімен 43 мыңнан астам сәйкессіздіктер анықталса, олардың 40 мыңға жуығы жойылды. Жұмыстарды тоқтату, ақаулы құралдарды алу, денсаулыққа қауіп төндіретін жабдықты пайдалануды тоқтату арқылы 10 мыңға жуық оқиғаның алды алынды. Мұның бәрі өмір мен денсаулыққа қауіп төндіретін қауіпті жұмыстарды тоқтату құқығын пайдаланған жұмыс орындарындағы жұмысшылардың күш-жігерінің алдын алады.

- Жазатайым оқиғалардың негізгі себебі әлі де жеке тәртіп бұзушылық және зардап шеккендердің қауіпсіздік шараларын сақтамауы болып табылады. Бұдан басқа, жұмыс технологиясын сақтауға, жұмыс орындарында тиісті жағдай жасауға, персоналды даярлау мен оқытуға жауапты басшылардың кінәсі байқалады, - деп атап өтті "ҚТЖ" ҰК" АҚ Басқарма төрағасының орынбасары Қанат Әлмағамбетов.  

Компанияның бас инженері Батыр Котыревтің айтуынша, барлық деңгейдегі басшылардың KPI бағалау, қауіпсіздік мәдениетінің деңгейін арттыру, қызметкерлердің өндірістік қауіпсіздік мәселелеріне тартылуы арқылы еңбек жағдайлары мен еңбекті қорғаудың жай-күйі үшін жауапкершілігін арттыру қажет. Сондай-ақ, өндірістік жарақат алу қаупін азайту үшін жазатайым оқиғалар мен электротравматизмнің алдын алу жөніндегі іс-шаралар жоспарларын іске асыруды жалғастыру қажет. Сонымен қатар, жыл соңына дейін NEBOSH, IOSH және т. б. халықаралық бағдарламалар бойынша оқыту арқылы басшылар мен мамандардың құзыретін арттыру бағдарламасын аяқтау қажет.  

 

Аймақтар
13.08.2025
Төретам станциясында жүк айналымы артып келеді
Әлемде
13.08.2025
Сянлушань станциясынан Еуропа мен Орталық Азияға жаңа бағыт ашылды
Жаңалықтар
13.08.2025
Мәдени мұра ізімен: Jibek Joly туристік пойызы кезекті турға аттанады
Аймақтар
12.08.2025
Батыс Қазақстан облысында төрт теміржол вокзалы жаңғыртылады
Жүк тасымалы
12.08.2025
Достық станциясында Қытайға экспорттық жүктерді беру бойынша рекорд орнады
Цифрландыру
12.08.2025
Сандық технология – уақыт талабы
Цифрландыру
12.08.2025
Бәйгеқұм станциясында автоматтандырылған шлагбаум орнатылуда
Инфрақұрылым
12.08.2025
Тараз вокзалының қос қабаты түгел жаңарады
Жаңалықтар
12.08.2025
Теміржол тарихына саяхат
Жаңалықтар / Мұрағат
12.08.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №64 12 тамыз 2025 жыл
Спорт
11.08.2025
ҚТЖ – спартакиада чемпионы!
Қауіпсіздік
11.08.2025
Белгіленбеген жерден өту — теміржолдағы басты қауіп
Қауіпсіздік
11.08.2025
Жолаушылар вагонынан өрт шыққанда...
Әлеумет
11.08.2025
Теміржолшылар балаларының жазғы демалысы жалғасуда
Аймақтар
11.08.2025
Жаздың әр күні тиімді
Инфрақұрылым
11.08.2025
Алматының теміржол вокзалдары ҚТЖ басқаруына берілді
Әлеумет
11.08.2025
Саламатты Қазақстан: Сарыкөл қаласының мыңнан астам тұрғыны тексерістен өтті
Инфрақұрылым
08.08.2025
Ақмола облысында 16 вокзал жаңғыртылуда
Жолаушылар тасымалы
08.08.2025
Пойызда тыйым салынатын әрекеттер туралы ескертпе
ҚТЖ келбеті
08.08.2025
Еңбекпен өрілген өмір жолы