ҚТЖ-да өндірістік жарақаттану 25%-ке төмендеді

Қауіпсіздік
22.10.2022, 10:26

"ҚТЖ "ҰК" АҚ-да пойыздар қозғалысы қауіпсіздігі және еңбекті қорғау мәселелері бойынша кеңес өтті. Басқарма мүшелері мен құрылымдық бөлімшелер басшылары 9 айды қорытындылап, негізгі проблемалар мен оларды шешу жолдарын талқылады, деп хабарлайды Rail-news.kz.  

Жыл басынан бері "ҚТЖ" ҰК" АҚ желісі бойынша қозғалыс қауіпсіздігін бұзушылық 11%-ке төмендеді. Персонал кінәсінен жол берілген қозғалыс және жол шаруашылықтарындағы бұзушылықтарға баса назар аударылды. Қозғалыс қауіпсіздігі департаментінің директоры Марат Шакеновтың айтуынша, ТМҚ ұрлау, жабдықтардың бүлінуі және жеке кәсіпорындардың локомотивтерді сапасыз жөндеуінің мәселелері де проблемалы болып отыр.    

Есепті кезеңде өндірістік жарақаттану жағдайларының төмендеуінде оң серпін байқалады – өткен жылғы деңгейге қарағанда 25%. Кеңеске қатысушылардың пікірінше, көрсеткіштердің жақсаруына қарамастан, өндірістік жарақат алу қаупі жоғары болып қала береді.  

"Өндірістік қауіпсіздік" интеграцияланған жүйесінің көмегімен 43 мыңнан астам сәйкессіздіктер анықталса, олардың 40 мыңға жуығы жойылды. Жұмыстарды тоқтату, ақаулы құралдарды алу, денсаулыққа қауіп төндіретін жабдықты пайдалануды тоқтату арқылы 10 мыңға жуық оқиғаның алды алынды. Мұның бәрі өмір мен денсаулыққа қауіп төндіретін қауіпті жұмыстарды тоқтату құқығын пайдаланған жұмыс орындарындағы жұмысшылардың күш-жігерінің алдын алады.

- Жазатайым оқиғалардың негізгі себебі әлі де жеке тәртіп бұзушылық және зардап шеккендердің қауіпсіздік шараларын сақтамауы болып табылады. Бұдан басқа, жұмыс технологиясын сақтауға, жұмыс орындарында тиісті жағдай жасауға, персоналды даярлау мен оқытуға жауапты басшылардың кінәсі байқалады, - деп атап өтті "ҚТЖ" ҰК" АҚ Басқарма төрағасының орынбасары Қанат Әлмағамбетов.  

Компанияның бас инженері Батыр Котыревтің айтуынша, барлық деңгейдегі басшылардың KPI бағалау, қауіпсіздік мәдениетінің деңгейін арттыру, қызметкерлердің өндірістік қауіпсіздік мәселелеріне тартылуы арқылы еңбек жағдайлары мен еңбекті қорғаудың жай-күйі үшін жауапкершілігін арттыру қажет. Сондай-ақ, өндірістік жарақат алу қаупін азайту үшін жазатайым оқиғалар мен электротравматизмнің алдын алу жөніндегі іс-шаралар жоспарларын іске асыруды жалғастыру қажет. Сонымен қатар, жыл соңына дейін NEBOSH, IOSH және т. б. халықаралық бағдарламалар бойынша оқыту арқылы басшылар мен мамандардың құзыретін арттыру бағдарламасын аяқтау қажет.  

 

Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл
Қауіпсіздік
18.07.2024
Темір жолдағы химиялық апаттарды жою бойынша оқу-жаттығу өтті
Әлеумет
18.07.2024
50 бала лагерьге аттанды
Қауіпсіздік
18.07.2024
Жанып келе жатқан жолаушылар пойызы сөндірілді
ҚТЖ келбеті
18.07.2024
Велосаяхатшы сапарға шықты
Жүк тасымалы
18.07.2024
Қазақстанда теміржол көлігімен тасымалданатын шикізаттық емес экспорт көлемі артты
Жаңалықтар
18.07.2024
Биыл темір жол арқылы 757 мың тонна астық жөнелтілді
Инфрақұрылым
18.07.2024
Елімізде 2030 жылға дейін 180-нен астам теміржол станциясы жаңғыртылады
ҚТЖ келбеті
17.07.2024
Жаңақорғаннан – Түркісібке дейін...
Жүк тасымалы
17.07.2024
ТХКБ арқылы Қытай мен Еуропа арасындағы контейнерлік тасымал көлемі 12,8%-ға өсті
Жаңалықтар
17.07.2024
Үкімет Wabtec компаниясымен «жасыл» локомотивтер шығару жоспарын талқылады
Жолаушылар тасымалы
17.07.2024
Вокзалдарда «Күту парағы» қызметі бойынша кеңестер өткізіледі