Аса қауіпті жүгі бар пойыздар ерекше назарда

Қауіпсіздік
15.11.2022, 09:17
Суретті түсірген автор
Қуаныш Қожаев

Абай облысы бойынша меншікті тілші

Ел шығысындағы теміржолшылар күнделікті еңбек процесінде экологиялық қауіпсіздік мәселесін күн тақырыбынан қалдырған емес. Себебі тораптық станцияларда тасымалданатын қауіпті жүктердің сақталуын қатаң қадағалап, қоршаған ортаға залал келмеуін үнемі назарда ұстау экологиялық қауіптің, тіпті тосын апаттардың да алдын алуда.

Осы ретте әсіресе цистерналарда сақталатын аса қауіпті жүгі бар пойыздар бөлімшенің барлық станцияларында қадағалауға алынған. Тасымалданатын жүкті межелі жерге аман-есен жеткізу теміржолшылар міндетіне кіретіні белгілі.  

Осы жылы бөлімше бойынша қауіпті сұйықтықтың төрт бірдей ағып кету фактісі мен бір мәрте сусымалы жүктің төгілуі тіркеліпті. Экологиялық қауіптің алдын алу, қадағалауды күшейту мақсатында тек станция басындағы вагон қараушылар мен әскерилендірілген теміржол күзетінің қызметкерлері ғана емес, пойыз құрастырушыларына да қосымша нұсқаулар берілген. Сондықтан болар, аталған фактілер дер кезінде анықталып, апаттың алды алыныпты.  

Мәселен, осыдан біраз бұрын Дегелең станциясында Павлодардан Ақтоғай станциясын бетке алған жылжымалы құрамнан жанармайдың тамшылап тұрғаны анықталған. Жүкті қабылдап-тапсырушы Берік Жусанбаев цистернаның үш жерінен минутына 30 тамшы тамғанын есепке алып, ӘТЖК тобына хабар берген. Нәтижесінде станция бастығы Талғат Баширов басшылық еткен шұғыл жұмыс тобы құрылып, аталған ақаулықтың мән-жайын нақтылаған. Тексерулер көрсеткендей, цистернаның бекітуші бір болты жоқ болып шыққан. Осылайша 13-ші жолда тұрған №73933269 вагон аумағы қоршауға алынып, қоршаған ортаны ластайтын және өрт қаупін тудыратын күрделі ақаулық дер кезінде жойылды. Бұл бір ғана мысал.  

Сол тәрізді экологияға залал келтіретін дәл осындай кінәрат аталған станциядан тағы бір мәрте анықталыпты. Осыған қарап, дегелеңдік қозғалысшылардың қырағылығын ерекше атап өтуге болады.  

Мұнымен қатар, айналаға қауіп тудыратын тағы екі факті Жаңа-Семей және Шар станцияларында анықталып, дер кезінде ауыздықталған.  

– Қауіптілігі жоғары жүктері бар вагондар ерекше назар аударуды талап етеді. Кінәрат анықталған жағдайда, уақыт оздырмастан бірден апаттың алдын алу, ақаулықты жою жұмыстары басталады. Ол үшін әуелгі кезекте вагонды кірме жолға жөнелтеміз. Сонымен қатар, ондағы сұйықтықтың қауіптілік деңгейі, жүктің салмағы, тығыздығы, тіпті, температурасы да есепке алынады. Мұның барлығы алдағы уақытта ондай келеңсіздіктерге жол бермеу мақсатында тіркеуге алынады, – дейді бұл орайда аталмыш оқиғаларға сараптама жүргізген Семей ЖТ бөлімшесінің өндірістік қауіпсіздік бөлімінің жетекші инженері Бекзат Кәрімханов.  

Мақсат – тасымалданатын қауіпті жүктердің уақытында тапсырыс берушіге аман-есен жетуі. Алайда цистернадан сұйықтықтың ағуы көбінесе станция басындағы техникалық тексерулер кезінде анықталады екен. Ондайда вагон пломбасының бүлінбеуі де назарға алынады. Ағытылып, жөндеуге жіберілген вагон бойынша әуелгі кезекте хаттама толтырылып, қажетті құжаттамалар жасалынып, арнайы комиссияның сараптамасынан да өткізіледі.  

Дегенмен мәселе тек апаттың алдын алумен ғана бітпейді. Оны болдырмау мақсатында алдын алу шаралары жүргізіледі. Мәселен, осыған дейін Семей ЖТ бөлімшесінде орын алған вагон цистерналарынан жанармайдың ағуы бойынша көршілес бөлімшелердегі бірқатар станциялар басшыларына хаттамалар жіберіліпті. Расында тасымал тасқыны арта түсетін алдағы уақыттарда да мұндай іс-шаралардың маңыздылығы зор.  

 

Жаңалықтар
30.09.2025
Пойыздан кешікке бойжеткен машинист кабинасына тас лақтырды
Жаңалықтар
30.09.2025
Алматыда «New SilkWay» бизнес-форумы өтіп жатыр
Жаңалықтар
30.09.2025
Президент: Қазақстан арқылы әлемнің ең ірі сауда нарығына 5 теміржол дәлізі өтеді
Жаңалықтар
30.09.2025
Мемлекет басшысы «Достық – Мойынты» теміржолының екінші желісін іске қосты
Трансформация
30.09.2025
Локомотив құрастырудың жаңа деңгейі
Жаңалықтар
30.09.2025
«НR-өндіріс серпіні»: Маңызды жобалар алаңы
Қауіпсіздік
30.09.2025
Қараусыз мал мен құлаққаптағы адам – пойыз қозғалысына қауіп
Аймақтар
30.09.2025
Құрылғылар сенімділігі күмән туғызбайды
Аймақтар
30.09.2025
Маңғыстау локомотившілері қысқы сынаққа сақадай сай
Аймақтар
30.09.2025
Жіңішке станциясында жүк жөнелту артты
Жаңалықтар / Мұрағат
30.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №80 30 қыркүйек 2025 жыл
ҚТЖ келбеті
29.09.2025
ҚТЖ қызметкерлері байқауда топ жарды
Жаңалықтар
29.09.2025
Достық жол дистанциясында жаңғырту жұмыстары жүргізілді
Әлеумет
29.09.2025
Дүниежүзілік жүрек күні: ҚТЖ-да профилактикалық акция өтті
Жүк тасымалы / Апта саны
29.09.2025
Қыркүйекте теміржол көлігімен 1 млн тоннадан астам астық тасымалданды
Әлеумет
29.09.2025
Медициналық пойыз Абай елін аралап жүр
Жаңалықтар
29.09.2025
Қазақстан мен Қытай 2026 жылға арналған тасымалдау перспективаларын талқылады
Жүк тасымалы
29.09.2025
Қаржы министрлігі 2027 жылға қарай ТХКБ бойынша жүк тасымалы 7,2 млн тоннаға жетеді деп болжауда
Жаңалықтар
29.09.2025
ҚТЖ Достық станциясын дамытуға инвестиция салуда
Спорт
29.09.2025
KTZH Marathon 2025: Қозғалыс қуаты – Бірлік күші!