Қажетті материалдар жеткілікті

Аймақтар
15.03.2019, 11:07

Шығыстағы Семей ЖТ бөлімшесі бойынша көктемгі су тасқынына даярлық шаралары қыс ішінде-ақ басталған болатын. Соның нәтижесінде өңірдегі гидрометерологиялық ахуал біршама күрделі болғанымен қазіргі күні теміржол нысандарына төніп тұрған қауіп жоқ.  

Семей магистральдық желі бөлімшесінің аумағы республикамыз бойынша жауын-шашын мол түсетін әрі өзен және бұлақ сулары өте көп аймақ. Сол себептен жылдың осы мезгілі табиғаттың тосын мінезіне жоғары деңгейде даярлық жасауды талап етеді. Өңірдің 8 аумағы қызыл су басу қаупі жоғары алап саналады.

Осыған дейін Семей магистральдық желі бөлімшесі басшылығы арнайы жоспар жасап, көктемгі су тасқынының алдын алу бойынша жұмыстар жүргізген-ді. Оның ішінде еріген қар сулары суағарлар арқылы кәріздерге жіберіліп, су тоспалары мен өзендер және су қоймаларының деңгейі тәулік бойы бақылауға алынған.

Мамандар сөзіне сүйенсек, наурыздың 12 күнгі көрсеткіш бойынша НЖС-6 мекемелеріне тиесілі 440 көпір, 368 құбыр, 181 км арық, 1216 км су жүретін арналар қардан толық аршылып, тазаланған. Сонымен қатар, көктемгі сең жүру және қызыл су тасқынының алдын алып, қажет жағдайда шұғыл жұмылдыру мақсатында қажетті техникалар қазіргі күні толығымен даяр тұр.

– Семей магистральдық желі бөлімшесі басшысы Айдын Шәукежановтың назарда ұстауымен тасқынның алдын алу бағытындағы жұмыстар биыл ерте қолға алынды. Мәселен, қазіргі таңда бөлімше бойынша 43 вагоннан тұратын 5 пойыз жасақталды. 38 платформа жолға шығуға даяр тұр. Бұдан өзге арнайы әзірленген тастар мен темірбетонды шпалдар бар.Инертті материалдар жеткілікті, – дейді НЖС-6 жол бөлімінің бастығы Қайыргелді Ахметжанов.

Жақын күндері тасқынға тосқын қою мақсатында цемент пен құмның, қиыршық тастың мол қоры әзірленбек.

Мамандардың айтуынша, Семей ЖТ бөлімшесі бойынша, су шаю қаупі ең жоғары аумақтар Жаңа-Семей және Аягөз жол дистанциясының қарамағындағы телімдер саналады.Сондықтан, ПЧ-40 пен ПЧ-42 жолшыларына салмақ түсіп тұр.

Ал, бөлімше қарамағындағы желі бойларында жалпы саны 89 қауіпті орын бар. Жекелей тоқталсақ, ПЧ -39-да – 6, ПЧ-40-та – 13, ал Аягөз жол дистанциясы бойынша 20 орын қатерлі аумақтар тізімінде тұр.

Қуаныш ҚОЖАЕВ, Семей 


Жаңалықтар
25.10.2025
Талғат Алдыбергенов теміржолшыларды Республика күнімен құттықтады
Жаңалықтар
24.10.2025
ҚТЖ Республика күнін салтанатты түрде атап өтті
Инфрақұрылым
24.10.2025
Қызылжар жобасынан не күтеміз?
Инфрақұрылым
24.10.2025
Жол техникалары сапқа қойылды
Аймақтар
24.10.2025
Шаруашылықтар қысқа дайын ба?
Аймақтар
24.10.2025
Кемшіліктер қайталанбауы тиіс
ҚТЖ келбеті
24.10.2025
Жолаушының алғысына бөленген кассир
Аймақтар
24.10.2025
Вагон қараушыдан ұстазға айналған теміржолшы
Қауіпсіздік
24.10.2025
Өткел қауіпсіздігі – сенімді қолда
Әлеумет
24.10.2025
Үздік еңбек әулеті
Аймақтар
24.10.2025
«Таза Қазақстан» челленджі жалғасып жатыр
ҚТЖ келбеті
24.10.2025
Ақмаралдың алғашқы жеңісі
Аймақтар
24.10.2025
Вокзал маңы абаттандырылды
Жаңалықтар
24.10.2025
60-қа жуық студент ҚТЖ мұражайында болды
Жаңалықтар / Мұрағат
24.10.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №88-89 24 қазан 2025 жыл
Жаңалықтар
23.10.2025
Көлік министрі Тбилисиде өткен V «Silk Road Forum» аясында сөз сөйледі
Инфрақұрылым
23.10.2025
Ақмая–Шиелі телімінде қызу жұмыс жүріп жатыр
Станция тынысы
23.10.2025
Рельс үстіндегі өмір: Манкент станциясының қаһармандары
ҚТЖ келбеті
23.10.2025
«Жыл машинисі» анықталды
Аймақтар
23.10.2025
«Таза Қазақстан»: Арыстық теміржолшылар 120 түп ағаш отырғызды