Вагонмен қамтуда кедергі жоқ

Аймақтар
19.06.2019, 11:37
Қосұйым Мұқашев

Атырау облысы бойынша меншікті тілші

Жүк тасымалын вагондармен уақытылы және жеткілікті мөлшерде қамтамасыз ету – тасымал процесіндегі ең маңызды фактордың бірі. «Қазақстан темір жолы» ҰК» АҚ еншілес ұйымы «Қазтеміртранс» компаниясының Атырау филиалы Атырау және Маңғыстау жол бөлімшелерімен бірлесе жұмыс жасайды.

Магистральдық тораптың 2099,4 шақырым (Атырау бөлімшесі – 915,3 шақырым, Маңғыстау бөлімшесі – 1184,1 шақырым) аралығындағы теміржол қозғалысының үзіліссіз, қауіпсіз қызметін үнемі ұйымдастыру жолында қызмет жасап, ел экономикасының бәсекеге қабілеттілігін одан әрі арттыруға ден қойып отырған филиалдың негізгі қызметі – аймақтағы жүк тасымалын вагондармен жеткілікті түрде қамтамасыз ету. 2019 жылдың бес айында 46200 тонна болатын 818 вагонға тапсырыс берілген, орындалуы – 68%. Оның себебі жүк жөнелтушілер тарапынан тапсырыстың аз болуы, құжаттардың дұрыс болмауы, жүк жөнелтушілердің заказдан бас тарту, жоспардың жоғарылығы, т.т. жабық вагондар – 176, платформалар – 68 және 574 жартылай вагондарға тапсырыс берілген. Негізгі жүк жөнелтушілер: «Иси Гипс Индер», «Индер тұз», «Карат», «Шевронмұнайгаз», «Рауан Налко» ЖШС, т.б.

Филиал басшысы Саламат Төлегеновтің айтуынша, биылғы жылғы бес айда ағымдағы ағытып-жөндеуге барлығы 361 вагон қойылып, 344 вагон шығарылған. Оның ішінде жалгер есебінен 248 вагон қойылса, КТТ есебінен 113 вагон. Көбінесе доңғалақ жұптары, тежегіш, тележка, шанақ бұзылуынан болады. Бес айда 11 вагон кепілдік мерзімдеріне жетпеген болса, 9 вагон 331 228,17 теңге шығын келтірген. 20 вагон станциялардағы инвентарлық парктен шығарылған. Жоспарлы жөндеуге 415 вагон қойылып, содан 325 вагон жіберілген.

Жүк тасымалының маңызды бөлшегі болып табылатын вагондардың техникалық қауіпсіздігін қамтамасыз етуді де басты назарда ұстап отырған Атырау филиалы вагондардың ағымдағы жөндеу жұмыстарын Атырау, Маңғыстау вагон пайдалану деполары арқылы жүргізеді. Ал, деполық жөндеулер Қазалы, Балхаш, Орал, Шалқар вагон жөндеу деполарында жасалады. Филиалдың құзырында өндірістік-техникалық, вагон паркі, шұғыл жұмыс бөлімдері бірлесіп жұмыс жасайды. Мұнда пайдаланған жүк вагондарын қадағалау мен оны жоспарлы жөндеуге ұдайы көңіл бөлінеді. Мәселен, теміржол бойындағы жүк тасымалының уақытында жүк алушының тікелей өзіне жеткізілуі үшін, оған қоса қауіпсіздік ережелерінің мүлтіксіз сақталуы – басты мақсат. Осы орайда, жөндеуді қажет еткен вагондар цехтарда мамандардың қолынан өтіп, жарамсыз бөлшектері ауыстырылып, жаңартылады. Бұл жұмыс өте қырағылықты талап етеді. Содан да осы қызметте тек қана өз ісінің білікті мамандары қызмет етеді.

Вагондарды жөндеу, олардың қауіпсіздігін сақтауда атқарылып жатқан жұмыстар да аз емес. Осы ретте өндірістік-техникалық бөлімге қарасты Атырау, Маңғыстау теміржол бөлімшелерінің станциялары мен бекеттерінде тұрған, жұмыс жасамайтын парктегі жүк вагондарының есебі алынып, пайдалану мерзімдері аяқталғаннан кейінгі тиісті құжаттарын жасақтау негізінде есептен шығарылады. Мұның өзі теміржол қозғалысы қауіпсіздігін қамтамасыз етуге өз ықпалын тигізуде.

– Жалпы «Қазтеміртранс» АҚ-ның Атырау филиалының еңбек қауіпсіздігі бойынша басты мақсаты – әрбір қызметкерге теміржолдың жоғарғы қауіпті аймақ екенін, теміржол бойында қауіпсіздікті сақтамағанның бақытсыздыққа ұшырататынын ұғындырып отыру. Еңбек қорғау және теміржол қауіпсіздігін сақтауда өткен бес айдағы көрсеткішке ден қойсақ, Атырау филиалында жарақат алудың шараларын уақытында өткізудің нәтижесінде, жарақаттану оқиғалары болған жоқ, – дейді мекеме басшысы. Кәсіпорын жұмысшылары 2018-2020 еңбек шартына сай арнаулы киім және жеке қорғаныс құралдарымен 100% қамтылған. Әр айдың екінші сәрсенбісінде еңбек қорғау және қауіпсіздік күні өткізіледі.

Теміржол көлігінің қауіпсіз қызмет етуі, қызметкерлердің кәсіби даярлығының деңгейіне тікелей байланысты. КТТ Атырау филиалында қызметкерлерді инженерліктехникалық оқыту ісіне маңыз берілуде. Осы ретте техникалық сабақтарды өткізетін арнайы жабдықталған жұмыс бөлмесі, арнайы техникалық оқыту және жаттығу орындары бар. Қазіргі уақытта мұнда заманауи технологиялар, сандық фотоаппарат, бейнекамера, проектор экранымен, телевизор, ноутбук орнатылған. Осындай техникалық құралдар, оқыту жоспарына сәйкес қызметкерлер түрлі семинарларға қатысып, көп мағлұматтар алады. 

Жаңалықтар
22.07.2024
Қазақстан, Түрікменстан және Ауғанстан жаңа теміржол магистралінің құрылысын талқылады
Инфрақұрылым
22.07.2024
Күрделі жөндеу жұмыстары кезең-кезеңімен жүзеге асырылуда
Әлеумет
22.07.2024
Теміржолшылардың балалары лагерге аттанды
Спорт
22.07.2024
Қазақстан темір жолының 120 жылдығына орай Таразда спартакиада өтті
Жаңалықтар
22.07.2024
Ауғанстан, Түрікменстан және Өзбекстан делегациясы Бейнеу астық терминалының мүмкіндігімен танысты
Жолаушылар тасымалы
22.07.2024
Қаныш Сәтбаевтың 125 жылдығына арнайы безендірілген пойыз жолға шықты
Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл
Қауіпсіздік
18.07.2024
Темір жолдағы химиялық апаттарды жою бойынша оқу-жаттығу өтті
Әлеумет
18.07.2024
50 бала лагерьге аттанды
Қауіпсіздік
18.07.2024
Жанып келе жатқан жолаушылар пойызы сөндірілді
ҚТЖ келбеті
18.07.2024
Велосаяхатшы сапарға шықты
Жүк тасымалы
18.07.2024
Қазақстанда теміржол көлігімен тасымалданатын шикізаттық емес экспорт көлемі артты