Машинист болу оңай ма?

Аймақтар
08.08.2019, 11:11
Сабырхан Сейілбекұлы

Қызылорда облысы бойынша меншікті тілші

Қызылорда локомотив пайдалану депосы басшылығының келісімімен бүгін тепловоз машинисінің жанында көмекші ретінде сапар шекпекпін. Әрине, аздап жүрексіну, қорқыныш та жоқ емес. Өйткені, теміржол көлігінде ең жауапты мамандық машинист екені белгілі.

Ақтөбе-Алматы бағытындағы №34 жолаушылар пойызын Шиелі станциясына дейін жеткізуге нұсқау алған локомотив бригадасы машинист-нұсқаушы Дастан Сарабековтің рейс алды пысықтау инструктажынан өттік. Нұсқаушы бүгінгі рейстің ерекшелігін, ауа-райының ыстықтығын, секундына 15-20 метрге дейін желдің ұйытқу қатері бар екенін, оның бағытын және өзге де жағдайларды екшелеп, ең бастысы рейс барысында адам өмірі мен пойыздардың қозғалыс қауіпсіздігін қатаң сақтауды тапсырып, тепловозды қабылдауға мұрсат берді.

Қызылорда локомотив пайдалану депосының дәрігерлік пунктінен тексеруден өттік, қан қысымы, жүрек дүрсілі, өзге де толып жатқан өлшемдер қалыпты жағдайда, демек бүгінгі рейске дәрігер рұқсаты дайын. Тепловозға келіп ТУ-152 борт жорналындағы техникалық жағдайымен, оның ішінде ходовой бөлігін жеке тексеруден өткізіп, машинист Азамат Азаматовпен бірге тепловоз дизелінің барлық бүге-шүгесіне дейін қарап шығып, көліктің техникалық жағдайының талапқа сай екеніне көз жеткізіп, тепловозды вагондар құрамына тіркеп жолға шықтық.

Станциялық жолдан шыққан бойы сағатына 25 шақырымға дейінгі жылдамдықтан 50-60 шқ/сағатқа жеткенде құрам перегонға шыққан соң пневматикалық тежегішті тексердік. Тежегіш толық жүмыс жасап тұр. Мұнан кейін электропневматикалық тежегіш тексерілді... Әр станцияға жақындағанда станция кезекшілерімен кіріс бағдаршамының сары түсті, шығыс бағдаршамның жабық екені баяндалып, әр перегонда бекітілген жылдамдық қатаң ұсталып отырды.

Жолшыбай ешбір тосын жағдайсыз Шиелі станциясына келіп тоқтадық. Бір қарағанда, қорқынышты болып көрінетін тепловозға бой үйретіп, машинистермен қимай қоштастым. Өйткені, депо басшысының бұйрығы бойынша әрі қарай рұқсат жоқ. Машинист болу, әрине, тіпті де оңай емес, оның атан түйеге жүк болар жауапкершілігі бәрінен ауыр. Бірақ, сонымен қатар туған жердің бүкіл тау-тасы мен өзен-көлі, сексеуілді-жусанды жазира даласын көз алдыңнан өткізіп, ерекше әсерге бөлейтін, қанат бітіретін романтикаға толы мамандық. Егер журналист болмағанда мен сөзсіз машинист болар едім деп ой түйдім. 

Жаңалықтар
22.11.2024
ҚТЖ Бескөл депосында дизель отынының ұрланғанын анықтады
Жаңалықтар
22.11.2024
Ақмола бөлімшесі инфрақұрылымды жаңартуды және инновацияларды енгізуді жалғастыруда
Жүк тасымалы
22.11.2024
Қостанай ЖТ бөлімшесі қараша айында 2 359 вагон астық тиеді
ҚТЖ келбеті
22.11.2024
Жол монтерлерінің бір күні
Қауіпсіздік
22.11.2024
Жамбыл өңірінде қыста да қараусыз мал тиылмайды
Аймақтар
22.11.2024
«Syrmaq Fest»: Маңғыстаулық теміржолшы қолөнер көрмесін ұйымдастырды
Қауіпсіздік
22.11.2024
Шымкент станциясында өндіріс жарақатының алдын алу шарасы өтті
Әлеумет
22.11.2024
Күзет қызметкерлеріне көрсетілетін қолдау көп
Жаңалықтар
22.11.2024
Кәсіподақ сарапшылары құзыретін арттырды
Цифрландыру
22.11.2024
ІТ тақырыбына арналған білім сайысы өтті
Жаңалықтар / Мұрағат
22.11.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №99 22 қараша 2024 жыл
Жолаушылар тасымалы
21.11.2024
№42 «Атырау-Алматы» жолаушылар пойызының қозғалысы уақытша тоқтатылады
Жаңалықтар
21.11.2024
Құрық портының түбін тереңдету жұмыстары мерзімінен бұрын аяқталды
Спорт
21.11.2024
Теміржолшылар арасында спартакиада өтті
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ жол диагностикасының инновациялық технологияларын енгізуде
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ Еуропадағы терминалдық желіні кеңейтуде
Жолаушылар тасымалы
20.11.2024
Семейде қаламаңы тасымалында тиімді бағдарлар көбейеді
Жүк тасымалы
20.11.2024
Ақмола бөлімшесі 307 мың тоннадан астам астық тиеді
Жаңалықтар
20.11.2024
Қазақстан көлік-транзит дәліздерін ТМД + форматында дамытпақ
Әлемде
20.11.2024
Қытай – Қырғызстан – Өзбекстан темір жол құрылысы бойынша келіссөздің соңғы сатысы жүріп жатыр