Қайта түлеген Қаратау

Аймақтар
25.08.2020, 10:18
Асхат Райқұл

Кешегі келмеске кеткен кеңес үкіметі жылдары фосформен жарты әлемге танылған Жаңатас пен Қаратауды білмейтіндер кемдекем. «Егіз шаһардай болған қос қала сол кезде тікелей Мәскеуден қаржыландырылып, дүркіреген» деседі көз көргендер. Балапан басынан, тұрымтай тұсына кеткен жылдары тоқырауға ұшырап, тынысы тарылған сол Жаңатас пен Қаратау бүгінде қайта түлеген.

Бірін «Қазфосфат» ЖШС-ның «Жаңатас» тау-кен өңдеу кешені аяғынан тұрғызса, бірін «Шолақтау» тау-кен өңдеу кешені өркениетке жетеледі. Өндіріс бар жерде, жүк тасымалы бар. Ал жүк тасымалының иек артары, әрине, темір жол.

Бүгінгі таңда Қаратау станциясында құжынаған жүк пойыздары күндіз-түні бір тынбайтын қайнаған тірлік. Арғы жағындағы Жаңатас станциясынан, бергі жағындағы Аса, Тамды сынды шағын станциялардан келетін вагондарды қоса есептегенде, бір айда мұндағы теміржолшылар 17-18 мың шамасында вагонды күтіп алып, 700800 вагонды шығарып салады екен.

«Біздің аймақта ірі өндіріс ошақтары көп. Жалпы, Сарысу мен Таластың жері табиғи байлықтан кенде емес қой. Мәрмәр тастарын өндіретін «Алина холдинг» ЖШС, «Шолақтау» тау-кен өңдеу кешені, өзге де үлкенді-кішілі кәсіпорындар теміржолдың тасымалын тоқтатпақ емес. Келесі жылдан бастап жұмысымыз тіптен қыза түседі деген ойдамыз. Өйткені, Ресейдің «ЕвроХим» компаниясы ірге қалап жатыр өңірімізде. Жаңатас пен Қаратаудың мыңдаған тұрғынын қазірден жұмыспен қамтуда. 2021 жылдан бастап тауар тасымалын қолға алмақ. Олар да фосфор, уран өндірісін дамытады», – дейді станция директорының орынбасары Ғалымжан Сайлаубек.

Жауапты маманның сөзіне қарағанда, қауіпті індетке байланысты қалыптасқан төтенше жағдай, карантиндік режим кезінде де жүк тасымалы көрсеткіштерінде сондай алшақтық байқалмаған. Қаратау станциясының теміржолшылары, міне, бес айдан бері барлық медициналық-санитарлық талаптарды қатаң сақтай отырып еңбек етіп жатыр екен. Жүк тасымалына тапсырыс берушілермен де онлайн режимде байланыс орнатып, жұмыстың денін қашықтан атқаруға маскаларымен, қолғаптармен, арнайы киімдермен қызметкерлерімізді толық қамтамасыз еттік. Антисептиктен де тапшылық көрмедік. Сондықтан болар, теміржолшыларымыздың арасында дерт жұқтырғандар болған жоқ», – дейді Ғалымжан Бақытханұлы.

Қаратау станциясының ғимараты сонау кеңес заманында ірге қалағанымен, заманауи көркімен көз тартады. Екі жыл бұрын ғана ағымдағы жөндеуден өтіпті. Жұмысшылардың жағдайлары барынша қамтылған. 2021 жылы жүк кеңсесінің ғимаратын жаңарту жоспарланып отыр екен. 

Жаңалықтар
26.11.2024
Жаңа темір жолдардың құрылысы кезінде 157 көпір салынады
Жаңалықтар
26.11.2024
ҚТЖ 2027 жылға дейін 9 терминал салады
Жаңалықтар
26.11.2024
2029 жылға дейін 5 мың км жол салынады
Жаңалықтар
26.11.2024
Оқушылар мен колледж студенттері теміржолшы мамандығымен етене танысты
Жаңалықтар
26.11.2024
Биыл отандық өндірушілермен 1 637 келісімшарт жасалды
Жүк тасымалы
26.11.2024
Достық станциясынан ҚХР-ға тасымалдау жоспары мерзімінен бұрын орындалды
Жолаушылар тасымалы
26.11.2024
Жолаушылар вагондарындағы стоп-кранды пайдалану ережелері
Жаңалықтар
26.11.2024
Ыстамбұлда ТХКБ дамуы талқыланды
Инфрақұрылым
26.11.2024
Павлодар магистральдық желі бөлімшесінің инфрақұрылымын дамыту жалғасуда
Аймақтар
26.11.2024
Күзет мамандары үш тілді қатар меңгеруде
Аймақтар
26.11.2024
Станция басшылары біліктілігін арттырды
Станция тынысы
26.11.2024
Аймақтың бағын ашқан алып құрылыс
Инфрақұрылым
26.11.2024
Жолдарды жаңғырту – жауапты мәселе
Жаңалықтар / Мұрағат
26.11.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №100 26 қараша 2024 жыл
Жаңалықтар
25.11.2024
ҚТЖ Хорватия серіктестерімен байланысты нығайтады
Жаңалықтар
25.11.2024
Белгісіз біреулер Көкпекті – Нұра аралығындағы жолдан бекітпе болттарды ұрлап кеткен
Аймақтар
25.11.2024
Ардагерлер алғысқа бөленді
Әлемде
25.11.2024
Alstom Израильге электровоздарды жеткізуді аяқтады
Спорт
25.11.2024
ҚТЖ құрамасы – чемпион!
Жаңалықтар
25.11.2024
Транскаспий дәлізі: Бакуден Сианға алғашқы контейнерлік пойыз жөнелтілді