Есенжол Баймұқанов Ауғанстандағы миссия туралы

Әлеумет
10.05.2019, 11:23

Есенжол Баймұқанов – ел алдындағы әскери борышын 1980-ші жылдары Кеңестік Қарулы күштер қатарында Ауғанстанда өтеп келген жан. Бүгінде Магистральдық желі дирекциясының Техникалық даму департаментінде 1-дәрежелі менеджер болып жұмыс істейді.

– Мен 8 сыныпты бітіргеннен кейін Целиноград темір жол көлігі техникумына оқуға түсіп, оны «Тиеу жұмыстарының механизациясы» мамандығы бойынша бітіріп шықтым. Техникумнан кейін әскерге шақырылдым. Басында Семейде, сосын Отарда әскери дайындықтан өтіп жаттық, кейін бізді Ауғанмен шекаралас Түркіменстанның Кушка қаласына жіберді. Семейде жүргенімізде Ауғандық бауырлас халыққа интернационалдық көмек көрсетуге келісеміз деп жаздыртып алды. 1979 жылы Ауған жеріне бірінші әскери бекініс орнатылды.

Бізде әскери рота жасақталып, жаяу әскер полкінен, қазақтың жігіттерінен ең үздік 10 механикті іріктеп алды. Мен солардың қатарында болдым. Үш айдай оқу-жаттығудан өткен соң бірден Кандагарға бардық. Шындандағы әскери әуежайды қорғауға алдық. Фарахқа бардық, Ауғанстанның басқа қалаларына да рейдке шығып тұрдық. Ал мені жөндеу ротасына жіберді. Менің міндетім, двигательді, тағысын тағы техникаларға жөндеу жұмыстарын жүргізу болатын. Сондықтан рейдке көп шықпадым. Маджахедтермен болып жатқан соғысқа тойтарыс беру болатын біздің миссиямыз. Алғашқы жылдары олар партизандар сияқты ара-арасында ұрысқа шығып тұрды. Кейін күш алды ғой. Ал біз 1980 жылы елге оралдық, – дейді Есенжол Ешкенұлы.

Елге оралған соң интернационалист-жауынгер өмірін теміржолмен байланыстырып, Ақмола жол дистанциясына жұмысқа тұрыпты. Жол бригадирі, механик-реттеуші, дефектоскоп вагонының инженері, вагон бастығының орынбасары сияқты қызметтерді атқарып, 1997-2001 жылдар аралығында Бас жол басқармасының Ақмола филиалы бойынша жолды диагностикалау орталығын басқарыпты. Ал кейінгі төрт жылда Жол басқармасының жобалық конструкторлық-технологиялық бюроның перспективалы әзірлемелер бюросын басқарып, кейінгі бір жылда Ғылымиөндірістік орталықтың жол шаруашылығын дамыту бөліміне жетекшілік етеді. Соңғы он бес жылдан бері Техникалық даму департаментінде бөлімді басқарып келеді.

Жаңалықтар
22.07.2024
Қазақстан, Түрікменстан және Ауғанстан жаңа теміржол магистралінің құрылысын талқылады
Инфрақұрылым
22.07.2024
Күрделі жөндеу жұмыстары кезең-кезеңімен жүзеге асырылуда
Әлеумет
22.07.2024
Теміржолшылардың балалары лагерге аттанды
Спорт
22.07.2024
Қазақстан темір жолының 120 жылдығына орай Таразда спартакиада өтті
Жаңалықтар
22.07.2024
Ауғанстан, Түрікменстан және Өзбекстан делегациясы Бейнеу астық терминалының мүмкіндігімен танысты
Жолаушылар тасымалы
22.07.2024
Қаныш Сәтбаевтың 125 жылдығына арнайы безендірілген пойыз жолға шықты
Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл
Қауіпсіздік
18.07.2024
Темір жолдағы химиялық апаттарды жою бойынша оқу-жаттығу өтті
Әлеумет
18.07.2024
50 бала лагерьге аттанды
Қауіпсіздік
18.07.2024
Жанып келе жатқан жолаушылар пойызы сөндірілді
ҚТЖ келбеті
18.07.2024
Велосаяхатшы сапарға шықты
Жүк тасымалы
18.07.2024
Қазақстанда теміржол көлігімен тасымалданатын шикізаттық емес экспорт көлемі артты