Праймериз-2020: көшбасшы болуға лайық

Әлеумет
07.09.2020, 11:38
Шахида Жұман

Маңғыстау облысы бойынша меншікті тілші

«Мықты лидерлер – мықты партия» қағидаты бойынша іріктелген көшбасшыларды партия қатарына тарту мақсатында жарияланған праймеризге кандидаттарды тіркеу аяқталды. Үміткерлер қатарында маңғыстаулық теміржолшылардан Мұнайлы ауданы бойынша сегіз адам бар. 

Олардың арасында жас ерекшеліктері бойынша жас та, орта жастағы және аға буын да бар. Ең жасы – 30-31 жастағы жігіттер. Олар – 1990 жылы туған Маңғыстау магистральдық желі бөлімшесі қауіпсіздік бөлімінің бас маманы Қайрат Құлекенов пен Маңғыстау жүк тасымалы бөлімшесінің техникалық бөлімін басқаратын 1989 жылы туған Ернар Айдарханов. Олардан басқа Маңғыстау жүк тасымалы бөлімшесінің директоры Нәжімеден Ғұбашов, Маңғыстау магистральдық желі бөлімшесінің директоры Жарылқап Дүйсенбай праймериз кандидаттары тізімінде. Сонымен қатар бұл тізімнен «Маңғыстау теміржолы» БПҰ төрағасы, Қозғалыс қауіпсіздігі департаментінің Маңғыстау аймағы бойынша бас ревизоры Болат Дүйсәлиевтің, Маңғыстау локомотив пайдалану депосының бастығы Сәндібай Күзенбаевтың, Маңғыстау электрмен жабдықтау дистанциясы директорының орынбасары Нұрболат Шалғабайдың, жүк тасымалы бөлімшесінің қауіпсіздік бөлімінен вагон шаруашылығының ревизоры Берік Имашовтың есімін көруге болады. 

Праймеризге тіркелу 17 тамыздан 28 тамызға дейін жалғасты. Енді қатысушылар 7 қыркүйекке дейін үгіт-насихат жұмыстарына дайындалады. 7 қыркүйектен 31-не дейін үгіт-насихатпен айналысады. 

Жұмысшылар, партияластарымен кездесіп, өзінің бағдарлама, жобасымен таныстырады. Теледебат өткізіп, БАҚ арқылы жариялайды.

Бұл жұмыстар аяқталғасын 1-3 қазан аралығында партияішілік кадр резервіне онлайн түрде іріктеу болады. Олар онлайн дауыс және сайлау учаскелерінде дауыс жинай алады. Ал дауыс беру 3 қазанда басталады. 

– Теміржолшылар көшбасшылыққа қашан да дайын. Себебі олар темірдей тәртіпте еңбек ете жүріп жұмысқа әбден шыңдалып, шираған мамандар, – дейді Нұр Отан партиясының Мұнайлы аудандық филиалы «Маңғыстау теміржолы» БПҰ төрағасы Болат Дүйсәлиев. 

Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл
Қауіпсіздік
18.07.2024
Темір жолдағы химиялық апаттарды жою бойынша оқу-жаттығу өтті
Әлеумет
18.07.2024
50 бала лагерьге аттанды
Қауіпсіздік
18.07.2024
Жанып келе жатқан жолаушылар пойызы сөндірілді
ҚТЖ келбеті
18.07.2024
Велосаяхатшы сапарға шықты
Жүк тасымалы
18.07.2024
Қазақстанда теміржол көлігімен тасымалданатын шикізаттық емес экспорт көлемі артты
Жаңалықтар
18.07.2024
Биыл темір жол арқылы 757 мың тонна астық жөнелтілді
Инфрақұрылым
18.07.2024
Елімізде 2030 жылға дейін 180-нен астам теміржол станциясы жаңғыртылады
ҚТЖ келбеті
17.07.2024
Жаңақорғаннан – Түркісібке дейін...
Жүк тасымалы
17.07.2024
ТХКБ арқылы Қытай мен Еуропа арасындағы контейнерлік тасымал көлемі 12,8%-ға өсті
Жаңалықтар
17.07.2024
Үкімет Wabtec компаниясымен «жасыл» локомотивтер шығару жоспарын талқылады
Жолаушылар тасымалы
17.07.2024
Вокзалдарда «Күту парағы» қызметі бойынша кеңестер өткізіледі