Бүйірлік рамадан бүк шықты

Әлеумет
26.09.2020, 13:36
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Маңғыстаулық вагон қараушы Байрамбай Тыныштықов жүк вагонының бүйір рамасынан қауіпті ақау тапты. Бір қызығы, бұл – ВЧД-33 мекемесі бойынша жыл басталғалы бері 40-шы ақау екен. Бұл, әрине, 19 жылдан бері Маңғыстау вагон пайдалану депосында жұмыс істеп келе жатқан вагон қараушының тауып отырған бірінші ақауы емес.

Бүгінде елуден асқан тәжірибелі теміржолшы 2018 жылы да вагонның бүйір рамасынан аса қауіпті ақау тауып, үлкен апаттың алдын алған еді. Сол еңбегі үшін ол «Қозғалыс қауіпсіздігі үшін» төсбелгісімен марапатталған болатын.

Бұл жолы ол Қырғызстанның транзиттік вагонынан 11 тамыз күні тағы да бүйірлік рама ақауын анықтады.

– Күндізгі ауысымда жүргенде №3401 пойыз үшінші жолға кешке тоғыздарда келіп тоқтады. Аға вагон қараушы Ерлан Ереков болатын. Вагон бізге келгенде бос екен. Бірақ оған дейін ол ақаулы болып барлық құрамға қауіп төндірген болды ғой. Жүгі Өзен станциясында түсіріліпті. Содан кейін кері қарай Қырғызстанға кетіп бара жатқанда Маңғыстау станциясында аялдап тұрғанда бүйір рамасынан ақау таптық, – дейді Б.Тыныштықов.

Вагон депосының Маңғыстау станциясы бойынша ТҚКҚ бастығы Ерболат Сәулебековтің айтуынша, бұл ақауды ұлғайтқыш лупамен және көздің қырағылығы арқылы табуға болады. Мұндай ақаулар бүйір рамасын сырлап қойғанда, сол сырдың астынан білінбей қалуы да мүмкін екен. Алайда, қырағы вагон қараушының жанарынан кінәрат тыс қалмаған, ақаулы вагон дереу ағытылып, акт толтырылған, бүйір рамасын ауыстыру үшін жөндеуге жіберілген.

Осындай күрделі ақауды тапқаны үшін вагон қараушы басшылық тарапынан сыйақыға ұсынылды. Вагон қараушының қызметіне жоғары баға берген қосын басшысы оның өз ісіне адал майталман маман екенін айтады. Байрамбай Тыныштықовтың әкесі де өмір бойы теміржолда жол жөндеуші болып еңбек етіпті. 

Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл
Қауіпсіздік
18.07.2024
Темір жолдағы химиялық апаттарды жою бойынша оқу-жаттығу өтті
Әлеумет
18.07.2024
50 бала лагерьге аттанды
Қауіпсіздік
18.07.2024
Жанып келе жатқан жолаушылар пойызы сөндірілді
ҚТЖ келбеті
18.07.2024
Велосаяхатшы сапарға шықты
Жүк тасымалы
18.07.2024
Қазақстанда теміржол көлігімен тасымалданатын шикізаттық емес экспорт көлемі артты
Жаңалықтар
18.07.2024
Биыл темір жол арқылы 757 мың тонна астық жөнелтілді
Инфрақұрылым
18.07.2024
Елімізде 2030 жылға дейін 180-нен астам теміржол станциясы жаңғыртылады
ҚТЖ келбеті
17.07.2024
Жаңақорғаннан – Түркісібке дейін...
Жүк тасымалы
17.07.2024
ТХКБ арқылы Қытай мен Еуропа арасындағы контейнерлік тасымал көлемі 12,8%-ға өсті
Жаңалықтар
17.07.2024
Үкімет Wabtec компаниясымен «жасыл» локомотивтер шығару жоспарын талқылады
Жолаушылар тасымалы
17.07.2024
Вокзалдарда «Күту парағы» қызметі бойынша кеңестер өткізіледі