Манкент – Шымкенттің қақпасы

Станция тынысы
06.02.2025, 09:16
Суретті түсірген автор
Нұрлыбек Досыбай

Түркістан облысы бойынша меншікті тілші

Пойыз оңтүстіктегі мегаполис қала Шымкентке жақындағанда Манкент станциясына аялдайды. Бейне бір қалаға кірер қақпа сынды. Сайрам ауданының орталығы, табиғаты көркем, халық тығыз қоныстанған Ақсукентте орналасқан  станцияда қозғалыс өте жиі.  

Бүгінде Манкент станциясында, яғни Ақсукентте 25 мыңға жуық адам тұрады. Ал Ақсукент-1 мен Ақсукент-2 ықшамауданының аралығындағы теміржол өткелі арқылы екі жаққа қатынайтын адамдардың орташа тәуліктік көрсеткіші 500-700 адамды құрайды. Темір жолдың қауіпті аймақ екені ескеріліп, станция аумағына жүргіншілерге арналған 1 емес, 2 жаяу көпірі салынған. Алайда, жерілікті тұрғындар тарапынан осы қос көпір тиімді пайдаланылмай келеді.

– Адамдар көпір арқылы қауіпсіз өтудің орнына темір жолды кесіп өтіп, өз өміріне де, өндірістік қызмет үдерісіне де көп зиянын тигізуден тыйылмай-ақ келеді. Осы мақсатта біз тиісті нұсқаулық бойынша әрекет етіп, азаматтарға ескерту мен хабарландыру парақшаларын таратып, жақын маңда тұратын тұрғындарға түсіндіру жұмыстарын жүргізіп келеміз. Мектеп пен мекемелерге барып, арнайы кездесулер де ұйымдастырудамыз. Бірақ «көрмес түйені де көрмес» дегендей, өкінішке қарай, жергілікті тұрғындар тарапынан қауіпті аймақтан өтудің тәртібін қатаң сақтаудың орнына оңай жолмен жүрем деп оңбай қап жатқандар жоқ емес. Мәселен, соңғы екі жыл ішінде станция аумағында жергілікті тұрғындардың қатысуымен 5 оқиға тіркеліп, оның екеуі қайғылы жағдаймен аяқталды. Ал үш адам айдың-күннің аманында мүгедектер арбасына таңылды, – дейді еңбек қауіпсіздігі бойынша станция бастығының орынбасары Асхат Ақберді.

Оқыс жағдайлардың орын алуы адамдардың өз өміріне немқұрайлы қарауының салдары екені сөзсіз. Ал теміржолшылар  қоғам арасында қауіпті аймақ жайлы айтарлықтай дабыл қағумен келеді. Соқырға таяқ ұстатқандай ескерту тақтайшалары да ілінген. Бірақ азаматтардың санасы селт етер емес.

– Сондықтан біз жергілікті әкімдік деп тиісті саладағы жетекші мекемелерге Ақсукент-2 елдімекені маңындағы 1 700 метр шамасындағы теміржол жиегіне арнайы қоршау орнату мәселесін көтеріп, хат жазып, қолдау күтудеміз, – дейді станция бастығы Қуаныш Наурызбайұлы.

Мамандардың айтуынша, қауіпсіз қозғалысты қамтамасыз етудің ең тиімді жолы осы көрінеді.

Бүгінде Қуаныш Табеев жетекшілік ететін Манкент станциясында 22 адам еңбек етеді. Мекеменің өткен жылғы көрсеткіштерін талдасақ,  станцияның жылдық вагон айналымы 40 459 вагонды құраған. Оның ішінде 868 вагон өңделіп, 39 591 вагон транзит санатында өткен. Сол сияқты 19 959 вагон жергілікті вагон ретінде тұйық жолға кіргізіліп, жүк түсірілген. Сөйтіп жоспар көрсеткіші 122 пайызға асыра орындалған. Ал 1 051 вагонға жүк тиеліп, жөнетілген. Осылайша манкенттік теміржолшылар жыл бойы станцияға 1 178 жүк пойызын қабылдап, 1 337 жылжымалы құрамды құрастырып, жолға салған.

Айта кету керерк, кейде станция аумағына кірген вагонның өңделу процесіне қызметті қолданушылар жауапкершілігінің төмендігінен тірлік кері кетіп жатады. Айталық, жаңа жылдың алдында  Манкент станциясы Беларусьтен келген жүк вагондарын қабылдаудан бас тартқан. Мұндай шешім қабылдауға жиһаз ағаштарын тасымалдаумен айналысатын компанияның қоймасы затқа толып тұруы себеп болған көрінеді. Яғни вагондағы жүкті түсіретін орын болмаған. Сөйтіп Беларусь елінен келген 51 жабық вагон іргелес орналасқан Ынтымақ станциясындағы тұйық жолға қойылған. Соның салдарынан Манкент станциясының желтоқсан айындағы жоспар орындау көрсеткіші төмендеген. Станция басшылығы қызметтік хат жазу арқылы жағдайды ушықтырмай, мәселені оңтайлы шеше білген.  Үшінші мегаполис қақпасы атанған Манкент станциясының ұжымы бүгінде өткен жылы жоспар-жобаларды қорытындылап, ағымдағы жылға міндеттерді іске асыруға кіріскен.

Жаңалықтар
12.05.2025
Қазақстан мен БАӘ логистика және азық түлік қауіпсіздігі саласындағы стратегиялық әріптестікті тереңдетуде
Жаңалықтар
12.05.2025
Алты ел еуразиялық дәлізді қалыптастыру барысын талқылады
Аймақтар
12.05.2025
Шымкент вокзалы маңындағы алып сағат қайта іске қосылды
Жүк тасымалы
12.05.2025
Қазақстан, Өзбекстан және Тәжікстан теміржолшылары жүк тасымалдау көлемін ұлғайтуды талқылады
Әлемде
12.05.2025
Қырғызстанда Қытай – Қырғызстан – Өзбекстан бағыты бойынша алғашқы тоннельдің құрылысы басталды
Әлемде
12.05.2025
CAF компаниясы жаңа Oxygène электр пойызын таныстырды
Жаңалықтар
10.05.2025
Павлодарлық теміржолшылар ардагерді Жеңіс күнімен құттықтады
Жолаушылар тасымалы
09.05.2025
Астанадан Жеңіс күніне арналған тақырыптық пойыздар жолға шықты
Аймақтар
08.05.2025
Жамбыл жол бөлімшесі ҰОС ардагерін құттықтады
Жаңалықтар
08.05.2025
ҚТЖ Ұлы Отан соғысы ардагерлерін құттықтады
Темір жол тарихы
08.05.2025
Соғыс салған жара. Тұщыбектегі тағзым ескерткішінің тарихы
Темір жол тарихы
08.05.2025
Жамбыл теміржолшыларының ерлік жолы
Темір жол тарихы
08.05.2025
Соғыс жылдарындағы шойын жол шежіресі
Темір жол тарихы
08.05.2025
Сұрапыл жылдар шындығы
Жолаушылар тасымалы
08.05.2025
ҚТЖ жазғы кезеңде қосымша бағыттарды іске қосады
Мұрағат / Жаңалықтар
08.05.2025
«Қазақстан теміржолшысы» газетінің 2025 жылғы 8 мамырдағы арнайы саны
Жаңалықтар
06.05.2025
«Нұрлы жол» вокзал кешенінде Жеңістің 80 жылдығына орай ағаш отырғызылды
Жолаушылар тасымалы
06.05.2025
«Keruen Express» туристік пойызы сапарға аттанды
Жаңалықтар
06.05.2025
«Батырлар ұраны» шырқалған кеш
Аймақтар
06.05.2025
Семейде өрт сөндіру пойызы қоймадағы өртті өшірді