Қағазсыз технология қағидаты

Трансформация
08.10.2020, 17:28
Жансая Сыдықбай

Шымкент қаласы бойынша меншікті тілшісі

Шымкент жүк тасымалы бөлімшесінде «Цифрлық трансформация» бағдарламасын жүзеге асыруға байланысты барлық станцияларға жүк тасымалдау қызметін көрсеткені үшін қолмақол ақшасыз қызмет көрсету технологиясы енгізілген. 

Яғни, биылғы жылдың қаңтарынан бастап бөлімшеге қарасты жүк операциялары жүргізілетін барлық станцияларда жүк тасымалына қызмет көрсеткені үшін клиенттермен қолма-қол ақшасыз төлем (бірыңғай жеке есепшот) жүйесі іске қосылған. Бұл жұмысты жеңілдетумен қатар қаржы мәселесінде адами қателік, басқалай факторларды жойып, жемқорлыққа тосқауыл қойып отыр. 

Екінші жартыжылдықта Шымкент жүк тасымалы бөлімшесі КТТ вагондар паркі үлесін 15 пайызға дейін арттыруға тырысуда және Бадам станциясында мұнай өңдеу зауытын пайдалануға берілгеннен кейін жүк артып, жүк түсіретін жаңа клиенттерді тартуға ниеттеніп отыр. Ал контейнерлік пойыздардың жылдамдығы өсіп, тәулігіне 938 км орындалған. 

Қозғалыс қауіпсіздігі мен еңбек қорғауды қамтамасыз ету жұмыстарын ұйымдастыру – әрине бөлімшеде басты орында тұрған мәселе. 

Осыған байланысты жұмыс кезіндегі қауіпсіздік пен пойыз, маневр қозғалыстары кезінде орын алатын қауіптің салдарын жою үшін тиісті шаралар қабылданды. 

Соның нәтижесінде өткен жылмен салыстырғанда жарақат алу оқиғасына жол берілген жоқ. Пойыздар қозғалысының қауіпсіздігі барысында туындайтын қателіктер де биыл 4 есеге азайған. 

– «Нөлдік жарақат» стратегиясына бағытталған Жол картасын іске асыру бойынша оның орындалуы мен бақылауын қамтамасыз етіп отырмыз. Осы жол картасы бойынша 2019-2020 жылы ішкі тренерлердің 10 194 сағатқа созылған дәрісінен 3 398 адам оқудан өтті. 155 мінез-құлық жөнінде диалог өткізілді. Сонымен қатар, жұмыста қауіпті жағдайлар орын алмас үшін түсіндіру жұмыстары жүргізілді. Әрбір белгіленген пункттің орындалуын бақылайтын шаралар орнатылды», – деді бұл туралы Шымкент жүк тасымалы бөлімшесінің бас инженері Ильяс Нұржанов. 

Бүгінгі таңға дейін Шымкент жүк тасымалы бөлімшесіндегі Оқу орталығынан біліктілігін қайта жоғарылату, қайта дайындықтан өту курсынан жоспар бойынша 56 адам өтуі тиіс болған. Алайда тек 18 жұмысшы біліктілігін қайта көтерген. Себебі, пандемияға байланысты 38 жұмысшының оқу курсынан өтуі кешеуілдеген. 

Дегенмен алдағы уақытта бұл олқылықтың орны толтырылмақ. Теміржолшылар онлайн оқуға дағдыланып, қағазсыз технологияның қағидатын меңгеруді үйренген. 

Жаңалықтар
29.11.2024
Олжас Бектенов локомотив құрастыру зауытына барды
Инфрақұрылым
29.11.2024
Мойынты паркін қалпына келтіру жұмыстары жүргізілуде
Жаңалықтар
29.11.2024
ҚТЖ-да жолдың материалдарын ұрлау жиілеп кетті
Әлеумет
29.11.2024
«Саламатты Қазақстан» пойызы Жамбыл облысында
Әлеумет
29.11.2024
Өз тіліңді құрметте...
Жүк тасымалы
29.11.2024
ҚТЖ: транзиттік әлеуетті дамытуға мүдделі
ҚТЖ келбеті
29.11.2024
Білікті маманның жетістігі мол
Инфрақұрылым
29.11.2024
Атырауда жетпіс шақырым жол жаңартылды
Жаңалықтар / Мұрағат
29.11.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №101 29 қараша 2024 жыл
Жаңалықтар
28.11.2024
ҚР, ҚХР және РФ e-commerce саласындағы байланыстарды нығайтуда
Жүк тасымалы
28.11.2024
Қарашада ҚТЖ желісі бойынша 1 млн тоннадан астам астық жөнелтілді
Аймақтар
28.11.2024
Кәсіподақ төрағасы түбекке келді
Аймақтар
28.11.2024
Пойыз құрастырушы құрметті демалысына шықты
Аймақтар
28.11.2024
Көлік полицейлері вокзалда ұсақ бұзақылық жасаған төрт адамды ұстады
Жаңалықтар
28.11.2024
Елден тысқары жерлерде «құрғақ порттар» желісін құруға басымдық береміз – Тоқаев
Жаңалықтар
28.11.2024
ҚТЖ мен ФинИнвест ынтымақтастық туралы меморандумға қол қойды
Жаңалықтар
28.11.2024
ҚР, РФ және ҚХР терминал салып, бірыңғай цифрлық платформаны пайдаланатын болады
Жаңалықтар
28.11.2024
ҚТЖ мен Ресей темір жолдары бірқатар келісімге қол қойды
Аймақтар
27.11.2024
Кырағы күзет қызметінің сарбаздары
Жүк тасымалы
27.11.2024
Транзиттік вагондар ағыны артты