Қытай-Еуропа бағыты бойынша Қазақстан арқылы 70 мыңнан астам жүк пойызы өткен

Жүк тасымалы
24.01.2024, 10:43
Қазақстан теміржолшысы

2013 жылдан бері 10 жыл ішінде Алашанькоу (Қытай) – Достық (Қазақстан) шекаралық өткелі арқылы 36 600-ден астам пойыз, ал 2016 жылдан бері Қорғас құрғақ порты арқылы Еуропа елдеріне және қарама-қарсы бағытта жүктері бар 33 400-ден астам пойыз өтті. Мұндай статистиканы Синьхуа агенттігі келтірді.

Бүгінгі таңда екі шекаралық өткел де 200 санаттағы жүктері бар Қытай-Еуропа және Еуропа-Қытай пойыздарының жалпы санының жартысынан көбі өтеді. Қытайдың өнеркәсіп орталықтарын Еуропаның 25 және 18 еліндегі сауда серіктестерімен байланыстыратын «Алашанькоу-Достық» шекара өткелі арқылы 115 бағыт, ал Қорғас-Алтынкөл арқылы 80 бағыт бар.

Трансшекаралық тасымалдаудың тиімділігін арттыру мақсатында Қытай шекаралық станциялардың өткізу қабілетін арттыру шараларымен қатар технологиялық процестерді оңтайландыруда. Нәтижесінде 2023 жылға қарай осы шекара өткелдерінде бір пойызды өңдеу уақыты 12 сағаттан 6–8 сағатқа дейін қысқартылды. Сонымен қатар Қазақстан өзінің транзиттік әлеуетін арттыруға бағытталған бірқатар жобаларды жүзеге асыруда, оның ішінде Қытаймен өткелдегі шекаралық өткізу қабілетін де арттыруда. Үшінші Бақты-Чугучак теміржол өткелі салынуда, ол Қытай-Қазақстан шекарасындағы пойыз өткізу пункттерінің жалпы өңдеу қуатын жылына 28-ден 48 миллион тоннаға дейін ұлғайтуға мүмкіндік береді.

Айта кетсек, Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаев көлік-логистикалық әлеуетті дамытуды Үкімет жұмысының негізгі басымдықтарының бірі ретінде белгілеген болатын.

«Қазір әлемде жаңа экономикалық кеңістік қалыптасып жатыр. Қытайдан Еуропаға, Ресейге, Орталық Азияға және осы аймақтардан Қытайға жіберілетін тауар көлемі айтарлықтай көбейеді деген болжам бар. Қазақстан солтүстік пен оңтүстікті, батыс пен шығысты байланыстыратын жаһандық жолайрықта орналасқан. Бұл біздің елімізге зор мүмкіндік беріп отыр. Сондықтан көлік-логистика саласы экономикамызды алға бастайтын басты күштің біріне айналуға тиіс», — деді ел Президенті халыққа Жолдауында.

Еліміз Қытайдан Еуропаға бет алған жүк тасқынын арттыру бағытында инфрақұрылымды жақсартуға басымдық беріп отыр. Атап айтқанда, 2023 жылдың қараша айында Алматы торабын айналып өтетін (74 км) және Дарбаза – Мақтаарал (152 км) теміржол желілерінің құрылысы басталды. Біріншісі жүктерді жеткізу мерзімін 24 сағатқа қысқартып, Алматы теміржол торабын 40%-ға жеңілдетсе, екіншісі Орталық Азия бағытында өткізу қабілетін 10 млн тоннаға арттырады.

Бұдан бөлек, желтоқсанда ұзындығы 272 шақырым болатын Бақты – Аягөз теміржол желісінің құрылысы басталды. Бұл жобаны жүзеге асыру Қазақстан мен Қытай арасындағы жүк айналымын қосымша 20 млн тоннаға арттыруға мүмкіндік береді.

Жалпы алдағы үш жылда республикада 1 300 шақырымнан астам жаңа теміржол салынады деп жоспарланып отыр.

 

Қауіпсіздік
04.12.2025
Жамбылда зілзала кезіндегі іс-қимыл пысықталды
Жүк тасымалы
04.12.2025
Журналистерге өзбек шекарасындағы астық экспортының логистикасы көрсетілді
Қауіпсіздік
04.12.2025
Өрт кезіндегі әрекет
Спорт
04.12.2025
Үздік үштік анықталды
Жаңалықтар
04.12.2025
Пойызда төбелес шығарған азамат қоғамдық жұмысқа тартылды
Жүк тасымалы
03.12.2025
Чунцин – Будапешт бағыты бойынша тұрақты жүк тасымалы басталды
Жүк тасымалы
03.12.2025
Жаңа бағыттар іске қосылады
Жолаушылар тасымалы
03.12.2025
14 желтоқсаннан бастап «Астана – Омбы» бағыты бойынша пойыз қатынайды
Инфрақұрылым
03.12.2025
2025 жылға арналған жолдарды жөндеу жоспары асыра орындалды
Жаңалықтар
02.12.2025
Цифрлық кешен бригадалардың өндірістік қауіпсіздігін және пойыздар қозғалысы қауіпсіздігін арттырады
Жүк тасымалы
02.12.2025
ҚТЖ желісі бойынша жүк тасымалдау 287,8 млн тоннаға жетті
Жаңалықтар
02.12.2025
Өзара сенім мен ынтымақтастық жолында
Сұхбат
02.12.2025
Басты міндет – қауіпсіз еңбек жағдайын қалыптастыру
Жүк тасымалы
02.12.2025
Аустрия әлеуетті әріптеске айналады
Қауіпсіздік
02.12.2025
Айыппұлмен шектелу жеткіліксіз
Жаңалықтар
02.12.2025
Ақтау порты Еуропалық Одақтың қаржылық қолдауына ие болды
Қауіпсіздік
02.12.2025
«Өртке оранған» тепловоз
Жаңалықтар / Мұрағат
02.12.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №100 02 желтоқсан 2025 жыл
Жаңалықтар
01.12.2025
«Жыл машинисі» байқауы мәреге жетті
Жаңалықтар
01.12.2025
Теміржолшылар еңбекті қорғауды бизнес-процестерге интеграциялау мәселелерін талқылады