Теміржол инфрақұрылымын дамыту мәселесі айтылды

Жүк тасымалы
20.08.2024, 11:56
Қазақстан теміржолшысы

ҚР Көлік министрлігі Теміржол және су көлігі комитеті төрағасының орынбасары Қасым Тілепов ОКҚ алаңында су көлігінің жағдайы және оның болашағы, теңіз порттарындағы тереңдету жұмыстары туралы айтып берді, деп хабарлайды Rail-news.kz.

Оның айтуынша, 2024 жылдың шілде айында Құрық портының акваториясының түбін тереңдету жұмыстары басталды, жалпы көлемнің үштен бір бөлігі аяқталған. 7 санатқа жататын Құрық портының акваториясында топырақ әзірлеуге қауқарлы «Висалиус» жер снаряды тартылды. 2025 жылы Ақтау портында да осындай жұмыстар жүргізілмек. Онда қытайлық «Ляньюньган порт» компаниясымен бірлесіп контейнерлік хаб салу жобасын іске асыру басталды. Тиісті келісімге қол қойылған.

Құрық портында «Саржа» көпфункционалды терминалының құрылысы бойынша жұмыстар жүргізілуде. Порт инфрақұрылымын дамытуға Abu Dhabi Ports, Rhenus, CMA CGM, Wandernet сынды шетелдік инвесторлар, сондай-ақ бірқатар қытайлық компания қызығушылық танытуда.

«Осыған ұқсас жұмыстар теңіз порттарына іргелес теміржол инфрақұрылымын дамыту бойынша жүргізіліп жатыр. Атап айтқанда, «Бейнеу – Маңғыстау», «Жарық – Сексеуіл» және «Шалқар – Құрық» ТЖ учаскелерінде 404 шақырымдық екінші жол салу жоспарда бар. 5 станция жаңғыртылады, сондай – ақ «Шалқар-Бейнеу» учаскесінде автобұғаттау енгізіледі. Осы іс - шараның барлығы магистральдық теміржол желісін 2030-жылға дейін жаңғырту жөніндегі бекітілген жоспарға енгізілген», – деп атап өтті Қ. Тілепов.

ТХКБ цифрландыру үшін сингапурлық PSA компаниясы «Қазақстан темір жолы» компаниясымен бірлесіп, «Digital Trade Corridor» цифрлық платформасын әзірледі. Қытаймен шекарада транзиттік декларацияларды беру процесін автоматтандыру үшін «Tez Customs» жүйесі енгізілді, нәтижесінде оларды ресімдеу мерзімі 2-3 сағаттан 30 минутқа дейін қысқарды.  

«Қазақстан темір жолы» Солтүстік-Оңтүстік дәлізін цифрландыру мақсатында Абу Даби портымен стратегиялық әріптестік туралы тиісті келісім жасасты. Халықаралық теңіз ұйымының стандарттарына сәйкес өткізу пунктері жұмысының технологиялық процестерін автоматтандыру ынтымақтастық бағыттарының бірі болып табылады. Сондай-ақ кеден органдарымен бірлесіп, теңіз өткізу пункттерінің тәулік бойы жұмыс істеу режиміне көшу бойынша жұмыс жүргізілуде. Порттарда кеме құжаттарын және кемелерге ауыстырылатын жүктерді ресімдеу бойынша «бірыңғай терезе» құрылады. Осы мақсатта біз халықаралық теңіз тасымалын жеңілдету жөніндегі халықаралық теңіз ұйымының конвенциясын ратификациялау бойынша жұмыс жүргізіп жатырмыз», – деді ведомство өкілі.  

Сауда флотын дамыту шеңберінде 7 бірлік кеме, оның ішінде 3 танкер, 2 паром және 2 контейнерлік кеме салу жоспарланған. Бүгінгі таңда қазақстандық сауда флоты 17 кемеден тұрады, оның ішінде 10 танкер, 4 құрғақ жүк және 3 контейнерлік кеме бар. Қазіргі уақытта Ұлттық теңіз тасымалдаушысы – «Қазақтеңізкөлікфлоты» компаниясы жобалау бойынша серіктестермен техникалық мәселелерді пысықтап жатыр.

Отандық теңіз флотының жүзу құрамында 1,5 мыңға жуық теңізші бар, оның 900-і  қазақстандықтар. Бүгінгі таңда теңіз көлігі кадрларының тапшылығы шамамен 200 адамды құрайды.

 

Қауіпсіздік
04.12.2025
Жамбылда зілзала кезіндегі іс-қимыл пысықталды
Жүк тасымалы
04.12.2025
Журналистерге өзбек шекарасындағы астық экспортының логистикасы көрсетілді
Қауіпсіздік
04.12.2025
Өрт кезіндегі әрекет
Спорт
04.12.2025
Үздік үштік анықталды
Жаңалықтар
04.12.2025
Пойызда төбелес шығарған азамат қоғамдық жұмысқа тартылды
Жүк тасымалы
03.12.2025
Чунцин – Будапешт бағыты бойынша тұрақты жүк тасымалы басталды
Жүк тасымалы
03.12.2025
Жаңа бағыттар іске қосылады
Жолаушылар тасымалы
03.12.2025
14 желтоқсаннан бастап «Астана – Омбы» бағыты бойынша пойыз қатынайды
Инфрақұрылым
03.12.2025
2025 жылға арналған жолдарды жөндеу жоспары асыра орындалды
Жаңалықтар
02.12.2025
Цифрлық кешен бригадалардың өндірістік қауіпсіздігін және пойыздар қозғалысы қауіпсіздігін арттырады
Жүк тасымалы
02.12.2025
ҚТЖ желісі бойынша жүк тасымалдау 287,8 млн тоннаға жетті
Жаңалықтар
02.12.2025
Өзара сенім мен ынтымақтастық жолында
Сұхбат
02.12.2025
Басты міндет – қауіпсіз еңбек жағдайын қалыптастыру
Жүк тасымалы
02.12.2025
Аустрия әлеуетті әріптеске айналады
Қауіпсіздік
02.12.2025
Айыппұлмен шектелу жеткіліксіз
Жаңалықтар
02.12.2025
Ақтау порты Еуропалық Одақтың қаржылық қолдауына ие болды
Қауіпсіздік
02.12.2025
«Өртке оранған» тепловоз
Жаңалықтар / Мұрағат
02.12.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №100 02 желтоқсан 2025 жыл
Жаңалықтар
01.12.2025
«Жыл машинисі» байқауы мәреге жетті
Жаңалықтар
01.12.2025
Теміржолшылар еңбекті қорғауды бизнес-процестерге интеграциялау мәселелерін талқылады