Шу машиналандырылған жол дистанциясы сапалы техникалармен қамтылған

Инфрақұрылым
27.09.2022, 10:52
Суреттерді түсірген автор
Ерман Әбдиев

Тараз қаласы бойынша меншікті тілші

Шу машиналандырылған жол дистанциясы – аймақтағы ең ірі теміржол мекемелерінің бірі. 2006 жылы құрылған дистанцияда темір жолдарды жөндеу жұмыстарын жүргізетін өнімділігі жоғары жол техникаларының барлық түрі бар.

 Бүгінде дистанцияда 63 жол машинасы жұмыс істеп тұр. Оның ішінде 29 техника австриялық, 14 машина – француздың «Жейсмар» кампаниясының өнімі, 20 техника Ресейден алынған. Қазіргі кезде бес өндірістік телімге бөлінген дистанциядағы қызметкерлер саны 435 адамды құрайды.  

Машиналандырылған дистанциядағы бай техникалық базаның арқасында темір жол телімдеріндегі бұрын қолмен атқарылып келген жұмыстар жеңілдетілген, ВПР, ПРБ, ЩОМ секілді күрделі жол машиналарымен жасалған орташа және күрделі жөндеу жұмыстарынан соң жол сапасы анағұрлым жақсара түседі. Техника жұмыс тиімділігін де арттырып, ол өз кезегінде үнемге әсер етеді.  

Шу машиналандырылған жол дистанциясының директоры Пернебек Өткелбаевтың айтуынша, жол машиналарында Австрияның Линц қаласында орналасқан «PLASSER-THEURER» заводында оқып келген білікті мамандар жұмыс істейді. Ресейден жеткізілген техникаларды игеру үшін де арнайы курстарда білім алған.  

– Шет мемлекеттермен қатар, жұмысшыларымыз өз еліміздегі біліктілікті арттыру орталықтарында тұрақты білімдерін көтереді. Сонымен қатар, өз арамыздағы тәжірибелі мамандар мектебі де осал емес. Машинист-нұсқаушы Ілес Сапаков, оқыту шебері Мәди Серіков, RM 80 №405 жол машинасының бастығы Ян Тодавянский сынды майталман мамандар жастарды үйретуден, жұмысқа баулудан ешқашан бас тартқан емес, – дейді дистанция директоры.  

Дистанцияның өндірістік-техникалық бөлімінің бастығы Ерлан Сайлауов жол техникаларының жұмысы туралы сағаттап айтуға бар.  

– РМ техникасы жол жөндеу жұмысын бастауға негіз салып, жол асты шағыл тастарын тазалап қайта төсесе, МФС машиналары ластанған тастарды шығарып тастайды. Ал «ДУОМАТ» техникасы төселген жолдың астына қиыршық тасты өлшемге сай етіп енгізеді, белгілі салмақпен көтермелей ұрып нығыздайды және рельс үстінен өтетін ауыр салмақтың қауіпсіздігін қамтамасыз етеді. ДГС техникасы жолдың жинақылығын қалпына келтіріп шықса, ең соңынан ПБР жол көлігі қорытынды тазалау жұмыстарын жүргізеді.Орташа жөндеу жұмысында тиісті көлемде шпал салынады, жол шегелері қағылады, сынған төсемдері ауыстырылады. Жаңа қиыршық тас төселіп, ары қарай жолды көтермелей ұру жұмыстарымен жалғасады. Бұл жұмыстан кейін де жоғарыда аталған техникалар көмекке келеді. Осылайша, жол машиналарының жұмысы нәтижесінде пойыздардың жылдамдығын сағатына 110-140 шақырымға көтеру мүмкін болып отыр, – дейді Ерлан Сайлауов.  

Бірнеше рет «Салалық жарыстың жеңімпазы» атағын алған «ҚТЖ» ҰК» АҚ филиалы – Жамбыл магистральдық желі бөлімшесінің Шу машиналандырылған жол дистанциясы биылғы жылды да табысты қорытындылайтындарына сенімді. Ала жаздай тынымсыз істеген техникалар жұмысы күзде тіпті де үдей түскен, тек қыс айларында аз-кем үзіліс болатын көрінеді.  

 

Жаңалықтар
02.12.2022
Екібастұз теміржолшылары қатаң режимде жұмыс істеп жатыр
Жаңалықтар
02.12.2022
ҚТЖ-да зияткерлік меншік құқықтарын қорғау туралы айтылды
Жаңалықтар
02.12.2022
Кәсіподақ жетекшісі сайланды
Жаңалықтар
02.12.2022
Теміржолшы Айымкүл Омарова 80 жасқа толды
Станция тынысы
02.12.2022
Әйтеке би станциясының тыныс-тіршілігі
Қауіпсіздік
02.12.2022
Вагон қараушының қырағылығы арқасында жүк пойызы апаттан аман қалды
Жаңалықтар
02.12.2022
Қосымша кіріс көзі
Аймақтар
02.12.2022
Табиғатқа – жанашыр көзбен
Жаңалықтар
02.12.2022
Отандық зауыт ҚТЖ-мен бірлесіп жаңа өндірісті игеруде
Жүк тасымалы
02.12.2022
Семей арқылы Ресейге жүк жеткізу 2,5 есе артқан
Әлеумет
02.12.2022
ҚТЖ Екібастұзға көмек ретінде төрт вагон бөлді
Жаңалықтар
02.12.2022
Ынтымақтастық форумы өтті
Инфрақұрылым
02.12.2022
Ауқымды инвестиция тартылмақ
Мұрағат
02.12.2022
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №94 02 желтоқсан 2022 жыл
Жаңалықтар
01.12.2022
ҚТЖ академиясында 200-ден астам теміржолшы оқудан өтті
Әлемде
01.12.2022
Нидерландыда машинистсіз жүретін маневрлік локомотив таныстырылды
Станция тынысы
01.12.2022
Қазалы станциясында бір ғасырдан асқан станок әлі жұмыс істеп тұр
Әлемде
01.12.2022
Alstom компаниясы сутегімен жүретін маневрлі локомотивті таныстырды
Станция тынысы
01.12.2022
Шеберханадан дистанцияға айналған
Жүк тасымалы
30.11.2022
Қазақстан арқылы өтетін Қытай мен Ресейдің контейнерлік тасымалы төрт есеге ұлғайған