Шу машиналандырылған жол дистанциясы сапалы техникалармен қамтылған

Инфрақұрылым
27.09.2022, 10:52
Суреттерді түсірген автор
Ерман Әбдиев

Тараз қаласы бойынша меншікті тілші

Шу машиналандырылған жол дистанциясы – аймақтағы ең ірі теміржол мекемелерінің бірі. 2006 жылы құрылған дистанцияда темір жолдарды жөндеу жұмыстарын жүргізетін өнімділігі жоғары жол техникаларының барлық түрі бар.

 Бүгінде дистанцияда 63 жол машинасы жұмыс істеп тұр. Оның ішінде 29 техника австриялық, 14 машина – француздың «Жейсмар» кампаниясының өнімі, 20 техника Ресейден алынған. Қазіргі кезде бес өндірістік телімге бөлінген дистанциядағы қызметкерлер саны 435 адамды құрайды.  

Машиналандырылған дистанциядағы бай техникалық базаның арқасында темір жол телімдеріндегі бұрын қолмен атқарылып келген жұмыстар жеңілдетілген, ВПР, ПРБ, ЩОМ секілді күрделі жол машиналарымен жасалған орташа және күрделі жөндеу жұмыстарынан соң жол сапасы анағұрлым жақсара түседі. Техника жұмыс тиімділігін де арттырып, ол өз кезегінде үнемге әсер етеді.  

Шу машиналандырылған жол дистанциясының директоры Пернебек Өткелбаевтың айтуынша, жол машиналарында Австрияның Линц қаласында орналасқан «PLASSER-THEURER» заводында оқып келген білікті мамандар жұмыс істейді. Ресейден жеткізілген техникаларды игеру үшін де арнайы курстарда білім алған.  

– Шет мемлекеттермен қатар, жұмысшыларымыз өз еліміздегі біліктілікті арттыру орталықтарында тұрақты білімдерін көтереді. Сонымен қатар, өз арамыздағы тәжірибелі мамандар мектебі де осал емес. Машинист-нұсқаушы Ілес Сапаков, оқыту шебері Мәди Серіков, RM 80 №405 жол машинасының бастығы Ян Тодавянский сынды майталман мамандар жастарды үйретуден, жұмысқа баулудан ешқашан бас тартқан емес, – дейді дистанция директоры.  

Дистанцияның өндірістік-техникалық бөлімінің бастығы Ерлан Сайлауов жол техникаларының жұмысы туралы сағаттап айтуға бар.  

– РМ техникасы жол жөндеу жұмысын бастауға негіз салып, жол асты шағыл тастарын тазалап қайта төсесе, МФС машиналары ластанған тастарды шығарып тастайды. Ал «ДУОМАТ» техникасы төселген жолдың астына қиыршық тасты өлшемге сай етіп енгізеді, белгілі салмақпен көтермелей ұрып нығыздайды және рельс үстінен өтетін ауыр салмақтың қауіпсіздігін қамтамасыз етеді. ДГС техникасы жолдың жинақылығын қалпына келтіріп шықса, ең соңынан ПБР жол көлігі қорытынды тазалау жұмыстарын жүргізеді.Орташа жөндеу жұмысында тиісті көлемде шпал салынады, жол шегелері қағылады, сынған төсемдері ауыстырылады. Жаңа қиыршық тас төселіп, ары қарай жолды көтермелей ұру жұмыстарымен жалғасады. Бұл жұмыстан кейін де жоғарыда аталған техникалар көмекке келеді. Осылайша, жол машиналарының жұмысы нәтижесінде пойыздардың жылдамдығын сағатына 110-140 шақырымға көтеру мүмкін болып отыр, – дейді Ерлан Сайлауов.  

Бірнеше рет «Салалық жарыстың жеңімпазы» атағын алған «ҚТЖ» ҰК» АҚ филиалы – Жамбыл магистральдық желі бөлімшесінің Шу машиналандырылған жол дистанциясы биылғы жылды да табысты қорытындылайтындарына сенімді. Ала жаздай тынымсыз істеген техникалар жұмысы күзде тіпті де үдей түскен, тек қыс айларында аз-кем үзіліс болатын көрінеді.  

 

Қауіпсіздік
04.12.2025
Жамбылда зілзала кезіндегі іс-қимыл пысықталды
Жүк тасымалы
04.12.2025
Журналистерге өзбек шекарасындағы астық экспортының логистикасы көрсетілді
Қауіпсіздік
04.12.2025
Өрт кезіндегі әрекет
Спорт
04.12.2025
Үздік үштік анықталды
Жаңалықтар
04.12.2025
Пойызда төбелес шығарған азамат қоғамдық жұмысқа тартылды
Жүк тасымалы
03.12.2025
Чунцин – Будапешт бағыты бойынша тұрақты жүк тасымалы басталды
Жүк тасымалы
03.12.2025
Жаңа бағыттар іске қосылады
Жолаушылар тасымалы
03.12.2025
14 желтоқсаннан бастап «Астана – Омбы» бағыты бойынша пойыз қатынайды
Инфрақұрылым
03.12.2025
2025 жылға арналған жолдарды жөндеу жоспары асыра орындалды
Жаңалықтар
02.12.2025
Цифрлық кешен бригадалардың өндірістік қауіпсіздігін және пойыздар қозғалысы қауіпсіздігін арттырады
Жүк тасымалы
02.12.2025
ҚТЖ желісі бойынша жүк тасымалдау 287,8 млн тоннаға жетті
Жаңалықтар
02.12.2025
Өзара сенім мен ынтымақтастық жолында
Сұхбат
02.12.2025
Басты міндет – қауіпсіз еңбек жағдайын қалыптастыру
Жүк тасымалы
02.12.2025
Аустрия әлеуетті әріптеске айналады
Қауіпсіздік
02.12.2025
Айыппұлмен шектелу жеткіліксіз
Жаңалықтар
02.12.2025
Ақтау порты Еуропалық Одақтың қаржылық қолдауына ие болды
Қауіпсіздік
02.12.2025
«Өртке оранған» тепловоз
Жаңалықтар / Мұрағат
02.12.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №100 02 желтоқсан 2025 жыл
Жаңалықтар
01.12.2025
«Жыл машинисі» байқауы мәреге жетті
Жаңалықтар
01.12.2025
Теміржолшылар еңбекті қорғауды бизнес-процестерге интеграциялау мәселелерін талқылады