Алматыдағы кейбір мектеп оқушыларына қауіпсіздік ережелері түсіндірілді

Жаңалықтар
29.03.2022, 11:15
Қазақстан теміржолшысы

Темір жол қашаннан аса қауіпті аймақ саналады. Себебі, мыңдаған тонна жүк тиеп алып жүйткіп келе жатқан пойыздың жолына шығу ешкімге де жақсылық әкелмейді. Өкінішке орай, соңғы кезде қауіп-қатерді ескермеу салдарынан опық жегендер қатары көбейіп отыр...

Халықтың барлық тобы үшін ыңғайлы және қолжетімді көлік болған соң пойызды пайдаланушылар қатары керісінше өсе түскен. Соған орай ҚТЖ басшылығы жол табанын сауықтырып, жылдамдығы жоғары жолаушы пойыздарын шығарып, сервисті арттыруға ден қоюда.

Бірақ, темір жол көлігі жылдамдығының артуы жүк тасымалдаушылар мен жолаушылар үшін тиімді болғанымен, жолға шығып кететін төрт түлік мал мен кездейсоқ адамдар үлкен кедергі келтіріп, теміржолшылардың есіл еңбегін зая кетіріп жатқаны да жасырын емес. Ең басты қиындық адамдардың немқұрайлылығы мен жауапсыздығы болып отыр. Ата-ананың бақылауын сезінбеген балалар қауіпті аймақты ойын алаңына айналдыруда. Тіпті вагон үстіне шығам деп бірнеше жасөспірім мерт болғанын неге ұмытамыз...

Жүріп келе жатқан пойыз машина емес, шұғыл тежегіш бергенмен созылып барып жарты шақырым, бір шақырым дегенде әрең тоқтайды. Жылдамдығы 100-120 км/сағ жүріп келе жатқан пойыз секундына 30 метр жерді жүріп өтетінін ескерсек, жолаушының жолды кесіп өтуіне 5-6 секундтай уақыт кетеді.

Бір қарағанда, станция жолында тұрған вагондар қауіп төндірмейтін сияқты, бірақ оларға 5 метрден кем арақашықтыққа жақындауға, астынан өтуге болмайды. Өйткені станцияда тұрған әрбір вагон жұмыс үстінде тұр деп есептеледі, ол кез келген се- кундта қозғалысқа түсуі мүмкін. Әсіресе қарама-қарсы бағытталған жылжымалы құрамның арасында қалып қою өте қауіпті, өйткені, бір-біріне қарсы бағытта қозғалған пойыздар тудырған ауа ағыны 16 тоннаны құрайды, ал мұндай жүктеме адамды пойыз астына еріксіз тартып әкетеді...

Жуырда Алматы-2 станциясының бас инженері Бауыржан Шормақов, қауіпсіздік және еңбек қорғау бойынша жетекші маман, инженер-технолог Әйгерім Кушукова және әскерилендірілген күзет пен желілік полиция өкілдерінің қатысуымен өткен кезекті рейд аясында жақын маңдағы мектептерді аралап, оқушылармен түсінік жұмыстары жүргізілді. Жасөспірімдерге теміржолдағы қауіпті аймақта құлаққап тағып жүруге мүлдем болмайтыны, ең бастысы, темір жолды арнайы белгіленген орындардан ғана өту керектігі, көпір жоқ жерлерде жолды кесіп өтуге арнайы төсемелерді пайдалануға болатыны тағы да ескертілді. Жауапсыздық жарға жығатынын ұмытпайық.

Жаслан БЕКЕШЕВ,

Қозғалыс қауіпсіздігі бас маманы, Алматы-2 станциясы

Әлемде
22.10.2025
Қытайда әлемдегі ең жылдам пойызды сынақтан өткізу басталды
Аймақтар
22.10.2025
Ортақ жеңіс, ортақ абырой
Жаңалықтар
22.10.2025
ҚТЖ-да оқушылармен – инновациялық т/ж шешімдері авторларымен кездесу өтті
Жаңалықтар
22.10.2025
Қазақстан мен Германия Транскаспий бағытын талқылады
Жаңалықтар
22.10.2025
Қазақстан теміржолшылар кәсіподағы кәсіподақ қозғалысының 120 жылдығын атап өтуде
Әлеумет
22.10.2025
ҚТЖ: тұрғындар үшін көмір қоры толық көлемде қамтамасыз етілген
Жүк тасымалы
21.10.2025
Тоқаев: Былтыр Транскаспий бағытымен жүк тасымалдау көлемі 62 пайызға өсті
Жаңалықтар
21.10.2025
Тоқаев пен Ильхам Әлиев Орта дәлізді дамыту жобасымен танысты
Жаңалықтар / Жолаушылар тасымалы
21.10.2025
«Поттер пойызы» қазақ тіліндегі жаңарған бағдарламасымен және жаңа кейіпкерлерімен жолға шығады
Жаңалықтар
21.10.2025
Білім ордасына – 80 жыл
Сұхбат
21.10.2025
Қыс маусымы: Еңбек қауіпсіздігіне ерекше назар
ҚТЖ келбеті
21.10.2025
Еңбекпен өрілген өмір: Бахтарбек Жүнісовтың еңбек жолы
Жолаушылар тасымалы
21.10.2025
ҚТЖ жолаушыларына арналған ТОП-5 қолайлы сервис
Аймақтар
21.10.2025
Ұлт руханиятының қайнар көзі
Жаңалықтар / Мұрағат
21.10.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №87 21 қазан 2025 жыл
Қауіпсіздік
20.10.2025
Таразда болашақ теміржолшыларға қауіпсіздік сабақтары өтті
Жаңалықтар
20.10.2025
ҚТЖ басшылығы Stadler зауытында болды
Аймақтар
20.10.2025
Тазалық акциясы тоқтамайды
Аймақтар
20.10.2025
Ақмола теміржолшылары 7,2 млн тонна жүк тиеді
Әлемде
20.10.2025
Үндістан 7000 км жоғары жылдамдықты теміржол желісін салмақ