Қазақстан мен Қытай жаңа темір жол пунктін ашу мүмкіндігін қарастырып жатыр

Жаңалықтар
20.09.2022, 10:18
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Биыл Қазақстан мен Қытай мемлекеттері арасында дипломатиялық қарым-қатынастың орнағанына 30 жыл. Өткен аптада Қытай басшысының Қазақстанға сапары барысында екі ел арасында түрлі салалардағы ынтымақтастық мәселелері кеңінен сөз болды.

Соның ішінде көлік, әсіресе теміржол саласының дамуына басты назар аударылды. Осы аралықта екі елдің арасындағы транзиттік және құрлық пен теңіздегі мультимодальдық тасымал тұрақты даму үстінде. Екі тарап осы уақыт ішінде 7 порт, мұнай мен газ тасымалдауға арналған 5 трансшекаралық құбыр желісін, 2 трансшекаралық теміржол магистралін және халықаралық шекара маңы ынтымақтастығы орталығын ашты. Биыл бірінші жартыжылдықта Қытай-Еуропа пойыздарының 6 195 пойызы Шыңжаңның екі порты арқылы Қазақстанға өтіп, жаңа рекорд орнатты.  

Сондай-ақ, алдағы уақытта қос мемлекеттің «Бір белдеу, бір жол» бірлескен жобасына да жаңа серпін берілетіні мәлім болды. Бұл жоба 2013 жылы Си Цзиньпин Қазақстанға келгенде басталған еді. Сол кезде Қазақстан әлемде «Бір белдеу, бір жол» бастамасын жария еткен бірінші елге айналды.

Қазақстан мен Қытай Еуразия кеңістігінде тиімділігі жоғары және ыңғайлы мультимодальды көлік артериясын құру бойынша белсенді жұмыс істеуде.  

– 30 жыл ішінде екі ел арасындағы инфрақұрылымдық өзара байланыс айтарлықтай нығайып, автокөлік, теміржол, авиациялық тасымалдар мен құбыр желісін қамтитын көпвекторлы және мультимодальды инфрақұрылым желісі қалыптасып келеді. Қазіргі уақытта Қытай мен Қазақстан Еуразияның кең-байтақ кеңістігінде тиімділігі жоғары және ыңғайлы мультимодальды көлік артериясын құру бойынша белсенді жұмыс істеуде, – дейді Қытай басшысы «Казахстанская правда» газетінде жарияланған мақалада.  

Қос тарап бүгінде жаңа теміржол өткізу пунктін ашу мүмкіндігін белсенді талқылап жатыр. Ляньюньган логистикалық терминалы қазақстандық тауарлар үшін теңізге шығуға жол ашады. Қазақстан арқылы транзитпен өтетін «Қытай – Еуропа» жүк пойыздары жеткізу бағыттарын әртараптандыруға ықпал етеді және жаһандық жеткізу тізбектері мен өндірістердің үздіксіз жүруінде маңызды рөл атқарады.

 

Жаңалықтар
19.04.2024
“БКЛК” АҚ серіктестігі: ынтымақтастықты нығайту, теміржол логистикасын дамыту
Аймақтар
19.04.2024
Маңғыстау вокзалы үлкеюі мүмкін
Жаңалықтар
19.04.2024
ҚТЖ өкілдері ТЖЫҰ басқарушы органының отырысына қатысты
Жаңалықтар
19.04.2024
Қазақстан мен Түркия аралас жүк тасымалын дамыту жөніндегі бірлескен комитет құрады
Аймақтар
19.04.2024
Маңғыстаулық өрт сөндіру пойызы дайындықтарын пысықтады
Әлеумет
19.04.2024
Су тасқынынан зардап шеккен теміржолшылар отбасы назардан тыс қалмайды
Жаңалықтар
19.04.2024
Теміржолшылар мемлекеттік тілден тест тапсыруда
ҚТЖ келбеті
19.04.2024
Мемлекеттік тілге деген сұраныс артып келеді – тренер
Инфрақұрылым
19.04.2024
Қызылордада бағыттамалы бұрма ауыстырылды
Жүк тасымалы
19.04.2024
Елімізде тасымалды контейнерлендіру бағдарламасы әзірленіп жатыр
Аймақтар
19.04.2024
Атырау облысында су тасқынымен күрес жалғасып жатыр
Жаңалықтар / Мұрағат
19.04.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №34 19 сәуір 2024 жыл
Цифрландыру
18.04.2024
Көлік министрлігі мен ҚТЖ цифрлық теміржол платформасын құрмақ
Жаңалықтар
18.04.2024
ҚТЖ Алматы-Атырау бағыты бойынша қосымша пойыз тағайындады
Жаңалықтар
17.04.2024
"Самұрық-Қазына" тобы су тасқынына қарсы күреске 15 млрд теңге бөледі
Әлемде
17.04.2024
Alstom Венгриядағы зауытын модернизацияламақ
Инфрақұрылым
17.04.2024
Теміржолда жоспарлы тексеру жүріп жатыр
Әлемде
17.04.2024
Локомотивтер эволюциясы: паровоз алыптарынан қазіргі жүрдек пойыздарға дейін
Жүк тасымалы
17.04.2024
Теміржол көлігімен жүк тасымалдау көлемі 70,7 млн тоннаны құрады
Жүк тасымалы
17.04.2024
ҚХР-ға теміржол арқылы жүк экспорты өсті