Қазақстан мен Қытай жаңа темір жол пунктін ашу мүмкіндігін қарастырып жатыр

Жаңалықтар
20.09.2022, 10:18
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Биыл Қазақстан мен Қытай мемлекеттері арасында дипломатиялық қарым-қатынастың орнағанына 30 жыл. Өткен аптада Қытай басшысының Қазақстанға сапары барысында екі ел арасында түрлі салалардағы ынтымақтастық мәселелері кеңінен сөз болды.

Соның ішінде көлік, әсіресе теміржол саласының дамуына басты назар аударылды. Осы аралықта екі елдің арасындағы транзиттік және құрлық пен теңіздегі мультимодальдық тасымал тұрақты даму үстінде. Екі тарап осы уақыт ішінде 7 порт, мұнай мен газ тасымалдауға арналған 5 трансшекаралық құбыр желісін, 2 трансшекаралық теміржол магистралін және халықаралық шекара маңы ынтымақтастығы орталығын ашты. Биыл бірінші жартыжылдықта Қытай-Еуропа пойыздарының 6 195 пойызы Шыңжаңның екі порты арқылы Қазақстанға өтіп, жаңа рекорд орнатты.  

Сондай-ақ, алдағы уақытта қос мемлекеттің «Бір белдеу, бір жол» бірлескен жобасына да жаңа серпін берілетіні мәлім болды. Бұл жоба 2013 жылы Си Цзиньпин Қазақстанға келгенде басталған еді. Сол кезде Қазақстан әлемде «Бір белдеу, бір жол» бастамасын жария еткен бірінші елге айналды.

Қазақстан мен Қытай Еуразия кеңістігінде тиімділігі жоғары және ыңғайлы мультимодальды көлік артериясын құру бойынша белсенді жұмыс істеуде.  

– 30 жыл ішінде екі ел арасындағы инфрақұрылымдық өзара байланыс айтарлықтай нығайып, автокөлік, теміржол, авиациялық тасымалдар мен құбыр желісін қамтитын көпвекторлы және мультимодальды инфрақұрылым желісі қалыптасып келеді. Қазіргі уақытта Қытай мен Қазақстан Еуразияның кең-байтақ кеңістігінде тиімділігі жоғары және ыңғайлы мультимодальды көлік артериясын құру бойынша белсенді жұмыс істеуде, – дейді Қытай басшысы «Казахстанская правда» газетінде жарияланған мақалада.  

Қос тарап бүгінде жаңа теміржол өткізу пунктін ашу мүмкіндігін белсенді талқылап жатыр. Ляньюньган логистикалық терминалы қазақстандық тауарлар үшін теңізге шығуға жол ашады. Қазақстан арқылы транзитпен өтетін «Қытай – Еуропа» жүк пойыздары жеткізу бағыттарын әртараптандыруға ықпал етеді және жаһандық жеткізу тізбектері мен өндірістердің үздіксіз жүруінде маңызды рөл атқарады.

 

Инфографика
22.08.2025
Биыл «Достық – Мойынты» учаскесінің екінші жолдарының құрылысы аяқталады
Инфографика
22.08.2025
ТХКБ бойынша жүк тасымалы соңғы бес жылда 6 есеге өсті
Инфрақұрылым
22.08.2025
Теміржол әлеуеті сөз болды
Цифрландыру
22.08.2025
Цифрландырудың бес бағыты
Қауіпсіздік
22.08.2025
Кәсіби қырағылық: вагон қараушы пойыз қозғалысын қауіптен қорғады
Әлеумет
22.08.2025
Маңғыстаулық теміржолшылар отбасы Астанадағы байқаудан жүлдемен оралды
Аймақтар
22.08.2025
Семей теміржол вокзалы жаңғыртылуда
Жаңалықтар
22.08.2025
Жүйелі жұмыстар жалғасуда
Жаңалықтар / Мұрағат
22.08.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №68 22 тамыз 2025 жыл
Әлемде
21.08.2025
Alstom жаңа сутекті пойызын сертификаттауға шығарды
Жүк тасымалы
21.08.2025
"Шұбаркөл Премиум" көмірін тасымалдау бойынша рекорд орнатылды
Аймақтар
21.08.2025
800 метрге дейінгі түйіспесіз рельс плеттерін дайындайтын кәсіпорын
Инфрақұрылым
21.08.2025
Құлсары жолы жаңарып жатыр
Жаңалықтар
20.08.2025
ҚТЖ Қытай инвесторларымен Каспий логистикасын кеңейту мәселесін талқылады
Жүк тасымалы
20.08.2025
ҚТЖ мен ірі жүк жөнелтушілер жыл соңына дейін тасымалдау жоспарларын талқылады
Жүк тасымалы
20.08.2025
Орта дәліз: Чэнду қаласынан шыққан контейнерлер 15 күнде Карсқа жетті
Трансформация
20.08.2025
Елде теміржол техникасын өндіру көлемі еселеп артты
Цифрландыру
20.08.2025
Цифрлық технологиялар тасымал тиімділігін 45%-ға арттырады – Жаслан Мәдиев
Инфрақұрылым
19.08.2025
Үкіметте теміржол саласын жаңғырту мәселелері қаралды
Жаңалықтар
19.08.2025
Қазақстан Қытаймен арадағы теміржол жүгін өткізу қабілетін 25 миллион тоннаға арттырмақ