Сандық өлшеммен сапаға бетбұрыс

Жаңалықтар
15.09.2017, 10:02
 Осы аптада Елордада Мемлекет басшысы Нұрсұлтан Назарбаевтың қатысуымен цифрландыру мәселелері жөніндегі республикалық кеңес өтті.  Тың технологияларды игере отырып, сандық экономикаға өту жолдары талқыланған жиын барысында «Цифрлы темір жол» стратегиясы да таныстырылды.     Кеңес барысында «Цифрлы Қазақстан» бағдарламасының жобасы таныстырылып, оның негізгі басымдықтары айтылды. Қазақстан 2025 жылы цифрлы технологиялар бойынша бәсекеге қабілеттілікті анықтайтын әлемдік рейтингте 30-шы орыннан көрінуді мақсат тұтып отыр. Қазір бұл көрсеткіш бойынша 38-ші сатыдамыз.     - Цифрландыру дегеніміз Қазақстанның озық ел атану жолындағы мақсат емес, құрал. Бәсекеге қабілетті болу, өсімді, өнім өндіруді арттыру, міне, осы – мақсат,-деді өз сөзінде Елбасы.  Мемлекет басшысы сонымен қатар «Цифрлық Қазақстан» мемлекеттік бағдарламасының маңызына тоқталды. Президент бүгінгі жаһандану заманында бізден жаңа инновациялық даму мен жедел технологиялық жаңғыру талап етілетінін тілге тиек етті. Мұның барлығы әлеуметтің әлеуетін артырып, отандастарымыздың өмір сүру сапасын жақсартуға негізделген. Алайда алға қойылған мақсатқа мінсіз жету үшін тынымсыз тер төгіп, халықтың техникалық сауаттылығын көтеру шарт. Бұл цифрлық экономика қажет ететін негізгі талаптардың бірі. Республикалық кеңесте «Сандық Қазақстан» мемлекеттік бағдарламасының көлік-логистикалық сектордағы орындалу барысы бойынша «ҚТЖ» ҰК» АҚ басшысы Қанат Алпысбаев баяндама жасап, салалық стратегияның жасалуы мен оның негізгі бағыттарына тоқталды.           Белгілі болғандай, темір жол саласын сандық жүйеге көшіру электрондық коммерция, өнеркәсіптік интернет және мәліметтерді электронды сараптау  бойынша жаңа жобаларды жүзеге асыруды қарастырады. Электрондық коммерция жобасын жүзеге асыру барысында «Бірыңғай терезе» тапсырыс берушілерге логистикалық платформада қызмет көрсетеді. Тасымалдау үдерісіне қатысушылар ҚР мемлекеттік органдарының ақпараттық автоматтандырылған жүйесіне ықпалдасады. Қазіргі таңда бірқатар бизнес-үдерістер автоматтандырылып, қалғандары енгізілу үшін дайындалуда. –«Бірыңғай терезе» жүйесі арқасында құжаттарды рәсімдеу үдерісі 8 есе қысқарады, сөйтіп операциялық шығындар 50 пайызға азаяды, сонымен қатар құжаттарды рәсімдеу мен мониторинг жүргізу анағұрлым айқындала түседі, - деп атап өтті Қ. Алпысбаев. Сонымен қатар бүгінгі таңда өндірістік интернет саласына да жобалар енгізілуде, бұл өз кезегінде пойыз тартымындағы жылу энергиялық ресурстарын 13% және электр қуатын 7%, активтерге техникалық қызмет көрсету мен жөндеу шығынын 20% азайтады. Инфрақұрылымның қызмет көрсету, пайдалану мерзімін екі есеге арттырады. Сонымен қатар жүктердің қай жерде жүргендігін анықтап, нақты мерзімінде тұрақты мониторингілік қадағалау жүргізуге мүмкіндік беріледі.  Спикердің айтуынша, сенімді өнеркәсіптік интернет платформасын ұйымдастыру мен жасақтау жобалары 2017 -2035 жылдары атқарылады. Өз кезегінде үлкен көлемдегі мәліметтерді жедел сараптау саласындағы жобалар локомотивтер, вагондар мен инфрақұрылымдардың тозығы жетуі туралы мәліметтерді жинақтап, магистральдың өткізу мүмкіндігін арттырады. Активтерді пайдалану шығындарын азайтады. –Біздің Компания индустрия 4.0 құрылғыларын өндіріске енгізу арқылы әлемдік цифрлық қауымдастық құрамына кіре алады,-дейді Қ. Алпысбаев. Осылайша, компанияны сандық жүйеге көшіру «Самұрық-Қазына» компаниясының трансформациялау тобы кешенді бағдарламасы шеңберінде жүзеге асырылып, ол негізгі сапалық көрсеткіштерді жақсартуға мүмкіндік бермек. Жалпы алғанда, ұлттық компаниядағы «Сандық темір жол» бағдарламасы бойынша бизнес-үлгілер сандық жүйеге көшіру мен жүк және жолаушылар тасымалы, инфрақұрылым мен көліктік логистика сынды негізгі операциялық салаларға жаңа технологияларды енгізуді қарастыратын 30-дан астам АТ-жобаларды жүзеге асыру жоспарлануда.

Әсел ШАЙХЫНОВА

Сурет Ақ Орда сайтынан алынды

Аймақтар
26.07.2024
Таразда кәсіподақтың ұйытқы болуымен футбол алаңы ашылды
Жолаушылар тасымалы
26.07.2024
Жолаушылар пойызындағы бір күн
ҚТЖ келбеті
26.07.2024
Тілдей таспада талай сыр бар
Темір жол тарихы
26.07.2024
Сауатты кадрлар ғана салада оң өзгеріс жасайды – ардагер
Жүк тасымалы
26.07.2024
Контейнерлік тасымалдың инновациялық үрдістері
Жүк тасымалы
26.07.2024
Иран-Қытай көлік бағыты жаңартылуда
Жаңалықтар / Мұрағат
26.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №61 26 шілде 2024 жыл
Жүк тасымалы
25.07.2024
ЕАЭО елдері теміржол көлігін дамыту мәселесін талқылады
Жүк тасымалы
25.07.2024
Атырауда жүк тасымалы межеден асып түсті
Әлеумет
25.07.2024
Қызылордалық 20 бала «Туған жерге саяхат» турымен Астанаға аттанды
Темір жол тарихы
25.07.2024
Паровоз тізгіндеген қазақ қызы
Жолаушылар тасымалы
24.07.2024
Пойызға билетсіз мінгізгені үшін жұмыстан шығарылды
Жаңалықтар
24.07.2024
Құрық теңіз порты мен Транскаспий халықаралық көлік бағытын байланыстыратын жол күрделі жөндеуден өтті
Жаңалықтар
24.07.2024
Кірме жолдарды мемлекеттік меншікке беру рәсімі аяқталды
Әлемде
23.07.2024
Германияда Еуро-2024 кезінде қалааралық пойыздармен 12 миллион жолаушы тасымалданды
Әлемде
23.07.2024
Еуропалық Одақ көлік жобаларына 7 миллиард еуро бөлмек
Жүк тасымалы
23.07.2024
ҚТЖ астық тасымалына дайындығын пысықтауда
Қауіпсіздік
23.07.2024
Атырауда техникалық-әдістемелік сабақ өтті
Жаңалықтар / Мұрағат
23.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №60 23 шілде 2024 жыл
Жаңалықтар
22.07.2024
Қазақстан, Түрікменстан және Ауғанстан жаңа теміржол магистралінің құрылысын талқылады