Трансеуразия мәртебесі бізге не береді?

Жаңалықтар
24.09.2019, 13:10
Сұлугүл Бакесова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Қыркүйектің 19-20 күндері Қазақстан астанасында өткен Транссібір тасымалдары бойынша үйлестіру кеңесінің (ТТҮК) XXVIII пленарлық отырысы өз жұмысын аяқтады. «ҚТЖ» ҰК» АҚ мен «ТТҮК» халықаралық қауымдастығы кеңесі жұмысының қорытындысы бойынша Хаттамаға қол қойды.

Аталған құжатқа «Қазақстан темір жолы» ҰК» АҚ атынан Басқарма төрағасының орынбасары Павел Соколов, ал Ресей тарапынан «ТТҮК» ХА төрағасы Олег Белозёров қол қойды.

«Бүгін біз соңғы рет Транссібір тасымалдары деген ескі атаудағы үйлестіру кеңесінің пленарлық отырысын аяқтап отырмыз. Міне, бүгін біз Қазақстан астанасында біздің ассоциацияның атауын «ТТҮК» аббревиатурасын сақтай отырып, «Трансеуразиялық тасымалдар бойынша үйлестіру кеңесіне» өзгерту арқылы дәуірлік маңызды шешім қабылдап отырмыз. Біз мұны барлық қатысушылар мен серіктестер үшін елеулі оқиға деп санаймыз. Мұндай шараларда Қазақстан, Достық, Алтынкөл, Ақтау деген сөздер жиі айтылуы керек сияқты. Біз соған үміттіміз. Еуразия құрлығының ғана емес, транзиттің де жүрегі болып отырған Қазақстанда ТТҮК-ның жаңа мәртебеге ие болуымен қатар оның қызметі бүкіл еуразия кеңістігінде кеңейе түспек. ТТҮК-не Әзербайжан, Тәжікстан, Өзбекстан және де біздің «ҚТЖ» ҰК» АҚ-ның еншілес ұйымы «КTZ Express» АҚ-ның кіруімен Кавказға да қызмет ауқымы кеңейе түседі. Бұл маршрут Қазақстан және оның аймақтары үшін өте маңызды. Сіздерді трансформациядан өткен ТТҮК-нің жаңа форматымен құттықтаймын, ол Азиядан Еуропаға дейінгі көліктік-логистика саласына үлкен серпін береді. Кеше біз транзиттік тасымалдар бойынша барлық сұраққа жауап беретін ТТҮК отырысын «бірегей дискуссиялық алаң» деп атап өткен болатынбыз. Сөзімді түйіндей келіп, маңызды шешім қабылданған отырысқа қатысушыларға алғысымды білдіремін», – деді Павел Соколов.

«ТТҮК» халықаралық қауым дастығына қазақстандық көліктіклогистикалық компанияның кіруі олар үшін қаншалықты тиімді, соған келейік. Еуропа мен Азияның түйісу шекарасында орналасқан Қазақстан Еуразия құрлығының кіндік нүктесі болумен қатар жоғары транзиттік әлеуетке ие және трансконтинентальдық көпір болып табылады. Мәселен, биыл транзиттік тасымалдардың жалпы жүк тасымалы көлеміндегі үлесі 6%-ті құраса, одан түскен кіріс 28%. Транзит құрылымы контейнерлік емес және контейнерлік тасымал болып бөлінеді. Бүгінде контейнерлік емес транзит тасымалынан түскен кіріс үлесі 63%-ті құрап отыр. Нақты дерекке жүгінсек, үстіміздегі жылдың 8 айында Қазақстан аумағы бойынша контейнерлік емес транзит көлемі, яғни әмбебап жылжымалы құрамдарда тасымалданған транзиттік жүк көлемі 7,6 млн тоннаны құраған. Бұл жерде негізгі жүк ағаш және мұнай өнімдері, қара металл, тағы басқалар. Атап өтерлігі, жүк тасымалдары Қытайды Ресеймен, Орталық Азия елдерімен, Кавказ және Еуропамен байланыстыра отырып, түрлі бағыттарда жүзеге асырылуда.

Ал Ұлттық компания бұл күнде дамудың стратегиялық векторы мен өсу нүктесін басымдыққа ие контейнерлік транзиттік тасымалдардан көруде. Осы ретте, есепті мерзімдегі контейнерлік транзиттің жалпы көлеміне келсек, ол 411,2 мың жиырмафуттық эквиваленттегі (ЖФЭ) контейнерді құрап отыр. Егер Қазақстан арқылы өтетін контейнерлік транзит бағдарларының жоғары өткізу қабілетіне болжам жасар болсақ, онда биылғы жылдың 8 айында инфрақұрылымның 47% «жұмысбасты» болғанын байқауға болады. Бұл дегеніміз, Қазақстанда контейнерлік тасымалдың транзиттік әлеуеті зор екенін дәлелдейді. Демек, Трансеуразия мәртебеге көшкен «ТТҮК» халықаралық ассоциациясына кіру Қазақстан үшін бірқатар мүмкіндіктер береді деп болжам жасайды сарапшылар. 

Жаңалықтар
10.05.2024
"Қазтеміртранс" АҚ биыл 3 мыңнан астам жүк вагонын жөндеді
Жолаушылар тасымалы
10.05.2024
Балалар неше жасқа дейін пойызда тегін жүре алады?
Әлемде
10.05.2024
Баку-Тбилиси-Карс теміржол желісін жаңғырту аяқталды
Жолаушылар тасымалы
10.05.2024
Биыл «әйелдер вагондарында» жолаушылар тасымалы 2 есеге өсті
Темір жол тарихы
09.05.2024
Мақат – Ақтау теміржолының түйіскен тұсына ескерткіш қойылды
ҚТЖ келбеті
09.05.2024
Ізін басқан ұрпағы бар
ҚТЖ келбеті
09.05.2024
Тау тұлғалы теміржолшы
Темір жол тарихы
09.05.2024
Соғыс кезінде салынған Гурьев-Астрахань темір жолының тарихы
Жаңалықтар
08.05.2024
Қазақстанның темір жол саласы жаңа серпін алады – Тоқаев
Жаңалықтар
08.05.2024
Ардагерлердің өнегелі өмір жолы
Әлеумет
08.05.2024
Жеңістің 79-шы көктемі
Темір жол тарихы
08.05.2024
Тарихи жәдігерлер сыр шертеді
Аймақтар
08.05.2024
Елге – ұран, ұрпаққа – үлгі
Әлеумет
08.05.2024
Ардагерлер – ұлт ұйтқысы
Жаңалықтар
07.05.2024
Жас домбырашылар пойыз жолаушыларын таңғалдырды
Жаңалықтар
07.05.2024
ҚТЖ дәстүрлі түрде ардагерлерге Жеңіс Күні қарсаңында құрмет көрсетіп келеді
Қауіпсіздік
07.05.2024
Маңғыстауда еңбекті қорғау күніне орай байқау өтті
ҚТЖ келбеті
07.05.2024
Қауіпсіздікті сақтауға үлес қосқан теміржолшылар марапатталды
Әлеумет
07.05.2024
Ешкім де, ештеңе де ұмытылмайды
Жаңалықтар / Мұрағат
07.05.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №39-40 07 мамыр 2024 жыл