Шағын бекетті басқару шебері

ҚТЖ келбеті
04.11.2019, 22:03

Теміржолда өмір бойы жолшы болған анасы арқылы осы кәсіпті таңдаған маңғыстаулық теміржолшы Жолдас Боранқұлов отыз жылға жуық шағын бекеттерді басқарып келеді.

Ол үшін шағын бекеттер жұмысын ұйымдастыру үлкен станцияларға қарағанда жеңілдеу де шығар, бірақ жауапкершілігі бірдей. №1112-13 бекеттер бастығы болып ондаған жылдар еңбек еткен кәсіби теміржолшы, міне, зейнет жасына да таяп қалыпты. 38 жыл ғұмырын осы салаға арнап, өмірін Шетпе мен соның маңайындағы шағын бекеттерде пойыздар қауіпсіздігін қамтамасыз ету арқылы өткізіп келе жатқан кейіпкеріміз – қозғалысты ұйымдастыру шаруашылығының нағыз маманы, шағын бекеттерді басқару шебері десек, артық айтпаймыз.

Сағызда туып-өскен ол 25 жасында теміржол техникумын тәмамдап, еңбек жолын Шетпе станциясында кезекші болып бастаған екен. 11 жылдан кейін осы станция бастығы, одан әрі ревизор қызметтерін атқарған. Ал бүгінде қарама-қарсы ағылған пойыздардың қауіпсіздігі қадағаланып, қарсы келген пойыздардың бір-біріне жол беру нүктесі болып отырған №11-12-13 бекеттерді басқарады.

– Осы үш бекет бойынша 14 адам еңбек етеміз. Көбісі Шетпеден қатынап жұмыс істейді. Күніне осы жолмен 20 шақты жүк және жолаушылар пойыздары қатынап тұр. Әр бекетте 3-4 отбасыдан бар. Олардың бәрі де осы бекеттер жұмысын атқаратын теміржолшылар. Маңғыстау – Бейнеу телімі аралығында жатқандықтан бізде талшықты-оптикалық телефон байланысы орнатылған. Ескі табло-пульт, рация, фонарь, жалауша сынды байланыс құралдары – күнделікті жұмыста пайдаланатын дүниелеріміз. Өмірімізді осы салаға арнағандықтан тілеуіміз осы теміржолдың үстінде. Бүгінде екі ұлым да осы салада, №13,14 бекеттерде кезекші болып жұмыс істейді, – дейді шағын бекеттерді басқару шебері.

Шағын болса да өз ЭЦ қосыны бар бекетте теміржолдың жол, вагон, электр саласының мамандары «бір жағадан бас, бір жеңнен қол шығарып» дегендей, пойыздардың қозғалыс қауіпсіздігін қамтамасыз етуде. 

Жаңалықтар
22.07.2024
Қазақстан, Түрікменстан және Ауғанстан жаңа теміржол магистралінің құрылысын талқылады
Инфрақұрылым
22.07.2024
Күрделі жөндеу жұмыстары кезең-кезеңімен жүзеге асырылуда
Әлеумет
22.07.2024
Теміржолшылардың балалары лагерге аттанды
Спорт
22.07.2024
Қазақстан темір жолының 120 жылдығына орай Таразда спартакиада өтті
Жаңалықтар
22.07.2024
Ауғанстан, Түрікменстан және Өзбекстан делегациясы Бейнеу астық терминалының мүмкіндігімен танысты
Жолаушылар тасымалы
22.07.2024
Қаныш Сәтбаевтың 125 жылдығына арнайы безендірілген пойыз жолға шықты
Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл
Қауіпсіздік
18.07.2024
Темір жолдағы химиялық апаттарды жою бойынша оқу-жаттығу өтті
Әлеумет
18.07.2024
50 бала лагерьге аттанды
Қауіпсіздік
18.07.2024
Жанып келе жатқан жолаушылар пойызы сөндірілді
ҚТЖ келбеті
18.07.2024
Велосаяхатшы сапарға шықты
Жүк тасымалы
18.07.2024
Қазақстанда теміржол көлігімен тасымалданатын шикізаттық емес экспорт көлемі артты