Вагон қараушы жыл басынан төрт ақау таупты

ҚТЖ келбеті
23.06.2021, 14:06
Сұлугүл Бакесова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Маңғыстау вагон пайдалану депосының Бейнеудегі техникалық қызмет көрсету қосынында вагон қараушы болып істейтін Әділбек Өсербаев жыл басынан бері төрт ақау тауып, қауіпсіздік саласына зор үлес қосты. Осы еңбегі еленіп, ол «Қозғалыс қауіпсіздігі үшін» төсбелгісіне ие болды. Бейнеулік вагон қараушы теміржолда небәрі үш жылдан бері жұмыс істеп келеді. Арнайы колледжді бітірген соң, жұмыс барысында техникалық сабақтарда, Ақтөбеде білім жетілдіру арқылы вагон шаруашылығының қыр-сырына қаныққан ол қазір нағыз қырағы вагон қараушыға айналған. Биыл жыл басынан бері тапқан ақаулары аса қауіпті саналады. Оның екеуі бүйір рамасынан, екеуі автотіркегіш бөлігінен анықталды. Жақында соңғы бір ақау Тассай станциясынан, ар жағы Өзбекстаннан Ақтау портына қарай бағытталған, жуа, картоп тиелген жүк вагонынан шықты. – Станцияда бір сағаттай тұратын жүк пойыздарына техникалық қызмет көрсетіп, тексеру кезінде бір құрамда 60 вагон болса, соған 6 вагон қараушы шығамыз. Мен соңғы ақауды күндізгі ауысымда жүріп таптым. Сондықтан автотіркегіштегі 130 мм сызатты көру қиын болмады. Бұл – өте күрделі ақау. Дереу вагонды құрамнан ағытып, ТОР, яғни ағымды ағытып жөндеу цехына жібердік, – дейді вагон қараушы Әділбек. Вагон қараушылар айына екі рет техникалық сабаққа қатысу кезінде өзге елдер мен өңірлерде болған апаттар бойынша бейнежазбаларды көру, түрлі бұйрықтармен, өзге де керекті ақпараттармен танысу, ақау табу тәсілдерін меңгеру арқылы білім жетілдіреді. Сол алған білімдерін 3 айда 1 рет сынақ кезінде көрсетеді. – Вагондарды тексергенде 12 позиция бойынша қараймыз. Атап айтар болсақ, күйіктің иісі шықпай ма, ұрған кезде дыбыстар қалай естіледі, бүйір рамасында сызат жоқ па, автотіркегіш жағдайы қалай, тежегіш жағы, жүріс бөлігі, вагон шанақтары, соның ішінде тағы майда бөлшектері, дөңгелек жұптары қандай деңгейде, вагонның үстіңгі жағында не кемшілік бар, соның бәрін шолып шығуымыз керек. Жалпы станцияға күніне 16 пойыздай келіп-кетіп жатады, бәріне бөлініп, бірдей қызмет көрсетеміз, – дейді қырағы вагоншы. Бүгінде мамандығын терең меңгерген Әділбек тәжірибеден бөлек үнемі ізденісте болуды мақсат санайды. Әке жолымен теміржолшы кәсібін таңдаған ол – төрт қыздың сүйікті әкесі.

Жаңалықтар
15.11.2025
ҚТЖ мен O'ТУ үйлестіруді күшейтеді: жүктемесі жоғары бағыттарда жедел шаралар қабылданды
Жаңалықтар
14.11.2025
Астанада «Пойыздар қозғалысы қауіпсіздігі бойынша үздік тәжірибелер» байқауының жеңімпаздары марапатталды
Инфрақұрылым
14.11.2025
Биыл 1400 шақырым жол жөнделді
Инфрақұрылым
14.11.2025
Ірі жобалар – игі істер бастауы
Инфрақұрылым
14.11.2025
Манкент вокзалы жаңа келбетке енеді
Инфрақұрылым
14.11.2025
Құрылыс жұмыстары қызу жүруде
Аймақтар
14.11.2025
Теміржолдағы адал еңбек иесіне құрмет көрсетілді
Жаңалықтар
14.11.2025
Заңдағы жаңа нормалар түсіндірілді
Жаңалықтар
14.11.2025
Таразда теміржолды кесіп өтпек болған скутер жүргізушісі оқиға орнынан қашып кетті
Жаңалықтар / Мұрағат
14.11.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №95 14 қараша 2025 жыл
Жаңалықтар
13.11.2025
Жетісуға тәулігіне орта есеппен 38 вагон көмір жеткізілуде
Аймақтар
13.11.2025
Таразда болашақ теміржолшыларға арналған ашық сабақ өтті
Аймақтар
13.11.2025
Таза Қазақстан: Ерікті жастардың елеулі еңбегі
Қауіпсіздік
13.11.2025
Химиялық төгілу: Атырау станциясында оқу-жаттығу өтті
Аймақтар
13.11.2025
Байланыстың сенімді кепілі
Жаңалықтар
13.11.2025
«ҚТЖ» мен «РЖД» 2030 жылға дейін түйіспе бекеттерін дамыту туралы келісімге қол қойды
Жаңалықтар
13.11.2025
Қазақстан мен Ресей көлік саласындағы әріптестікті дамыту жөнінде келісімдерге қол қойды
Жолаушылар тасымалы
13.11.2025
«Астана – Жезқазған» бағытындағы Тальго пойызы Қызылордаға дейін ұзартылады
Жүк тасымалы
12.11.2025
Қазақстан Арменияға ай сайын 20 мың тоннаға дейін астық жөнелтпек
Жаңалықтар
12.11.2025
ҚТЖ энергия тиімділігі және цифрлық басқару жүйелері бойынша дәріс өткізуде