Байқау қорытындысы: Атырау жүк тасымалында 2 өндірістік жарақат тіркелген

Қауіпсіздік
02.11.2023, 10:43
Суретті түсірген автор
Қосұйым Мұқашев

Атырау облысы бойынша меншікті тілші

Атырау жүк тасымалы бөлімшесінде  күзгі байқауды қорытындылау жиыны өтті.  Инфрақұрылымның, жылжымалы құрамның, инфрақұрылым мен өндірістік-техникалық нысандардың жай-күйі, қауіпсіздік және еңбек қорғау жағдайы, жұмысшылардың кәсіби дайындығы, т.т. сараланған жиынға барлық құрылымдық бөлімшелер, станция басшылары мен жауапты мамандар қатысты. 

Тексеру комиссиясының төрағасы, Атырау жүк тасымалы бөлімшесінің директоры  Аслан Базарғалиевтің атап өткеніндей, өткен 9 айда Атырау жүк тасымалы бөлімшесі бойынша өндірістік жарақат алудың 2 жағдайы орын алған: бірінде жұмысшының аяғы тайып құласа, екіншісінде ит қапқан. Жалпы алғанда, қозғалыс қауіпсіздігі, еңбек қорғау және қауіпсіздік техникасы, техниикалық құралдардың жағдайы, ғимараттардың абаттандырылуы, жұмысшылардың тәртібі – қанағаттанарлық. Тексеріс кезінде бөлімше бойынша барлығы 336, магистральдық желі бойынша 1167 кемшілік анықталған. Желілік деңгейдегі басшыларға кемшіліктерді шұғыл жою және алдағы уақытта болдырмауға тапсырма берілді. Бас инженер Бауыржан Картанның мәлім етуінше, тексеріс барысында станциялар, вагон, локомотив деполарының басшылары тарапынан қозғалыс қауіпсіздігін сақтау бойынша лауазымдық міндеттері жеткілікті деңгейде атқарылмайды. Қызметкерлердің білім деңгейі, стандартты емес жағдайлардағы іс-әрекетке дайындығы төмен, нормативті-техникалық құжаттамалар дұрыс жүргізілмейді. Оның бәрі техникалық сабақтардың сапасына мән беру қажеттігін дәлелдейді.  

Қозғалыс шаруашылығы бойынша қауіпсіздікті сақтауда басшылық тарапынан бақылау төмендігі байқалады. Нормативті-техникалық құжаттамалар бойынша мамандардың білім деңгейі нашар, журналдар дұрыс толтырылмайды. Жалпы қай мекемеде де құжаттамаларды толтыруда үлкен кемшіліктер бар, осы олқылықты түзету керек. Кей станцияларда башмақтарды сақтау сапасы да сын көтермейді. Ганюшкино,  Атырау,   Ескене,   Сағыз станцияларында айлық кезінде жүк шаруашылығы қызметкерлеріне арналған жоспардан тыс техникалық сабақтар жеткілікті өткізілмеген. Жүктердің салмағын өлшеуде, көлемі үлкен жүктерді тасымалдауда да кемшіліктер тіркелген.  

Вагон шаруашылығында қозғалыс қауіпсіздігін сақтауда да басшылардың жеке қатысу нормативтері жеткілікті деңгейде орындалмайды. Барлық жөндеу бөлімдерінде қосалқы бөлшектер жетіспейді. Депода пайдаланым жұмыстары бойынша жетекші-инженер лауазымының қажеттілігі туындайды. Жөндеу пункттерінде вагондардағы ақаулар анықталмай жатады (10 вагон пайланудан шығарылып, екі вагон қайта жөндеуге жіберілген). Техникалық сабақтар сапасына да көңіл бөлу қажет. Локомотив деполары бойынша да сондай жағдай: жеке норматив, техникалық білім, ТО-2 циклдық жұмыстар сапасының төмендігі (қайта жөндеуге 2 локомотив қайтарылған). Локомотив деполарының басшылары мен орта буын, нұсқаушылар тарапынан өздеріне қарасты мәселелер бойынша қажетті шешім алынбайды. Бөлімше бас ревизоры Жәнібек Көбеевтің баяндағанындай, машинист-нұсқаушылармен локомотив бригадалары құрамымен тәрбиелік-алдын алу жұмыстары жеткілікті деңгейде жүргізілмейді, машинист жұмысын бақылау төмен, қозғалыс қауіпсіздігін сақтау бойынша кешенді ұйымдастыру және техникалық шаралар жүзеге асырылмайды. Атап айтқанда, жұмыс технологиясын, қозғалыс қауіпсіздігін сақтау мақсатында ұйымдастырушылық және техникалық шаралар алу, цехтар мен учаскелерді тексеру, локомотивті жөндеу сапасын қадағалау, жылдамдықты реттеу лентасы мен кассетасының дұрыс көрсетуін тексеру, ТО-2 техникалық қызметінен кейін локомотивтердің жағдайын тексеру, т.б. мәселелер. «Қамқор Локомотив» мекемесінде қосалқы бөлшектер жетіспеушілігі әлі бар. Сервистік қызметтен кейін локомотивтер кепілді мерзімге жете алмай қалады. Еңбек қорғау бағытында станцияларда кеңсе жиһаздарын жаңарту қажет. Сондай-ақ станцияларда технологиялық толаскез аяқталғаннан кейін жолдарды қалдықтардан тазартып отыру, өрт қауіпсіздігіне мән беру қажеттігі айтылды.  

Белгі беру және байланыс дистанцияларында 229 кемшілік анықталған. Негізінен СОБ құрылғысын күтіп-ұстауда технологиялық процесс кестесін дұрыс сақтамау байқалған. Станциялардағы рельс шынжырлары, бағыттамалы бұрмалар, аккумуляторлар жұмысын тексеру сапасы Атырау, Аққыстау, Ганюшкино, Теңдік, рзд. 496 км, рзд Таскескен, Ескине, рзд.469, Құлсары НГ, Опорная станцияларында төмен болған. Атырау, Ақжайық, Құлсары дистанцияларында барлығы 575 дана апатты аккумуляторлар анықталған. Дистанцияларда техникалық құжаттамаларды толтыруды жіті қадағалап отыру қажет. СОБ-ты күтіп-ұстау және қысқа дайындық бойынша ең жақсы көрсеткіш Исатай, Афанасьево, Мұқыр, Жантерек, Мақат-дөңесалды паркі, Толтыр станциялары мен рзд 463-те байқалған.

Жол шаруашылықтарында жеті жүзден астам кемшілік анықталып, жолдардың сапасына сын айтылды және жол шеберлері мен жол бригадирлеріне жауапкершілікті арттырып, кемшілікті жою жүктелді. Электрмен қамту бойынша құрылғыларды технологиялық процесс талаптарына сай жабдықтап отыру қажеттігі, дистанция басшылығы жұмысты жүйелі ұйымдастыруға күш салу қажеттігі ескертілді.  

Жиын соңында аталған жайттар саралана келе, күзгі байқауда белгілі болған кем-кетікті қалпына келтіру жөнінде шешімдер қабылданды.  

 

Аймақтар
26.12.2024
«Еңбекті қорғау жылы» қорытындыланды
Әлемде
26.12.2024
Қытай темір жолдары 11 айда 4 миллиардтан астам жолаушы тасымалдады
Жаңалықтар
25.12.2024
Бейжіңде Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран бағыты бойынша сарапшылар кеңесі өтті
Жаңалықтар
25.12.2024
Ақтөбе жүк тасымалдау бөлімшесінде жүктерді тиеу 9,2%-ға артты
Жаңалықтар
25.12.2024
Биылғы маңызды оқиғалар
Аймақтар
25.12.2024
Жамбыл облысында электровоз жөндеу депосы салынып жатыр
Жүк тасымалы
25.12.2024
Қарағанды жүк тасымалдау бөлімшесінде қара метал тиеу 39%-ға өсті
Жүк тасымалы
24.12.2024
Бейжіңде ТХКБ-ның 2024 жылғы жұмысы қорытындыланды
Жаңалықтар
24.12.2024
ҚТЖ-да қызметкерлердің әлеуметтік-экономикалық әл-ауқатын жақсарту мәселесі айтылды
Жүк тасымалы
24.12.2024
Көлік-логистика әлеуетін дамыту сөз болды
Жолаушылар тасымалы
24.12.2024
Елордадан Атбасар мен Көкшетау бағытында жаңа жылдық электропойыз жолға шықты
Спорт
24.12.2024
Қурорттық аймақта қысқы спорттық ойындар өтті
Әлеумет
24.12.2024
Жаңа жылға тарту
Әлеумет
24.12.2024
Өзін мойындатқан жан
ҚТЖ келбеті
24.12.2024
Маңғыстаулық теміржолшылар Жастар сыйлығына ие болды
Аймақтар
24.12.2024
Кәсіподақ жетекшілері бас қосты
Аймақтар
24.12.2024
Арыс қаласының әкімі теміржолшылармен кездесті
Жаңалықтар
24.12.2024
Мемлекеттік тіл мәртебесі ұлықталды
Аймақтар
24.12.2024
Тәжірибе алмасты
Инфрақұрылым
24.12.2024
Негізгі меже – пойыз жылдамдығын 120-140 км/сағатқа дейін жеткізу