2023 жылы Астана жол дистанциясы бойынша малдың жолға шығуынан 46 рет шұғыл тежеу басылған

Қауіпсіздік
12.01.2024, 10:30
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Жолшылар үшін күн тәртібінен түспейтін мәселе – пойыз жолына иесіз жайылған мал шығып кетіп, қозғалыс қауіпсіздігіне кедергі келтіруі. Жол дистанциялары үшін нағыз «бас ауруға» айналып отырған келеңсіздікпен күрес жыл бойы тоқтаусыз жүргізіледі.

Астана жол дистанциясының аумағына қарайтын теміржол бойында да жолға жақын ауылдардың тұрғындары малын далаға емін-еркін жайылуға жіберіп қоя береді. Теміржолдың кез келген жерінен малдың кесіп өтуі жылжымалы құрам үшін қауіпті әрі үлкен шығын екенін қаншама рет айтса да тұрғындар құлақ асар емес. Жол дистанциясы басшылығы ауылдың жергілікті билік өкілдеріне де хатпен шығып, осы мәселені реттеуін сұраған. Бірақ жағдай өзгермеді.  

– Қараусыз малдың жолға шығып кетуінің басты себебі теміржол бойында мал жаю ережесінің өрекел бұзылуынан. Соңғы кездері әсіресе ірі қара мал басу оқиғалары жиілеп кетті. Қай-қайсысы да болсын жолаушылар мен жүк пойыздарының қауіпсіздігіне нұқсан келтіріп, адамдар өмірі мен денсаулығына қатер төндіруде. Одан бөлек мал басу кезінде локомотивтерге де зақым келіп, жол төсеміне де залал келтіріледі, – дейді Астана жол дистанциясының бас инженері Төленді Шапшекеев.  

Айтуынша, тек Астана жол дистанциясы бойынша ғана 2023 жылы жолға мал шығып кетуіне байланысты локомотивтердің 46 рет оқыс тежеу беруіне тура келген. Соның ішінде 28 оқиғада малды пойыз басқан, 22 малдың иесі табылып, оларға әкімшілік құқықбұзушылық бойынша хаттама толтырылған. Ал қалған 6 малдың иесі табылмаған. Тағы 9 оқиғада пойыз жабайы жануарларды басып кеткен. 9 жағдайда локомотив бригадасы малды баспай оқыс тежеу беріп үлгерген. Мал басу оқиғаларының 36-сы Астана – Бурабай курорты аралығындағы болса, Астана – Жайнақ аралығында 1 оқиға, Астана – Қарағанды арасында 9 жайт болған.  

– Теміржолға жақын ауыл тұрғындары арасында мал жаюға байланысты профилактикалық жұмыстарды жаңа жылда да бастадық. Жергілікті әкімдіктердің әлеуметтік желілердегі парақшалары арқылы да оларды көріп, оқып отыратын халыққа малды қараусыз қалдыру салдарының қандай болатыны туралы ақпараттар береміз, – дейді бас инженер.  

Сонымен қатар Бурабай – Астана телімінің 273-489 шақырымына, Жайнақ – Астана телімінің 783-805 шақырымына және Қырқыншы – Анар аралығындағы жолдың 507-586 шақырымына жақын елді мекендер мен ондағы жайылым жерлердің, мал шаруашылығы және шаруа қожалықтарының тізімін анықтау ұсынылып отырғанын жеткізді. Және де ветеринарлық қызметке фермерлердің, ауылшаруашылық кәсіпорындарының малын идентификациялауды міндеттеу мәселесі көтерілуде екен. Бұл мал иесін тез анықтау үшін қажет.  

 

Жүк тасымалы
01.07.2025
ҚТЖ желісі бойынша астық тасымалы 53%-ға өсті
ҚТЖ келбеті
01.07.2025
100 маман іріктелді
Инфрақұрылым
01.07.2025
Шымкент жолшылары асарлатып ауқымды жұмыс атқарды
Аймақтар
01.07.2025
Жұмысшыларды тасымалдайтын жаңа автобус пайдалануға берілді
Жаңалықтар
01.07.2025
Абай мұрасы насихатталды
Қауіпсіздік
01.07.2025
Теміржол нысандарындағы өрт қауіпсіздігі
Жаңалықтар / Мұрағат
01.07.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №50 01 шілде 2025 жыл
Аймақтар
30.06.2025
Күрделі жөндеу жұмыстары нәтижесін беруде
Станция тынысы
30.06.2025
Семей станциясы үздік атанды
Әлеумет
30.06.2025
Айназдың алғашқы жеңісі
Жаңалықтар
30.06.2025
"Қазақстан темір жолы" төрт жылда неге қол жеткізді?
Жаңалықтар
30.06.2025
Нұрлан Сауранбаев Көлік министрі болып тағайындалды
Жолаушылар тасымалы
30.06.2025
ҚТЖ Ақтөбе – Астана бағыты бойынша қосымша пойыз тағайындады
Жаңалықтар
30.06.2025
Түрік компаниясы елімізде логистикалық инфрақұрылымға инвестиция салмақ
Инфрақұрылым
28.06.2025
Елімізде теміржол желісіне ауқымды жаңғырту жүргізуде
Жаңалықтар
27.06.2025
Варшавада ТХКБ дамыту жөніндегі жұмыс тобының отырысы өтті
ҚТЖ келбеті
27.06.2025
Вагон қозғалысын реттеушілер жайлы бір үзік сыр
Инфрақұрылым
27.06.2025
Маңғыстау теміржолы күрделі жөндеуге күш салуда
ҚТЖ келбеті
27.06.2025
Қырық жыл кешіккен шындық
Әлеумет
27.06.2025
Балалар жазы көңілді