Арнайы комиссия Астана жол дистанциясы қызметкерлерінің еңбек жүктемелерін тексерді

Әлеумет
17.01.2019, 14:27

 Жол дистанциясындағы әрбір жұмыс орнын аттестациялау 5 жылда бір рет жүргізіліп отырады. Оны мамандандырылған ұйымдар арнайы келісім-шарт жасай отыра өткізеді. Соның барысында кез келген қызметтің зиянды факторлар жағдайына жақындығы анықталады.  

– Мәселен, сондай аттестацияны М.Тынышбаев атындағы Қазақ көлік және коммуникациялар колледжі жасайтын болып, олардың өкілі біздің мекемеге келді. Олар әрбір жұмысшының жұмыс аймағында шу, діріл, еңбектің жүктемесінің қаншалықты көптігін тексерді. Зиянды факторлар өзінің шегінде болса, онда бәрі дұрыс. Ал шектен шыққан жағдайда ол зиянды факторы бар жұмыс болып саналады да, сол қызмет бойынша еңбекақыға үстеме ақы төлеу, сүт бөлу, қосымша демалыс күндерін беру секілді жұмыстар жүргізіледі. Осыған орай аттестация жүргізуші мамандандырылған ұйым өкілдері жазбаша түрде әрбір мамандықтың қауіптілігі мен зияндылығына байланысты қорытынды шығарады, – дейді Астана ірілендірілген жол дистанциясының жетекші еңбек қорғау инженері Зылхия Батышева.

Астана жол дистанциясында, мысалы, былтыр 13 маман, 2017 жылы 12 маман аттестациядан өткен екен. Аттестациялау жұмыстары 1 аптаға дейін созылуы мүмкін. Жауапты маманның айтуынша, бұдан бөлек жолшылар жоспарға сай қауіпсіздік саласы бойынша Темір жол көлігі персоналын басқару және дамыту орталығында білімдерін жетілдіріп отырады. Олардың әрбірі еңбек қорғау мәселелері бойынша 48 сағаттық және өндірістік қауіпсіздік мәселелері бойынша да 48 сағаттық білім алу курсынан өтеді. Сонымен қатар өндірістік қауіпсіздік бойынша 10 сағаттық білім алу курсынан Қарағандыдағы оқу орталығында да өткізіледі. Осы аталған соңғы оқу курсы бойынша былтыр 142 адам білімін жетілдірген екен. Оның ішінде стропальщиктер, компресс қондырғылары мен кран машинистері, газ электр дәнекерлеушілері бар. Ал еңбек қорғау мәселелері бойынша өткен жылы 61 басшылық қызметтегілер оқытылған. Атап айтқанда, жол шеберлері, дистанция директоры мен оның орынбасарлары, бас инженер және жетекші еңбек қорғау инженері де соның ішіне кіреді. Осындай оқудан өтіп, арнайы сертификат алмайынша, қайсыбір басшы болсын нұсқаулық өткізе алмайтын көрінеді.

– 48 сағаттық оқу дегеніміз – 5 күн оқу. Оқу кезінде жұмыскерлерге бәрі де тәртіп бойынша бұйрық шығарылып, іс-сапар құжаты толтырылады. Соңғы оқу күнінде олар тест тапсырады және өндірістік қауіпсіздік бойынша билет сұрақтарына ауызша жауап береді. Үш жылда бір рет осы бойынша сертификат алып отыруға тиіс. Мекемедегі мыңға жуық адам өз ретіне қарай білімін толықтырып отырады, – дейді З.Батышева.

Ұлан ОРАЗ


Жаңалықтар
19.04.2025
«Алматы – Ташкент» пойызының жолсерігі баланы құтқарып қалды
Инфрақұрылым
18.04.2025
Достық-Мойынты учаскесінде 90 көпір орнатылды
Әлеумет
18.04.2025
Балалар арасында сурет салу байқауы басталды
Аймақтар
18.04.2025
Мамандық таңдау – маңызды іс
Аймақтар
18.04.2025
Қарт түбектің қақпасы қайта түлемек
Жүк тасымалы
18.04.2025
Қазақстан баламалы маршруттарды белсенді дамытуда
Жаңалықтар / Мұрағат
18.04.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №29 18 сәуір 2025 жыл
Жаңалықтар
17.04.2025
ҚТЖ теміржол вокзалдарын ауқымды қайта құруға кірісті
Жаңалықтар
17.04.2025
ҚТЖ-да көктемгі комиссиялық тексеру басталды
Аймақтар
17.04.2025
Жамбыл облысында бес вокзал күрделі жөндеуден өтеді
Жүк тасымалы
17.04.2025
Кері байланыс қызмет көрсету сапасын арттырады
Аймақтар
17.04.2025
«Жолшы кәсібімен мақтан» республикалық семинары өтті
Инфрақұрылым
17.04.2025
Еліміздің алты өңірінде темір жолды жөндеу жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.04.2025
Қызылорда өрт сөндіру пойызы кәсіби дайындықтарын шыңдады
Аймақтар
16.04.2025
Жолаушы қызметінде – қырық жыл
Жаңалықтар
16.04.2025
ҚТЖ-да танымал ақындардың шығармашылық кеші өтті
Жаңалықтар
16.04.2025
ҚТЖ Бизнес трансформация орталығы озық технологияларды енгізуде
Жаңалықтар
16.04.2025
Темір жолдарда су басу қаупі жоқ
ҚТЖ келбеті
15.04.2025
ЦЖС аруы Қызылордада тұрады
Спорт
15.04.2025
Теміржолшылар қалалық спартакиадада топ жарды