Тоқсан жастағы теміржолшы

Әлеумет
29.11.2019, 09:26
Ардақ Ерубаева

Ақтөбе облысы бойынша меншікті тілші

Ақтөбе өңірінің теміржолшыларына Шәудіровтер әулеті жақсы таныс. Отбасының тіршілігі екі ғасыр бойы теміржолмен біте қайнасып жатыр. Ел экономикасының күретамыры саналатын күрделі салада бұл әулеттің ондаған мүшесі еңбек етеді.

Бүгінде Ақтөбе облысының Байғанин ауданы Қарауылкелді елді мекенінде тұрып жатқан Құлатай Шәудіров – осы әулеттің басшысы. Биыл 90 жасқа толып отырған теміржолшыны әңгімеге тартып, тарлан тарихқа сусындадық. 1929 жылы дүниеге келген Құлатай Қартұлының балалық шағы Ақтөбе облысының Темір ауданы Аққұдық ауылының маңында өткен екен.

«1935 жылы Байғанин ауданына теміржол кіре бастады. Әкем – ел аумағында адам қолымен салынған алғаш теміржол құрылысына қатысқан адам. Ол кезде бала болсақ та құрылыстың қалай жүргені көз алдымызда қалған. Өзім теміржолда 43 жыл еңбек еттім. 1947 жылы темір жол дистанциясына жұмысқа кірдім. Кейін Орынбордағы теміржол институтын тәмамдап, қозғалыс саласына ауысып, станция бастығы болып қызмет еттім. Ол кезде бес жолды станцияда қатынас бірнеше есеге көп болатын. Вагондарды сыйғыза алмай жататынбыз. Тәулігіне 200 вагонмен жүк жөнелтетін едік», – деп еске алады Құлатай Шәудіров.

Ардагер кезінде Гурьев бекінісі атанған Атырау облысының аумағында еңбек еткен. Он жылдан аса Мұқыр станциясын басқарып, өңірде қауіпсіздік ревизоры да болып қызмет атқарды. 1969 жылы Қарауылкелді станциясына ауысып, ұзақ жыл осы станцияны басқарды. Осы жылдар ішінде талай шәкірт тәрбиелеп өсіргенін мақтан етеді. Теміржол саласының тарланы Амангелді Селбаев та Құлатай атаның шәкірттерінің бірі болға-нын біреу білсе, біреу білмес.

«Амангелді Селбаев – Мұқырда- ғы шәкірттерімнің бірі. Оқудан келгеннен кейін екі айлық еңбек тәжірибесін бастап, менің қолымда жұмысқа араласты. Жастайынан кішіпейіл, көпшіл болатын, кейін бөлімше басшысына дейін өсті», – дейді Құлатай атамыз.

Қарт теміржолшының балалары да атакәсіптің құлағын ұстаған. Ынтымағы ұйысқан Шәудіровтер әулетінің еселі еңбегі елге үлгі. Ардақ 

Жүк тасымалы / Инфографика
21.11.2025
10 айда темір жол көлігімен 220 млн тоннадан астам жүк тасымалданды
Әлеумет
21.11.2025
Теміржолшылар түзету-білім беру мектебінің ашылуына қатысты
Жүк тасымалы
21.11.2025
Порттардың транзиттік әлеуеті таныстырылды
Инфрақұрылым
21.11.2025
Бұл – болашақ «Бақты» станциясы
Жолаушылар тасымалы
21.11.2025
«Алматы – Қостанай» бағытында жаңа «Тальго» пойызы жүреді
Жаңалықтар
21.11.2025
«Қонақжай қазақ бауырларға чоң рахмет»
Аймақтар
21.11.2025
Тыңнан түрен салған топ
Жаңалықтар / Мұрағат
21.11.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №97 21 қараша 2025 жыл
Әлеумет
20.11.2025
Бейнеу ауданында жаңа спорт кешені салынады: Әкімдік пен кәсіподақ өзара меморандумға қол қойды
Инфрақұрылым
20.11.2025
Макинск станциясы вокзалын жаңғырту аяқталды
Әлеумет
20.11.2025
Теміржолшыларға тұрмыстық құқық бұзушылықтың салдары мен алдын алу жолдары түсіндірілді
Станция тынысы
20.11.2025
Сексеуіл станциясы жүк тиеу жоспарын екі есе арттырды
Аймақтар
20.11.2025
Теміржолшылар депоны жасыл желекке бөледі
Аймақтар
20.11.2025
Теміржолшыларға алғашқы медициналық көмек пен азаматтық қорғаныс дағдылары үйретілді
Жаңалықтар
20.11.2025
ҚТЖ басшылығы Алматының айналасындағы айналма теміржол желісінің құрылысын тексерді
Жаңалықтар
19.11.2025
ҚТЖ Қытайда бірқатар құжаттарға қол қойылды
Жаңалықтар
19.11.2025
Экспорттаушылар Маңғыстау өңіріндегі порттар мен терминалдар инфрақұрылымымен танысты
Жаңалықтар
19.11.2025
«Бахты – Аягөз» теміржол жобасының іске асырылу барысы тексерілді
Жаңалықтар
19.11.2025
ҚХР-ға сапары аясында ҚТЖ халықаралық ынтымақтастықты нығайтуда
Жаңалықтар
19.11.2025
Dostyk Trans Terminal БҰҰ ЭСКАТО-ның құрғақ порттар жөніндегі үкіметаралық келісімінің тізіміне енгізілді