Тоқсан жастағы теміржолшы

Әлеумет
29.11.2019, 09:26
Ардақ Ерубаева

Ақтөбе облысы бойынша меншікті тілші

Ақтөбе өңірінің теміржолшыларына Шәудіровтер әулеті жақсы таныс. Отбасының тіршілігі екі ғасыр бойы теміржолмен біте қайнасып жатыр. Ел экономикасының күретамыры саналатын күрделі салада бұл әулеттің ондаған мүшесі еңбек етеді.

Бүгінде Ақтөбе облысының Байғанин ауданы Қарауылкелді елді мекенінде тұрып жатқан Құлатай Шәудіров – осы әулеттің басшысы. Биыл 90 жасқа толып отырған теміржолшыны әңгімеге тартып, тарлан тарихқа сусындадық. 1929 жылы дүниеге келген Құлатай Қартұлының балалық шағы Ақтөбе облысының Темір ауданы Аққұдық ауылының маңында өткен екен.

«1935 жылы Байғанин ауданына теміржол кіре бастады. Әкем – ел аумағында адам қолымен салынған алғаш теміржол құрылысына қатысқан адам. Ол кезде бала болсақ та құрылыстың қалай жүргені көз алдымызда қалған. Өзім теміржолда 43 жыл еңбек еттім. 1947 жылы темір жол дистанциясына жұмысқа кірдім. Кейін Орынбордағы теміржол институтын тәмамдап, қозғалыс саласына ауысып, станция бастығы болып қызмет еттім. Ол кезде бес жолды станцияда қатынас бірнеше есеге көп болатын. Вагондарды сыйғыза алмай жататынбыз. Тәулігіне 200 вагонмен жүк жөнелтетін едік», – деп еске алады Құлатай Шәудіров.

Ардагер кезінде Гурьев бекінісі атанған Атырау облысының аумағында еңбек еткен. Он жылдан аса Мұқыр станциясын басқарып, өңірде қауіпсіздік ревизоры да болып қызмет атқарды. 1969 жылы Қарауылкелді станциясына ауысып, ұзақ жыл осы станцияны басқарды. Осы жылдар ішінде талай шәкірт тәрбиелеп өсіргенін мақтан етеді. Теміржол саласының тарланы Амангелді Селбаев та Құлатай атаның шәкірттерінің бірі болға-нын біреу білсе, біреу білмес.

«Амангелді Селбаев – Мұқырда- ғы шәкірттерімнің бірі. Оқудан келгеннен кейін екі айлық еңбек тәжірибесін бастап, менің қолымда жұмысқа араласты. Жастайынан кішіпейіл, көпшіл болатын, кейін бөлімше басшысына дейін өсті», – дейді Құлатай атамыз.

Қарт теміржолшының балалары да атакәсіптің құлағын ұстаған. Ынтымағы ұйысқан Шәудіровтер әулетінің еселі еңбегі елге үлгі. Ардақ 

ҚТЖ келбеті
27.06.2025
Вагон қозғалысын реттеушілер жайлы бір үзік сыр
Инфрақұрылым
27.06.2025
Маңғыстау теміржолы күрделі жөндеуге күш салуда
ҚТЖ келбеті
27.06.2025
Қырық жыл кешіккен шындық
Әлеумет
27.06.2025
Балалар жазы көңілді
Инфрақұрылым
27.06.2025
Теміржол жөндеу жұмыстары қарқынды жүріп жатыр
Жаңалықтар / Мұрағат
27.06.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №49 27 маусым 2025 жыл
Әлемде
26.06.2025
Қытай темір жолдары биыл 1,86 млрд жолаушы тасымалдап, жаңа рекорд орнатты
Қауіпсіздік
26.06.2025
Семейде қозғалыс қауіпсіздігіне арналған кеңейтілген кеңес өтті
Спорт
26.06.2025
Ақтөбеде теміржолшылар тартысты ойын көрсетті
Жаңалықтар
26.06.2025
Астанада көлік, логистика көшбасшыларының басын біріктірген халықаралық көрме өтіп жатыр
Жолаушылар тасымалы
26.06.2025
Жыл соңына дейін ҚТЖ пойыздарының барлығы бейнекамерамен жабдықталады
Жаңалықтар
25.06.2025
Теміржол және су көлігі комитетінің төрағасы Атыраудағы вагон шығару зауытына барды
Жаңалықтар
25.06.2025
Нұрлан Жақыпов Alstom компаниясымен әрі қарайғы серіктестікті талқылады
Әлемде
25.06.2025
Қытай 650 км/сағ жылдамдықпен қозғалатын магнитопланды сынақтан өткізді
Аймақтар
25.06.2025
Алматы темір жол бөлімшесінде жүк тасымалы 16%-ға өсті
Жаңалықтар
24.06.2025
Тоқаев: Теміржол саласында Alstom, Wabtec және Stadler компанияларымен табысты серіктестік орнаттық
Жаңалықтар
24.06.2025
Қасым-Жомарт Тоқаев Wabtec президентімен кездесті
Жолаушылар тасымалы
24.06.2025
Биыл 240 мыңнан аса мүмкіндігі шектеулі жолаушы ҚТЖ пойыздарымен сапарға шыққан
ҚТЖ келбеті
24.06.2025
Апаттың алдын алған машинист «Ерлігі үшін» медалімен марапатталды
Спорт
24.06.2025
Семейде теміржол ардагерлерін еске алу турнирі өтті