«Болашақ» мұнай өңдеу зауыты Қарабатан станциясындағы тіршілікті жандандырды

Станция тынысы
21.12.2021, 11:08
Қосұйым Мұқашев

Атырау облысы бойынша меншікті тілші

Қазіргі Карабатан станциясы бұрын бес-ақ адам жұмыс жасаған шағын ғана разъезд болатын. Сол маңнан Қашаған кен орнынан келген мұнайды өңдейтін «Болашақ» зауытының ашылуымен Қарабатанның бағы жанды. Ауқымды реконструкциялаудан өткен станция қайта түледі. Каспий теңізі қайраңының қазақстандық бөлігін игеру жобасының бірі болып табылатын зауыт қуаты оны пайдалануға бергеннен кейін тәулігіне 450 мың баррель немесе жылына 22,5 миллион тонна мұнайға жетеді. Мұнда мұнайды судан айыру және тұрақтандыру, меркаптаннан тазарту, тәжірибелік-өндірістік өңдеу кезінде сақтау және экспорттау жұмыстары жүргізіледі. Қуаты жылына 6,2 миллиард текше метр газ өңдеу жүйесі мұнайды күкірттен айыру, сығымдалған газды тауарлы деңгейге дейін даярлау жұмыстарына есептелген. Зауыт құрылысы басталған сәттен бастап-ақ Қарабатан станциясының атқарар жүгі артты. Зауыт құрылысымен 20500 адам айналысып, 56 000 тонна металл құрастырмалар, шикі және тауарлы мұнайды, сондай-ақ газды сақтайтын резервуарлардың 7 700 тонна құрыш құрастырмалары монтаждалды. Бұдан басқа әкімшілік ғимарат, жатақхана, асхана, т.б. көптеген нысандар салынды. Соған қажетті материалдың бәрі пойыз арқылы тасымалданып, станцияға жеткізілді. Ал 2013 жылы зауыт ашылғаннан кейін Қарабатан станциясының әлеуеті бұрынғыдан да арта түсті. Зауыт толық қуатымен жұмысын бастаған шақта станция арқылы алыс шет елдерге күкірт вагондар арқылы тасымалдана бастады. Онда күні бүгінге дейін Кавказ, Ресей теміржолдары арқылы жөнелтілуде. Қазіргі уақытта станциядан күніне 60 вагон күкірт тиеліп, жөнелтіледі. Мұнай-химиялық заттарды өңдейтін екінші зауыт ашылып, Карабатан станциясынан оған күніне 30 вагон жүк түсірілуде. Станцияда қазіргі уақытта 11 жол торабы бар және «Болашақтағы» 2 зауыттың әрқайсысына жол тартылған. Вагондар уақытылы беріліп, жұмыстың тоқтаусыз жүруіне теміржолшылар да мүдделі. Айлық жоспар толық орындалып, жұмыс пандемия кезінде де тоқтамаған. Бүгінгі таңда 3-ші класты станция тек өндірістік бекет болып саналады, тұрғындары 2018-2019 жылдары түгелдей Атырау қаласына көшірілді.

Әлемде
05.11.2025
Үндістанда пойыздар соқтығысып, ондаған адам қаза тапты
Қауіпсіздік
05.11.2025
Тоқтап тұған вагонның астынан өту тыйылмай тұр
Жолаушылар тасымалы
05.11.2025
Stadler вагондары Қазақстанның солтүстігіндегі климаттық сынақтардан сәтті өтті
Жаңалықтар
05.11.2025
ҚТЖ делегациясы АҚШ-тың темір жол нысандарын аралады
Жаңалықтар
04.11.2025
Қазақстан мен Қытай шекара маңындағы станциялардың ауысымдық қызметкерлерін өзара орналастыру туралы келісімге келді
Жаңалықтар
04.11.2025
«Самұрық-Қазына» корпоративтік омбудсмендері елорданың негізгі машина жасау кәсіпорындарына барды
Трансформация
04.11.2025
«Qorgau» – күзет қызметіндегі бірегей жоба
Жүк тасымалы
04.11.2025
80 мың вагон тасымалға жегілген
Әлеумет
04.11.2025
Үш жақты меморандумға қол қойылды
Жаңалықтар
04.11.2025
Корпоративтік көшбасшыларға арналған III модульдік оқыту басталды
Аймақтар
04.11.2025
Білікті бас инженерге құрмет
ҚТЖ келбеті
04.11.2025
Жас өнертапқыштар жобасы
Жаңалықтар / Мұрағат
04.11.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №92 04 қараша 2025 жыл
Жүк тасымалы
03.11.2025
Қазақстандық астықтың Қытайға экспорты құрама жем пайдасына ауысуда
Аймақтар
03.11.2025
Көмір қоры жеткілікті
Станция тынысы
03.11.2025
Қызылсай станциясы – даму мен жаңғыру жолында
Аймақтар
03.11.2025
Күзгі байқау көп кемшіліктің бетін ашты
Әлемде
03.11.2025
Қытайда суасты теміржол тоннелінің құрылысы басталды
Жүк тасымалы / Апта саны
03.11.2025
Қазан айында теміржол көлігімен 1,5 млн тоннадан астам астық тасымалданды
Әлеумет
31.10.2025
ҚТЖ-да «Қолжетімді баспана» пилоттық жобасын іске асыру туралы меморандумға қол қойылды