Семей ЖТ бөлімшесі цифрлық даму дәуіріне дендей бастады

Цифрландыру
25.02.2022, 12:13
Қуаныш Қожаев

Абай облысы бойынша меншікті тілші

Қазіргі күндері Семей ЖТ бөлімшесі бойынша цифрландыру, жаңа ақпараттық технологиялар игілігіне сүйену мәселелері алға шыққан. Бұл бағыттағы шаралар «ҚТЖ» ҰК» АҚ-ның «Цифрлық трансформация» бағдарламасы аясында жүзеге асырылуда.

Осы орайда теміржолшылар үшін заманауи үлгідегі «ақылды технологиялар» дәуірі басталғаны белгілі. Бүгінде жүк тасымалы бөлімшесіндегі құжат алмасу, іс қағаздарын жүргізу толық автоматтандырылған. Мәселен, осыған дейін қағазсыз технология ішінде ең алдымен «Келісімді және коммерциялық жұмыс» басқару жүйесі іске асырылған болатын. Станциялардағы өтінім беру жұмыстары толықтай электронды түрде жүргізіледі. Сол тәрізді ЭЧ мекемесі бойынша автоматтандырылған ақпараттарды орталықтандыру, электр қуатын үнемдеудегі тиімділікті арттырар бағдарламалар да сәтімен жүзеге асырылды.

Әйтсе де, аталмыш бағыт бойынша әлі қолға алынуы тиіс шаралар бар. Оның барлығын нақтылап әрі тыңғылықты түрде зерттеу қажет. Бұл орайда ел шығысында да іргелі жұмыстар жасалуда. Әсіресе, магистральдық желі бөлімшесі бойынша жүзеге асырылуы тиіс бірқатар іргелі шаралар бар екен. Қазіргі күні желі бойындағы ПЧ мекемелерінде кейбір журналдар қолмен жүргізілетінін айта кету керек. Алдағы уақытта олардың бірқатарын электронды форматқа ауыстыру көзделуде. Сондықтан да, жол шаруашылығындағы барлық қызмет түрлері арнайы сарапқа алынуда. Нәтиже белгілі болған соң ғана техникалық кеңеске нақты ұсыныстар жасалатын болады. Ал автоматтандырылған қызмет әсіресе құжат алмасу ісінде үлкен жеңілдік әкелетіні белгілі.

Белгілі болғандай, қазіргі таңда бөлімшеге қарасты бірқатар мекемелерден ұсыныстар көптеп түсуде. Олардың арасында әсіресе Жаңа-Семей мен Семей тәрізді ірі жүк станцияларындағы дөңес қызметкерлері мен локомотив шаруашылығының мамандары ерекше белсенділік танытуда.

– Бүгінгі таңда бөлімше мекемелерінен жүзеге жуық рационалды ұсыныстар түсті деп есептесек, солардың арасында цифрландыруға қатысты жобаларды бөлек қарастырамыз. Басты мәселе – өндірісті, техникалық процесс барысын толықтай автоматтандыру. Рас, бүгінгі таңда кейбір бағдарламалардың арасында қажеті жоғы, яғни, күн талабына орай сандық форматқа ауыстыруды талап ететіндері бар. Осы мәселелерді шешуде тыңғылықты жұмыс жүргізіліп жатыр. Бұл орайда бөлімшедегі 23 мекемені түгелдей қамтып отырмыз. Бас инженерлер тарапынан автоматтандыру және цифрландыруға байланысты берілген өтініштерді бірыңғай түрде жинастырудамыз, – дейді бұл орайда пікір білдірген «ҚТЖ» ҰК» АҚ – «Автоматтандыру және цифрландыру дирекциясы» филиалы Аймақтық бөлімшелермен жұмыс жасау функционалдық бағытының АТ Бизнес-серіктесі Семей аймағы бойынша басшысы Ерғазы Жұмаділов.

Бұл бағыттағы игілікті шаралар қазірдің өзінде басталып кетіпті. Атап айтсақ, бөлімшенің Жаңа-Семей станциясында маневрлік локомотивтерді пайдалану уақытын бөлек есепке алудың автоматтандырылған ақпараттық жүйесін енгізу шарасы жоспарлануда. Қазіргі уақытта IT-жүйені әзірлеу және енгізу бойынша арнайы техникалық тапсырмалар әзірленіп, жан-жақты пысықталуда.

Пилоттық жоба түрінде енгізілетін аталмыш бағдарлама маневрлік локомотивтердің нақты жүктемесін бағалауға, деректерді өңдеудің сенімділігін арттыруға, адами фактордың ықпалын азайтуға, станция жұмысындағы сыбайлас жемқорлықты болдырмауға, сондай-ақ жалпы өнімділікті арттыруға зор мүмкіндік береді екен. Ал, осынау жұмыс «ҚТЖ» ҰК» АҚ-ның «Цифрлық трансформация» бағдарламасының «Маневрлік жұмыстың тиімділігін арттыру» жобасы аясында жүргізілуде.

Басты мақсат – маневрлік жұмыстарда локомотивтерді қолданудың тиімділігін арттыру, барлық жүк станцияларында вагондарды уақытылы беру мен алып кетуді қамтамасыз ету болмақ. Ал, жаңа жобалар өзін толықтай ақтайтын болса, өзге бөлімшелердегі өндіріс процесіне де ұсынылатын болады.

Жаңалықтар
30.09.2025
Пойыздан кешіккен бойжеткен машинист кабинасына тас лақтырды
Жаңалықтар
30.09.2025
Алматыда «New SilkWay» бизнес-форумы өтіп жатыр
Жаңалықтар
30.09.2025
Президент: Қазақстан арқылы әлемнің ең ірі сауда нарығына 5 теміржол дәлізі өтеді
Жаңалықтар
30.09.2025
Мемлекет басшысы «Достық – Мойынты» теміржолының екінші желісін іске қосты
Трансформация
30.09.2025
Локомотив құрастырудың жаңа деңгейі
Жаңалықтар
30.09.2025
«НR-өндіріс серпіні»: Маңызды жобалар алаңы
Қауіпсіздік
30.09.2025
Қараусыз мал мен құлаққаптағы адам – пойыз қозғалысына қауіп
Аймақтар
30.09.2025
Құрылғылар сенімділігі күмән туғызбайды
Аймақтар
30.09.2025
Маңғыстау локомотившілері қысқы сынаққа сақадай сай
Аймақтар
30.09.2025
Жіңішке станциясында жүк жөнелту артты
Жаңалықтар / Мұрағат
30.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №80 30 қыркүйек 2025 жыл
ҚТЖ келбеті
29.09.2025
ҚТЖ қызметкерлері байқауда топ жарды
Жаңалықтар
29.09.2025
Достық жол дистанциясында жаңғырту жұмыстары жүргізілді
Әлеумет
29.09.2025
Дүниежүзілік жүрек күні: ҚТЖ-да профилактикалық акция өтті
Жүк тасымалы / Апта саны
29.09.2025
Қыркүйекте теміржол көлігімен 1 млн тоннадан астам астық тасымалданды
Әлеумет
29.09.2025
Медициналық пойыз Абай елін аралап жүр
Жаңалықтар
29.09.2025
Қазақстан мен Қытай 2026 жылға арналған тасымалдау перспективаларын талқылады
Жүк тасымалы
29.09.2025
Қаржы министрлігі 2027 жылға қарай ТХКБ бойынша жүк тасымалы 7,2 млн тоннаға жетеді деп болжауда
Жаңалықтар
29.09.2025
ҚТЖ Достық станциясын дамытуға инвестиция салуда
Спорт
29.09.2025
KTZH Marathon 2025: Қозғалыс қуаты – Бірлік күші!