Семей ЖТ бөлімшесі цифрлық даму дәуіріне дендей бастады

Цифрландыру
25.02.2022, 12:13
Қуаныш Қожаев

Абай облысы бойынша меншікті тілші

Қазіргі күндері Семей ЖТ бөлімшесі бойынша цифрландыру, жаңа ақпараттық технологиялар игілігіне сүйену мәселелері алға шыққан. Бұл бағыттағы шаралар «ҚТЖ» ҰК» АҚ-ның «Цифрлық трансформация» бағдарламасы аясында жүзеге асырылуда.

Осы орайда теміржолшылар үшін заманауи үлгідегі «ақылды технологиялар» дәуірі басталғаны белгілі. Бүгінде жүк тасымалы бөлімшесіндегі құжат алмасу, іс қағаздарын жүргізу толық автоматтандырылған. Мәселен, осыған дейін қағазсыз технология ішінде ең алдымен «Келісімді және коммерциялық жұмыс» басқару жүйесі іске асырылған болатын. Станциялардағы өтінім беру жұмыстары толықтай электронды түрде жүргізіледі. Сол тәрізді ЭЧ мекемесі бойынша автоматтандырылған ақпараттарды орталықтандыру, электр қуатын үнемдеудегі тиімділікті арттырар бағдарламалар да сәтімен жүзеге асырылды.

Әйтсе де, аталмыш бағыт бойынша әлі қолға алынуы тиіс шаралар бар. Оның барлығын нақтылап әрі тыңғылықты түрде зерттеу қажет. Бұл орайда ел шығысында да іргелі жұмыстар жасалуда. Әсіресе, магистральдық желі бөлімшесі бойынша жүзеге асырылуы тиіс бірқатар іргелі шаралар бар екен. Қазіргі күні желі бойындағы ПЧ мекемелерінде кейбір журналдар қолмен жүргізілетінін айта кету керек. Алдағы уақытта олардың бірқатарын электронды форматқа ауыстыру көзделуде. Сондықтан да, жол шаруашылығындағы барлық қызмет түрлері арнайы сарапқа алынуда. Нәтиже белгілі болған соң ғана техникалық кеңеске нақты ұсыныстар жасалатын болады. Ал автоматтандырылған қызмет әсіресе құжат алмасу ісінде үлкен жеңілдік әкелетіні белгілі.

Белгілі болғандай, қазіргі таңда бөлімшеге қарасты бірқатар мекемелерден ұсыныстар көптеп түсуде. Олардың арасында әсіресе Жаңа-Семей мен Семей тәрізді ірі жүк станцияларындағы дөңес қызметкерлері мен локомотив шаруашылығының мамандары ерекше белсенділік танытуда.

– Бүгінгі таңда бөлімше мекемелерінен жүзеге жуық рационалды ұсыныстар түсті деп есептесек, солардың арасында цифрландыруға қатысты жобаларды бөлек қарастырамыз. Басты мәселе – өндірісті, техникалық процесс барысын толықтай автоматтандыру. Рас, бүгінгі таңда кейбір бағдарламалардың арасында қажеті жоғы, яғни, күн талабына орай сандық форматқа ауыстыруды талап ететіндері бар. Осы мәселелерді шешуде тыңғылықты жұмыс жүргізіліп жатыр. Бұл орайда бөлімшедегі 23 мекемені түгелдей қамтып отырмыз. Бас инженерлер тарапынан автоматтандыру және цифрландыруға байланысты берілген өтініштерді бірыңғай түрде жинастырудамыз, – дейді бұл орайда пікір білдірген «ҚТЖ» ҰК» АҚ – «Автоматтандыру және цифрландыру дирекциясы» филиалы Аймақтық бөлімшелермен жұмыс жасау функционалдық бағытының АТ Бизнес-серіктесі Семей аймағы бойынша басшысы Ерғазы Жұмаділов.

Бұл бағыттағы игілікті шаралар қазірдің өзінде басталып кетіпті. Атап айтсақ, бөлімшенің Жаңа-Семей станциясында маневрлік локомотивтерді пайдалану уақытын бөлек есепке алудың автоматтандырылған ақпараттық жүйесін енгізу шарасы жоспарлануда. Қазіргі уақытта IT-жүйені әзірлеу және енгізу бойынша арнайы техникалық тапсырмалар әзірленіп, жан-жақты пысықталуда.

Пилоттық жоба түрінде енгізілетін аталмыш бағдарлама маневрлік локомотивтердің нақты жүктемесін бағалауға, деректерді өңдеудің сенімділігін арттыруға, адами фактордың ықпалын азайтуға, станция жұмысындағы сыбайлас жемқорлықты болдырмауға, сондай-ақ жалпы өнімділікті арттыруға зор мүмкіндік береді екен. Ал, осынау жұмыс «ҚТЖ» ҰК» АҚ-ның «Цифрлық трансформация» бағдарламасының «Маневрлік жұмыстың тиімділігін арттыру» жобасы аясында жүргізілуде.

Басты мақсат – маневрлік жұмыстарда локомотивтерді қолданудың тиімділігін арттыру, барлық жүк станцияларында вагондарды уақытылы беру мен алып кетуді қамтамасыз ету болмақ. Ал, жаңа жобалар өзін толықтай ақтайтын болса, өзге бөлімшелердегі өндіріс процесіне де ұсынылатын болады.

Инфрақұрылым
22.07.2024
Күрделі жөндеу жұмыстары кезең-кезеңімен жүзеге асырылуда
Әлеумет
22.07.2024
Теміржолшылардың балалары лагерге аттанды
Спорт
22.07.2024
Қазақстан темір жолының 120 жылдығына орай Таразда спартакиада өтті
Жаңалықтар
22.07.2024
Ауғанстан, Түрікменстан және Өзбекстан делегациясы Бейнеу астық терминалының мүмкіндігімен танысты
Жолаушылар тасымалы
22.07.2024
Қаныш Сәтбаевтың 125 жылдығына арнайы безендірілген пойыз жолға шықты
Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл
Қауіпсіздік
18.07.2024
Темір жолдағы химиялық апаттарды жою бойынша оқу-жаттығу өтті
Әлеумет
18.07.2024
50 бала лагерьге аттанды
Қауіпсіздік
18.07.2024
Жанып келе жатқан жолаушылар пойызы сөндірілді
ҚТЖ келбеті
18.07.2024
Велосаяхатшы сапарға шықты
Жүк тасымалы
18.07.2024
Қазақстанда теміржол көлігімен тасымалданатын шикізаттық емес экспорт көлемі артты
Жаңалықтар
18.07.2024
Биыл темір жол арқылы 757 мың тонна астық жөнелтілді