Елімізде жүк және жолаушылар тасымалына инвестиция үш есе артқан

Инфрақұрылым
11.04.2024, 11:53
Қазақстан теміржолшысы

Қазақстанның Экономикалық зерттеулер институтының мәліметі бойынша, 2023 жылы еліміздің көлік және қойма саласын дамытуға салынған инвестиция көлемі 2,5 триллион теңгеге (5,61 миллиард АҚШ доллары) рекордтық деңгейге жеткен, бұл 938 миллиард теңгені немесе 2022 жылға қарағанда 40,3 пайызға артық.

Жүк темiр жол көлiгiн қаржыландыру 3 есе өсiп, 173,3 млрд теңгенi құрады, құрлықтағы жолаушылар тасымалы да 3 есеге өсiп, 114,3 млрд теңгеге деңгейiн жеткен. Инвестициялардың ең көп көлемі құбырларға жұмылдырылған – 247,6 млрд теңге (өсім 1,9 есе). Инвестициялардың 52 пайызының (1,3 триллион теңге) көзі ірі компаниялардың, соның ішінде ұлттық теміржолдың (ҚТЖ) меншікті ресурстары.

Ел үкіметінің халықаралық сауда мен логистиканы одан әрі дамыту үшін көлік желісін жақсарту және кеңейту ниетіне сәйкес ҚТЖ жүк тасымалдау тиімділігін арттыру бағдарламасын әзірледі. Қозғалыс қарқындылығын, жүк ағындарының шығу орындарын және дисперсиясын талдау негізінде тасымалдау тиімділігін арттыру шешімдерін, соның ішінде пойыздар қозғалысын интервалды басқарудың заманауи технологиясын қолдану үшін негізгі станциялардың тізімі анықталды.

Инвестицияларды өңірлік бөлу бойынша 421,1 млрд теңгемен Астана қаласы көш бастап тұр, сәйкесінше 325,4 млрд теңгемен Маңғыстау және 262 млрд теңгемен Атырау облыстары, одан кейін 199,3 млрд теңгемен Алматы қаласы және 166,4 млрд теңгемен Қарағанды облысы тұр. Бұл бөлу көліктік инфрақұрылым мен логистиканы дамыту контекстінде аталған аймақтардың экономикалық әлеуетін және стратегиялық маңыздылығын көрсетеді.

Мәселен, Көлік министрлігінің есептік деректеріне сәйкес, 2023 жылы 133 локомотив және 856 жолаушылар вагоны сатып алынған. Сондай-ақ республикалық және жергілікті маңызы бар 10,7 мың шақырым автомобиль жолдарын жөндеу-құрылыс жұмыстары жүргізіліп, үш ірі жоба аяқталды: БАҚАД, Қандыағаш – Мақат және Үшарал – Достық.

 

Жаңалықтар
22.11.2024
ҚТЖ Бескөл депосында дизель отынының ұрланғанын анықтады
Жаңалықтар
22.11.2024
Ақмола бөлімшесі инфрақұрылымды жаңартуды және инновацияларды енгізуді жалғастыруда
Жүк тасымалы
22.11.2024
Қостанай ЖТ бөлімшесі қараша айында 2 359 вагон астық тиеді
ҚТЖ келбеті
22.11.2024
Жол монтерлерінің бір күні
Қауіпсіздік
22.11.2024
Жамбыл өңірінде қыста да қараусыз мал тиылмайды
Аймақтар
22.11.2024
«Syrmaq Fest»: Маңғыстаулық теміржолшы қолөнер көрмесін ұйымдастырды
Қауіпсіздік
22.11.2024
Шымкент станциясында өндіріс жарақатының алдын алу шарасы өтті
Әлеумет
22.11.2024
Күзет қызметкерлеріне көрсетілетін қолдау көп
Жаңалықтар
22.11.2024
Кәсіподақ сарапшылары құзыретін арттырды
Цифрландыру
22.11.2024
ІТ тақырыбына арналған білім сайысы өтті
Жаңалықтар / Мұрағат
22.11.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №99 22 қараша 2024 жыл
Жолаушылар тасымалы
21.11.2024
№42 «Атырау-Алматы» жолаушылар пойызының қозғалысы уақытша тоқтатылады
Жаңалықтар
21.11.2024
Құрық портының түбін тереңдету жұмыстары мерзімінен бұрын аяқталды
Спорт
21.11.2024
Теміржолшылар арасында спартакиада өтті
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ жол диагностикасының инновациялық технологияларын енгізуде
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ Еуропадағы терминалдық желіні кеңейтуде
Жолаушылар тасымалы
20.11.2024
Семейде қаламаңы тасымалында тиімді бағдарлар көбейеді
Жүк тасымалы
20.11.2024
Ақмола бөлімшесі 307 мың тоннадан астам астық тиеді
Жаңалықтар
20.11.2024
Қазақстан көлік-транзит дәліздерін ТМД + форматында дамытпақ
Әлемде
20.11.2024
Қытай – Қырғызстан – Өзбекстан темір жол құрылысы бойынша келіссөздің соңғы сатысы жүріп жатыр