ҚТЖ локомотив деполарында персоналды іріктеу жүйесін жетілдіруде

Жаңалықтар
14.10.2022, 09:32

"ҚТЖ" ҰК" АҚ-да локомотив машинисінің көмекшісі лауазымына персоналды тиімді іздеуді және іріктеуді ұйымдастыру бойынша кеңес өтті.  Кездесу адам ресурстарын басқару департаментінің бастамасымен жүзеге асырылды, деп хабарлайды Rail-news.kz.

 Оған "ҚТЖ-Жүк тасымалы" ЖШС-ның Комплаенс, корпоративтік қауіпсіздік және HR қызметтерінің өкілдері қатысты.  

"ҚТЖ-Жүк тасымалы" ЖШС локомотив шаруашылығы департаментінің директоры - атқарушы директор Иван Костыря пойыз машинисінің кәсіби жолы машинист көмекшісі қызметінен басталатынын атап көрсетті.  

Машинист пен оның көмекшісінен тұратын локомотив бригадасы пойыздар қозғалысының қауіпсіздігіне жауап береді. Олардың жұмысына жоғары талаптар қойылады.  

Машинист көмекшісі лауазымына тестілеу мен әңгімелесуді қамтитын кәсіби іріктеу жүргізіледі. Локомотив машинисінің көмекшісі кәсіптік арнайы немесе кәсіптік - техникалық білімі болуы тиіс.

Депода жас маман тәжірибелі машинистермен дубльдік сапарларда жұмыс істейді. Осыдан кейін ғана ол көмекшілік жұмысын бастайды.

Ол практикалық тәжірибе алу үшін теміржолда кемінде 3 жыл жұмыс істеуі керек. Осыдан кейін көмекшіні Павлодар, Ақтөбе, Қарағанды және Тараз қалаларында жұмыс істейтін теміржол көлігі қызметкерлерін оқыту орталықтарына машинистерді даярлау курстарына жіберуге болады.  

Жолаушылар қозғалысының бірінші класты машинисі болу үшін кем дегенде 10 жыл мамандығы бойынша жұмыс істеп, біліктіліктің максималды деңгейіне жету керек.

Кеңес барысында машинист көмекшілерін іздеуде және іріктеуде сыбайлас жемқорлық тәуекелдерінің туындауы аспектілері қаралып, кандидаттарды конкурстық іріктеудің жаңа тәсілдері ұсынылды.  

 

Жаңалықтар
22.08.2025
ҚТЖ бүкіл ел бойынша вокзалдарды ауқымды жаңғыртуды жүргізуде
Инфографика
22.08.2025
Биыл «Достық – Мойынты» учаскесінің екінші жолдарының құрылысы аяқталады
Инфографика
22.08.2025
ТХКБ бойынша жүк тасымалы соңғы бес жылда 6 есеге өсті
Инфрақұрылым
22.08.2025
Теміржол әлеуеті сөз болды
Цифрландыру
22.08.2025
Цифрландырудың бес бағыты
Қауіпсіздік
22.08.2025
Кәсіби қырағылық: вагон қараушы пойыз қозғалысын қауіптен қорғады
Әлеумет
22.08.2025
Маңғыстаулық теміржолшылар отбасы Астанадағы байқаудан жүлдемен оралды
Аймақтар
22.08.2025
Семей теміржол вокзалы жаңғыртылуда
Жаңалықтар
22.08.2025
Жүйелі жұмыстар жалғасуда
Жаңалықтар / Мұрағат
22.08.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №68 22 тамыз 2025 жыл
Әлемде
21.08.2025
Alstom жаңа сутекті пойызын сертификаттауға шығарды
Жүк тасымалы
21.08.2025
"Шұбаркөл Премиум" көмірін тасымалдау бойынша рекорд орнатылды
Аймақтар
21.08.2025
800 метрге дейінгі түйіспесіз рельс плеттерін дайындайтын кәсіпорын
Инфрақұрылым
21.08.2025
Құлсары жолы жаңарып жатыр
Жаңалықтар
20.08.2025
ҚТЖ Қытай инвесторларымен Каспий логистикасын кеңейту мәселесін талқылады
Жүк тасымалы
20.08.2025
ҚТЖ мен ірі жүк жөнелтушілер жыл соңына дейін тасымалдау жоспарларын талқылады
Жүк тасымалы
20.08.2025
Орта дәліз: Чэнду қаласынан шыққан контейнерлер 15 күнде Карсқа жетті
Трансформация
20.08.2025
Елде теміржол техникасын өндіру көлемі еселеп артты
Цифрландыру
20.08.2025
Цифрлық технологиялар тасымал тиімділігін 45%-ға арттырады – Жаслан Мәдиев
Инфрақұрылым
19.08.2025
Үкіметте теміржол саласын жаңғырту мәселелері қаралды