ҚТЖ пойыз қауіпсіздігін арттыру үшін цифрлық технологияны енгізді

Жаңалықтар
04.06.2024, 14:27
Фото из свободных источников

ҚТЖ қозғалыс қауіпсіздігі департаменті және ҚТЖ  - “Бас есептеу орталығы" филиалы "Қозғалыс қауіпсіздігі" автоматтандырылған жүйесін және "Инфо – орталық" ақпараттық кешенін әзірледі, деп хабарлайды Rail-news.kz.

"Қозғалыс қауіпсіздігі" автоматтандырылған жүйесі (ҚҚ АЖ) екі модульден тұрады: "Қозғалыс қауіпсіздігі бойынша ревизор" автоматтандырылған жүйесі (ҚР  АЖ) және "Қозғалыс қауіпсіздігі тәуекелдерін талдау" автоматтандырылған жүйесі (ТТ АЖ).

ҚР АЖ 2016 жылы тұрақты пайдалануға енгізілді және "Ревизор” автоматтандырылған жұмыс орны" жүйесінің орнына келді. Осының арқасында соңғы 10 жылдағы ҚТЖ желісіндегі қозғалыс қауіпсіздігі туралы ақпарат сақталды. "Қозғалыс қауіпсіздігі тәуекелдерін талдау" автоматтандырылған жүйесі биыл әзірленді. Ол қабылданған ауытқулар бойынша статистикалық мәліметтер негізінде тәуекелдерді талдайды және бағалайды.

ҚҚ АЖ адами факторды, қағазбастылықты жоюға, мамандардың жұмысын оңтайландыруға мүмкіндік береді. Сонымен қатар, жүйе еліміздің әртүрлі аймақтарынан алынған ақпаратты жедел өңдейді, пойыздар қозғалысының қауіпсіздігі үшін туындайтын тәуекел дәрежесін объективті бағалайды. Нақты уақыт режимінде ҚТЖ басшылығы жол бөлімшелері мен басқарудың барлық деңгейлеріндегі жекелеген бөлімшелер бойынша қозғалыс қауіпсіздігінің жай-күйі туралы ақпарат алуға мүмкіндігі бар.

"Инфо-орталық" ақпараттық кешені ҚТЖ және жол бөлімшелері басшыларын пайдалану жұмысы, жылжымалы құрамның жай-күйі, инфрақұрылым және қозғалыс қауіпсіздігі бойынша өзекті деректермен хабардар етуге арналған.

Кешен нақты уақыт режимінде жол бөлімшесі учаскелерін визуализациялауды қамтамасыз етеді, барлық жүйелердің деректерін интерактивті бақылау тақталары түрінде көрсетеді. Ақпаратты қабылдаудың ыңғайлылығы үшін жоспардың орындалуы/орындалмауы, қозғалыс қауіпсіздігінің бұзылуының төмендеуі/өсуі туралы түсті индикация қарастырылған.

Бүгінгі таңда Қызылорда, Ақтөбе, Шымкент, Қостанай жүк тасымалдау бөлімшелерінде кешенді тәжірибелік пайдалану аяқталды. Қалған бөлімшелерге және ҚТЖ корпоративтік деңгейіне тарату бойынша жұмыстар жүргізілуде.

 

Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл
Қауіпсіздік
18.07.2024
Темір жолдағы химиялық апаттарды жою бойынша оқу-жаттығу өтті
Әлеумет
18.07.2024
50 бала лагерьге аттанды
Қауіпсіздік
18.07.2024
Жанып келе жатқан жолаушылар пойызы сөндірілді
ҚТЖ келбеті
18.07.2024
Велосаяхатшы сапарға шықты
Жүк тасымалы
18.07.2024
Қазақстанда теміржол көлігімен тасымалданатын шикізаттық емес экспорт көлемі артты
Жаңалықтар
18.07.2024
Биыл темір жол арқылы 757 мың тонна астық жөнелтілді
Инфрақұрылым
18.07.2024
Елімізде 2030 жылға дейін 180-нен астам теміржол станциясы жаңғыртылады
ҚТЖ келбеті
17.07.2024
Жаңақорғаннан – Түркісібке дейін...
Жүк тасымалы
17.07.2024
ТХКБ арқылы Қытай мен Еуропа арасындағы контейнерлік тасымал көлемі 12,8%-ға өсті
Жаңалықтар
17.07.2024
Үкімет Wabtec компаниясымен «жасыл» локомотивтер шығару жоспарын талқылады
Жолаушылар тасымалы
17.07.2024
Вокзалдарда «Күту парағы» қызметі бойынша кеңестер өткізіледі