Диагностика нәтижелері 2024 жылы теміржол жағдайының жақсарғанын көрсетті
2024 жылы 460 мың шақырымнан астам темір жолдарының ауқымды диагностикасы жүргізілді, бұл 2023 жылмен салыстырғанда 19 мың шақырымға артық, деп хабарлайды Rail-news.kz.
Мамандандырылған вагондар мен дефектоскопиялық арбаларды қоса алғанда, диагностикалық құралдардың жұмыс нәтижелері жолды күтіп ұстаудағы анықталған сәйкессіздіктердің азаюын, бұл инфрақұрылым жай-күйінің жақсарғанын көрсетеді.
Мобильді диагностикалық зертханаларды пайдалануды бақылау аясында 2024 жылдың қазан-желтоқсан аралығында рельстердің 2 мыңнан астам ақауы анықталды. Диагностиканың озық әдістері диагностиканың дәлдігі мен тиімділігін арттыруға мүмкіндік берді, бұл пойыздар қозғалысының қауіпсіздігі мен сенімділігіне тікелей әсер етеді.
Соңғы жылдары теміржол диагностикасы озық технологиялар мен кешенді диагностикалық жүйелерді енгізудің арқасында айтарлықтай жақсарды. Негізгі инновациялардың бірі рельс жолының геометриясын өлшеуге арналған лазерлік жүйелермен жабдықталған мобильді диагностикалық кешендер (MДК) болды. Бұл технологиялар рельс жолының геометриясындағы ауытқуларды жоғары дәлдікпен анықтауға және магистральдық желідегі жолдың жай-күйін дұрыс бағалауға мүмкіндік береді.
Сондай-ақ, МДК енгізу "Рельс жолының алдын ала жай-күйін есептеу бағдарламасы" (МГРК БЖ), "Түйіспесіз жолдың алдын алу жай-күйін кешенді талдау" (ТЖКТ-БП БЖ), "StabWay" БЖ бағдарламаларын іске қосуға мүмкіндік берді. Бұл бағдарламалық жасақтама жол жай-күйінің өзгеруіне талдау жүргізу кезінде "адам" факторын алып тастауға және жол шаруашылығы мамандарын қауіпті сәйкессіздіктерді жоюға мүмкіндік береді.
Сонымен қатар, МДК бейнебақылау жүйелері рельстер, шпалдар және бекіткіштер сияқты жолдың жоғарғы құрылымы элементтерінің күйін бақылауға мүмкіндік береді. MДК дәстүрлі әдістермен анықталмайтын жол күйіндегі жасырын ақаулар мен бұзылушылықтарды анықтай алады.
Мобильді диагностикалық кешендер еліміздің үш негізгі өңірінде — Астана, Алматы және Ақтөбе станцияларында орналасқан, олар Қазақстан Республикасының барлық магистральдық желісін қамтиды. Бір ай ішінде әр кешен 5 мың шақырымға дейінгі жолды зерттей алады. Айта кету керек, әр участок ай сайын екі рет диагностикадан өткізіледі. Филиал штатында жоғары білікті мамандар жұмыс істейді, олардың дағдыларын МРТ деңгейінде диагностика жүргізетін және дамудың ерте сатысында қауіпті жол ақауларын анықтайтын ультрадыбыстық дәрігерлердің жұмысымен салыстыруға болады.
Қозғалыс қауіпсіздігіне әсер ететін деректер нақты уақыт режимінде өңделеді және бекітілген өзара іс-қимыл регламентіне сәйкес Жол диагностикасы орталығына, Жол және құрылыс департаментіне, Компанияның құрылымдық бөлімшелеріне беріледі. Ақаулар, мысалы, рельстерде немесе жолды ұстап тұруда геометриясындағы бұзушылықтар анықталған жағдайда, ақпарат дереу тиісті қызметтерге жіберіледі және жүйе диагностикалық учаскеде жылдамдықты төмендету немесе тіпті қозғалысты жабу туралы ұсыныстар береді.
Заманауи диагностикалық жүйелер дәлдікті қамтамасыз етеді және диагностиканы белгіленген қозғалыс жылдамдығында жүргізуге мүмкіндік береді, бұл тексеру процесін едәуір жылдамдатады.