Отын-энергетикалық ресурстағы  оң өзгеріс

Жаңалықтар
30.01.2018, 12:21
Пойыздар тартымына бірінші кезекте ықпал ететін жайт – отын-энергетикалық ресурс екені белгілі. Бұл тарапта Семей ЖТ бөлімшесі бойынша өткен жылғы жанармай қолданысына жүргізілген сараптама қорытындысына сүйенсек, біршама елеулі жаңалықтар бар екен. Ерекше тоқталатын жайт, өткен жыл бойынша дизельдік шығынның салыстырмалы нормасы 26,75 кг/10 мың.т.шқ. брутто болса, орындалуы 27,52 кг/10 мың. т.шқ. бруттоны құраған. Бұл дегеніміз, қомақты қаржы саналатын 1332 тонна жанармай артық жұмсалды деген сөз. Мамандар сөзіне сүйенсек, отын шығынының асып кетуіне бірқатар позитивті факторлар себеп болған. Оның ең бастысы – бруттодағы жүк айналымының 101,7%-ға өсуі болып отыр. Сонымен қатар, қосымша факторлар да айтарлықтай ықпал еткен. Мәселен, қозғалыстың шаруашылық түрі біршама ұлғайған. Яғни,  локомотивтер жол техникасымен жұмыс істеуге тартылып, шығыс 790,6 тоннаға өсіпті. Сондай-ақ, жолаушылар қозғалысының артуы да жанармай қолданысына елеулі түрде әсер еткен. Бұл ретте, күнделікті айналымға қосымша жолаушылар пойыздары - №67/68, №69/70 пойыздар қосылып, жанармай шығынының көлемі 397,6 тоннаға көбейгені анықталып отыр. Жалпы, мұндай оң сипаттағы мысалдарға көптеп тоқталуға болады. Атап айтсақ, бөлімше бойынша жүк айналымының артуына байланысты 1,2-ші класты тораптық станциялардағы маневрлік локомотивтер саны да артқан. Осы ретте 209,5 тоннаның жанармайы артық қолданылыпты. Тоқтала кетер тағы бір жайт, отын-энергетикалық ресурс бойынша бұл көрсеткіштерден басы артық шығындарға орын берілген жоқ. Сол тәрізді қол сұғу мәселесі де тіркелмеген. Қауіпсіздік шаралары мақсатында барлық тепловоздар дерлік энергетикалық отын тартымын автоматтандырылған басқару жүйесі сынды жаңашыл аспаппен жабдықталған. Локомотивтердегі энергодиспечерлік тартымды анықтайтын АСУ ЭДТ құралдары да жанармай жұмсаудың есебіне адамның рұқсатсыз кірісуіне жол бермейтін бірегей мүмкіндік. Өткен 2017 жылдың жалпы көрсеткіші бойынша отын-энергетикалық ресурстың жұмсалуына жүргізілген сараптама жұмыстары осы тәрізді бірқатар жайттарды анықтап, қосымша фактілерді нақтылап берді. «Шығынсыз кіріс жоқ» деген халық нақылын берік тұтқан семейлік теміржолшылар бұл көрсеткіштерден тек оң нәтижелер ғана анықталғанына қуанышты. Атап өтерлігі сол, жұмсалатын шығындар бойынша мұндай ерекшелік соңғы жылдары орын алмаған болатын. 

Қуаныш Қожаев, Семей

Жүк тасымалы
25.07.2024
ЕАЭО елдері теміржол көлігін дамыту мәселесін талқылады
Жүк тасымалы
25.07.2024
Атырауда жүк тасымалы межеден асып түсті
Әлеумет
25.07.2024
Қызылордалық 20 бала «Туған жерге саяхат» турымен Астанаға аттанды
Темір жол тарихы
25.07.2024
Паровоз тізгіндеген қазақ қызы
Жолаушылар тасымалы
24.07.2024
Пойызға билетсіз мінгізгені үшін жұмыстан шығарылды
Жаңалықтар
24.07.2024
Құрық теңіз порты мен Транскаспий халықаралық көлік бағытын байланыстыратын жол күрделі жөндеуден өтті
Жаңалықтар
24.07.2024
Кірме жолдарды мемлекеттік меншікке беру рәсімі аяқталды
Әлемде
23.07.2024
Германияда Еуро-2024 кезінде қалааралық пойыздармен 12 миллион жолаушы тасымалданды
Әлемде
23.07.2024
Еуропалық Одақ көлік жобаларына 7 миллиард еуро бөлмек
Жүк тасымалы
23.07.2024
ҚТЖ астық тасымалына дайындығын пысықтауда
Қауіпсіздік
23.07.2024
Атырауда техникалық-әдістемелік сабақ өтті
Жаңалықтар / Мұрағат
23.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №60 23 шілде 2024 жыл
Жаңалықтар
22.07.2024
Қазақстан, Түрікменстан және Ауғанстан жаңа теміржол магистралінің құрылысын талқылады
Инфрақұрылым
22.07.2024
Күрделі жөндеу жұмыстары кезең-кезеңімен жүзеге асырылуда
Әлеумет
22.07.2024
Теміржолшылардың балалары лагерге аттанды
Спорт
22.07.2024
Қазақстан темір жолының 120 жылдығына орай Таразда спартакиада өтті
Жаңалықтар
22.07.2024
Ауғанстан, Түрікменстан және Өзбекстан делегациясы Бейнеу астық терминалының мүмкіндігімен танысты
Жолаушылар тасымалы
22.07.2024
Қаныш Сәтбаевтың 125 жылдығына арнайы безендірілген пойыз жолға шықты
Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды