Қауіпсіздік – қаруы

Жаңалықтар
05.07.2018, 10:28
Ақтөбе станциясының басшылығы тек мамыр айында ғана Қозғалыс қауіпсіздігі күндері қарсаңында 12 рет тексеру жұмыстарын жүргізіпті. Оның екеуі станция басшысының, қалғаны орынбасарларының қатысуымен өткен. Сонымен бірге, мамыр айында 2 жоспарлы, 2 жоспардан тыс техникалық сабақ өткізілген. Техникалық сабақтар кезінде станция басшылығы «Қолайсыз метеорологиялық жағдай туындағанда контейнерлік пойыздар қозғалысын ұйымдастыру» тақырыбында арнайы дәріс өткізді. Сонымен бірге, «Шаруашылық пойыздарының теміржол бойында жұмыстар жүріп жатқанда қозғалысы» тақырыбы да әңгіме арқауына айналды. Станция басшысы орынбасарларынан бастап пойыз құрастырушыға дейін қатаң талап ететіні – қауіпсіздік қағидаларының қатаң сақталуы. Сондықтан әрбір станциялық  «қауіпсіздік – қаруым» деген ұранмен жұмыс жасайды десек, қателеспейміз. Техникалық дәріс белгі беру және байланыс, жол, электрмен қамтамасыз ету дистанцияларының, локомотив пайдалану депосының машинистері мен нұсқаушыларының қатыстырылуымен де  өткен.   Ақтөбе станциясын еңбек жолын Жіңішке станциясында пойыз құрастырушы болып бастаған тәжірибелі теміржолшы, аймаққа белгілі еңбек әулетінің өкілі   Нұрлан Ермағамбетов басқарады. Станция бастығы жыл басынан бері өрескел қателік немесе олқылыққа жол берілмегенін, дегенмен 200-ден астам адам еңбек ететін, бірнеше бөліктен тұратын үлкен станцияда айлық кезінде анықталған кем-кетікті жойып, көрсеткіштерді жақсарту мақсатында жұмыстанып жатқанын алға тартады. Мысалы, өткен сәуір айында «Пойыз құрастырушы – маневр жетекшісі» деген тақырыпта айлық шара жарияланған. Тексеру кезінде кейбір мамандар бұл айлықтан хабарсыз болып шыққан. Теміржолшылардың өзара әңгімесі таспадан тыңдалғанда да олқылықтарға жол берілген екен. Мәселен, қарапайым команда беруді ұмытып кетіп жататын кездер, пойыздарды да рұқсат етілмеген орындарда ағыту жайттары жоқ емес екен. Автотежегішті іске қосуды ұмытып кететіндер де кезіккен. Стеллаждарды құлыпқа жабу керектігін естен шығарып алатындар бар. Бір оператор Жіңішке атауын Жайсаң деп қате хабарлап жіберген. Журнал толтырғанда қол қоймай кеткендер бар. Ал, оның салдары үлкен дауға әкелетіні сөзсіз. Нөмірді қате жазу да қауіпті. Кейде кезекшілер дауыс зорайтқышпен сөйлескенде фамилия, жолдың нөмірін, бекеттің реттік нөмірін хабарлауды ұмытып кетіп жататыны да ішінара кездеседі. Ақтөбе станциясының бастығы Нұрлан Ермағамбетов аптаның әр сейсенбісінде станция басшысы күнін өткізеді. Оған теміржол қозғалысына жауапты барлық мекеме басшылары қатысып, жұмыс барысын талқылап, пысықтап, экипировка, жабдықтау, пойыздарды жолдарға орналастыру, т.б. жұмыс барысындағы жайттар сөз болады. Ақтөбе-1, Ақтөбе-2 станциялары жұмыс сипатына қарай телімдік және бірінші класты станция қатарына жатқызады. Ақтөбе-2 станциясы механикаландырылған дөңесте орналасқан, пойыздар құрамын құрастырып, реттеп отыруға арналған. Дөңестің биіктігі екі метр, ол жерден 10 сұрыптау жолына вагондар жиналады. – Жалпы, Ақтөбе-1 станциясында 8 қабылдап алу-жөнелту жолы бар. Ал, Ақтөбе-2 станциясында осындай 5 жол қарастырылған. Сонымен қатар, станция бойынша 65 кірме жол бар. Оның 9-ында қауіпті жүктер тасымалданады, ал маневрлі жұмыстар Ақтөбе станциясының тақ паркінде жасалады. Ақтөбе станциясы екі бағытта жұмыс істейді, бірі Ақтөбе мен Илецк аралығы, екіншісі Ақтөбе мен Қандыағаш аралығы бойынша, – деп мәлімет берді станция басшысы. Жолаушы тасымалына тоқталсақ, Ақтөбе-1 станциясында күніне 7 жолаушылар пойызы сапарға аттанады екен. Екі пойыз құрамы Алматыға, ал Атырау, Астана, Жем, Шалқар бағыттарына бір пойыздан жолға шығады. Сонымен бірге, Алматыдан Мәскеуге қатынайтын пойыз да осы жерде қаралады, Ресей астанасына қатынайтын пойыз тіркемелері жалғанады.  Алматы, Астана, Атырау бағытында қатынайтын жолаушы пойыздары сұрыпталады. Ақтөбе арқылы қатынайтын  "Тұлпар-Тальго" пойыздарына, сонымен қатар Өзбекстанның, Қырғыз елінің жолаушылары пойыздарына да қызмет көрсетіледі. Асқар Ақтілеу, Ақтөбе Суретті түсірген автор                  
Аймақтар
26.07.2024
Таразда кәсіподақтың ұйытқы болуымен футбол алаңы ашылды
Жолаушылар тасымалы
26.07.2024
Жолаушылар пойызындағы бір күн
ҚТЖ келбеті
26.07.2024
Тілдей таспада талай сыр бар
Темір жол тарихы
26.07.2024
Сауатты кадрлар ғана салада оң өзгеріс жасайды – ардагер
Жүк тасымалы
26.07.2024
Контейнерлік тасымалдың инновациялық үрдістері
Жүк тасымалы
26.07.2024
Иран-Қытай көлік бағыты жаңартылуда
Жаңалықтар / Мұрағат
26.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №61 26 шілде 2024 жыл
Жүк тасымалы
25.07.2024
ЕАЭО елдері теміржол көлігін дамыту мәселесін талқылады
Жүк тасымалы
25.07.2024
Атырауда жүк тасымалы межеден асып түсті
Әлеумет
25.07.2024
Қызылордалық 20 бала «Туған жерге саяхат» турымен Астанаға аттанды
Темір жол тарихы
25.07.2024
Паровоз тізгіндеген қазақ қызы
Жолаушылар тасымалы
24.07.2024
Пойызға билетсіз мінгізгені үшін жұмыстан шығарылды
Жаңалықтар
24.07.2024
Құрық теңіз порты мен Транскаспий халықаралық көлік бағытын байланыстыратын жол күрделі жөндеуден өтті
Жаңалықтар
24.07.2024
Кірме жолдарды мемлекеттік меншікке беру рәсімі аяқталды
Әлемде
23.07.2024
Германияда Еуро-2024 кезінде қалааралық пойыздармен 12 миллион жолаушы тасымалданды
Әлемде
23.07.2024
Еуропалық Одақ көлік жобаларына 7 миллиард еуро бөлмек
Жүк тасымалы
23.07.2024
ҚТЖ астық тасымалына дайындығын пысықтауда
Қауіпсіздік
23.07.2024
Атырауда техникалық-әдістемелік сабақ өтті
Жаңалықтар / Мұрағат
23.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №60 23 шілде 2024 жыл
Жаңалықтар
22.07.2024
Қазақстан, Түрікменстан және Ауғанстан жаңа теміржол магистралінің құрылысын талқылады