«Түйіспесіз жол» айлығы өтуде

Жаңалықтар
24.09.2020, 20:16
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Биыл 21 қыркүйек пен 21 қазан аралығында Қазақстан теміржолының барлық жол дистанцияларында «Түйіспесіз жол жағдайы және оны күтіп ұстау» айлығы өтуде. 

Айлық барысында 154-ЦЗ Ережесіне сәйкес түйіспесіз жолдар бойынша журналды жүргізудің дұрыстығы тексеріледі. Сонымен қатар түйіспесіз жол бунақтарында жол машиналарымен жұмыс жүргізу орындарына талдау жүргізіліп, олар туралы деректерді ТЖ журналына енгізу, тозығы жеткен бунақтарды жаңартатын жерлерді тексеру, жол дистанциясы бойынша дәнекерленген түйіспелер саны, телім блогына дейін ұзына бойы дәнекерлеу үшін бунақ жұптары жөнінде түйіспесіз жолдардың жиынтық талдауын жүргізу жұмыстары да осы айлықтың еншісіндегі шаруа. Түйіспесіз жол жұмысын қадағалау бунақтарды бекіткен сәттен басталады. Бүгінде барлық жол дистанциялары айлықты өз деңгейінде өткізуге атсалысуда. 

– Түйіспесіз жолды пайдаланудағы мақсат – жолдың ең әлсіз және күш көп түсетін тұсы болып саналатын рельс түйіспелерінің санын мейлінше азайту немесе жою. Түйіспеліге қарағанда түйіспесіз жолдардың артықшылықтары көп. Атап айтқанда, пойыздар қозғалысында меншікті негізгі қарсылықты төмендету, әйкесінше, тепловоздың отыны мен электр қозғалтқыш бөліктегі электр энергиясы 12-15 пайыз үнемделеді. Сонымен қатар рельс бунақтарының ақаулар бойынша жарамсыз болып қалуы 2 есеге дейін кеміп, соның арқасында жолдың жоғарғы бөлігі ұзақ уақыт қызмет көрсетуге жарамды болады. Міне, осындай және басқа да оң жақтары бойынша қызметін пайдалану үшін түйіспесіз жолдың күтіміне бағытталған айлықтар өткізіліп тұрады, – дейді «ҚТЖ» ҰК» АҚ Магистральдық желі дирекциясы филиалы директорының экплуатация жөніндегі орынбасары Төлеубай Кенжебеков. 

Дистанциялардың бірінші басшылары «Түйіспесіз жолдар қызметін есепке алу» журналының соңғы бетінде жүргізілген тексерудің әрқайсысын белгілеп жазып отырады. Айлық қорытындысында Магистральдық желі дирекциясына жалпы жиынтық есеп беріліп, келесі жылға блокқа дейін бунақты дәнекерлеу жоспары, перегонға дейін бунақты дәнекерлеу жоспары жасалады.

Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл
Қауіпсіздік
18.07.2024
Темір жолдағы химиялық апаттарды жою бойынша оқу-жаттығу өтті
Әлеумет
18.07.2024
50 бала лагерьге аттанды
Қауіпсіздік
18.07.2024
Жанып келе жатқан жолаушылар пойызы сөндірілді
ҚТЖ келбеті
18.07.2024
Велосаяхатшы сапарға шықты
Жүк тасымалы
18.07.2024
Қазақстанда теміржол көлігімен тасымалданатын шикізаттық емес экспорт көлемі артты
Жаңалықтар
18.07.2024
Биыл темір жол арқылы 757 мың тонна астық жөнелтілді
Инфрақұрылым
18.07.2024
Елімізде 2030 жылға дейін 180-нен астам теміржол станциясы жаңғыртылады
ҚТЖ келбеті
17.07.2024
Жаңақорғаннан – Түркісібке дейін...
Жүк тасымалы
17.07.2024
ТХКБ арқылы Қытай мен Еуропа арасындағы контейнерлік тасымал көлемі 12,8%-ға өсті
Жаңалықтар
17.07.2024
Үкімет Wabtec компаниясымен «жасыл» локомотивтер шығару жоспарын талқылады
Жолаушылар тасымалы
17.07.2024
Вокзалдарда «Күту парағы» қызметі бойынша кеңестер өткізіледі