Бейнеу станциясының вагон қараушы бір вагоннан екі ақау тапты

Жаңалықтар
05.11.2020, 21:37
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Осы аптада Бейнеу станциясының вагондарға техникалық қызмет көрсету қосынының вагон қараушысы Амангелді Татенов бір вагоннан екі ақау тауып, айды аспанға бір-ақ шығарды. 

Тәжірибелі теміржолшы бүйір рамасы және автоқосылғыштан жарық сызат тауып, болуы мүмкін екі апаттың алдын алды. Станцияның төртінші жолына түстен кейін келіп тоқтаған №2102 пойызды тексеру кезінде Қостанай облысынан Ақтау портына бағыт алған «Рефвагон» кәсіпорнына тиесілі газдалған сусын тиелген вагон арбасынан 470 мм және 520 мм сызаты бар ақаулар анықталды. 

Амангелді Татенов жұмыс істейтін қосында бір ауысымда вагон қараушылар 10-15 адамнан шығып, күндіз-түні вагондар сапасын қарайды. Себебі тоғыз жолдың торабында жатқан Бейнеу станциясында олар бір ауысымда келіп-кететін 15-ке жуық пойыздың вагондарын тексеруге алады. 

– Еңбек жолымды осыдан 6 жыл бұрын Бейнеу политехникалық колледжінде жылжымалы құрамды жөндеу слесарі мамандығы бойынша оқып бітірген соң осы жерде бастадым. Ең басында мені осы станцияға қарайтын Тұрыш бекетіне жіберген. 

Ол жерге пойыздар тоқтамайды, бірақ онда КТСМ құрылғысы бар. Соның жұмысын бақыладық. Қазір станцияның өзіндемін. Вагон қараушыларды «көз рентгені» десе де болады ғой. Біз аса қырағылықпен осындай ақауларды тауып, апаттардың алдын алуымыз керек.

Өзім қалап оқыған мамандығымның иесі болып жүргенім бір бақыт.

Басында 5-разрядты едім, қазір бір саты көтерілдім. Бастысы, теміржолдың қауіпсіздігін сақтай отыра, жұмысымызда абыройлы болу міндет, – дейді Амангелді. 

Вагоншылар үшін бүгінде техникалық сабақтар қазір көбіне онлайн өтеді екен. Ал ішке баратын болса, міндетті түрде арақашықтық сақтай отыра 5 адамнан аспайтындай етіп, сабаққа қатысады. 

Айтпақшы, Амангелдінің анасы да теміржолшы екен, локомотив депосында қызмет етеді. Ал бір інісі «Транстелеком» мекемесінде жұмыс істейді, қысқасы, теміржолшылар отбасы десек, артық емес. 

Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл
Қауіпсіздік
18.07.2024
Темір жолдағы химиялық апаттарды жою бойынша оқу-жаттығу өтті
Әлеумет
18.07.2024
50 бала лагерьге аттанды
Қауіпсіздік
18.07.2024
Жанып келе жатқан жолаушылар пойызы сөндірілді
ҚТЖ келбеті
18.07.2024
Велосаяхатшы сапарға шықты
Жүк тасымалы
18.07.2024
Қазақстанда теміржол көлігімен тасымалданатын шикізаттық емес экспорт көлемі артты
Жаңалықтар
18.07.2024
Биыл темір жол арқылы 757 мың тонна астық жөнелтілді
Инфрақұрылым
18.07.2024
Елімізде 2030 жылға дейін 180-нен астам теміржол станциясы жаңғыртылады
ҚТЖ келбеті
17.07.2024
Жаңақорғаннан – Түркісібке дейін...
Жүк тасымалы
17.07.2024
ТХКБ арқылы Қытай мен Еуропа арасындағы контейнерлік тасымал көлемі 12,8%-ға өсті
Жаңалықтар
17.07.2024
Үкімет Wabtec компаниясымен «жасыл» локомотивтер шығару жоспарын талқылады
Жолаушылар тасымалы
17.07.2024
Вокзалдарда «Күту парағы» қызметі бойынша кеңестер өткізіледі