Контейнерлік тасымалға кедергі жоқ

Сұлугүл Бакесова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Карантин контейнерлік тасымалға кедергі емес. Үстіміздегі жылдың бірінші тоқсанында жүк айналымының барлық қатынас бойынша 54 млрд тонно-километрді құрап, тасымал көлемі 68 млн тоннаны, яғни өткен жылға қарағанда 2% артық, ал контейнерлік тасымал көлемінің былтырғыға қарағанда 13% өсіп, 264 мың ЖФЭ құрағаны – сөзіміздің айқын дәлелі.

Бұл туралы сәуір айының соңғы күнінде әлемді дүрбелеңге салған тәжіндеті жағдайында Қазақстан-Ресей арасындағы саудаэкономикалық қарым-қатынас: тәуекелдер, сын-тегеуріндер және мүмкіндіктер сияқты өзекті тақырыпқа арналған бейнеконференция барысында мәлім болды.

Бейнекездесуге қатысушылар екі ел арасындағы сауда-саттыққа короновирус пандемиясының төндіріп отырған қауіп-қатері, ықпалы, екі жақты сауда механизмдері мен цифрландыру құралдарының мүмкіндіктері туралы талқылап, көлік логистикасы мен жеткізу тізбегін қамтамасыз ету мәселелеріне айрықша көңіл бөлді.

Осы ретте, сандық жүйе арқылы өтіп отырған жиынға қатысушы «ҚТЖ» ҰК» АҚ Басқарма төрағасының логистика жөніндегі орынбасары Павел Соколов, төтенше жағдай кезінде қазақстандық өндірушілерді қолдау үшін қазақ елі аумағында жүк тасымалын жүзеге асыру үшін қолайлы жағдайлар жасалып отырғанын жеткізді.

Оның айтуынша, оңтайлы тарифтік саясат пен ұсынылған кешенді көліктік шешімдер нәтижесінде транзиттік тасымалдар көлемін арттыруға қол жеткізілген.

Оның үстіне, Ресей теміржолдарымен әртүрлі логистикалық жобалар бойынша және Қытай мен Орталық Азия елдерінен Ресейге транзиттік тасымалдарды дамыту бойынша белсенді ынтымақтастық та өз жемісін беруде екен.

Мысалы, темір кені тасымалын алып қарайық. «ҚТЖ» ҰК» АҚ еншілес ұйымы «KTZ Express» АҚ-ның Қазақстан аумағы арқылы Ресей – Қытай бағдары бойынша аталған жүк тасымалына қатысты айсайынғы көлемі орта есеппен алғанда, 25 мыңнан 100 мың тоннаға дейінгі аралықты құрап отыр.

Темір кені Ресейдің Стойленск және Курбакинс станцияларынан жөнелтіледі. Ал қазақстандық шекаралық станциялар Семиглавый Мар, Елімай және Достық арқылы бұл жүк қытайдың Үрімші бағытына жеткізіледі екен.

Темір кенін теміржол көлігімен тасымалдаудың артықшылығы, алдымен әрине тасымал бағасының өзге көлік түрімен салыстырғанда тиімді болуында және ашық вагонда жүк тиеу және түсіру жұмыстары қолайлы болмақ.

Ал бұл жүк түрін тасымалдауға KTZ Express тарапынан клиенттің сұранысына қарай арнайы тарифтік жағдай жасалған.

Қытай тарапынан сұранысқа ие болып отырған ағаш тасымалы да Ресейдің Злобино, Базаиха, Красноярск, Лесосибирск, Чунояр станцияларына шоғырланып, контейнер стандартына сай кесіліп, қазақстандық Достық станциясы арқылы Чунцин, Чэнду, Сиань және Ланьчжоу сияқты көрші ел қалаларына жеткізіліп келеді. Бұл жүк тасымалының орташа көлемі айына, шамамен 50-62 қырықфуттық контейнерден тұратын 15 пен 30 аралығында контейнерлік пойыздарды құрауда.

Бұл бағдар бойынша тасымалға сұраныстың артуына байланысты KTZ Express биылғы наурыздан бастап, өзінің жекеменшік контейнерлерін ғана емес, сырттан да контейнерлер тартуға мәжбүр болып отыр.

Компанияның контейнерлік тасымалдар сатылымы департаментінің директоры А.Орынбасаров, 2019 жылы осы тасымал түрі Қытайдан Ресейге және кері бағытта жалпы көлемнің үш есеге жуық өсуіне ықпал еткенін айтады.

Ал үстіміздегі жылдың үш айында Қытай – Ресей – Қытай бағдары бойынша 7,9 мыңға жуық ЖФЭ тасымалданыпты. Жалпы, Қазақстан арқылы өтетін бұл бағдар бойынша ағаш пен пиломатериалдарды табысты жеткізу 2018 жылдан бастау алған.

Жаңалықтар
22.11.2024
ҚТЖ Бескөл депосында дизель отынының ұрланғанын анықтады
Жаңалықтар
22.11.2024
Ақмола бөлімшесі инфрақұрылымды жаңартуды және инновацияларды енгізуді жалғастыруда
Жүк тасымалы
22.11.2024
Қостанай ЖТ бөлімшесі қараша айында 2 359 вагон астық тиеді
ҚТЖ келбеті
22.11.2024
Жол монтерлерінің бір күні
Қауіпсіздік
22.11.2024
Жамбыл өңірінде қыста да қараусыз мал тиылмайды
Аймақтар
22.11.2024
«Syrmaq Fest»: Маңғыстаулық теміржолшы қолөнер көрмесін ұйымдастырды
Қауіпсіздік
22.11.2024
Шымкент станциясында өндіріс жарақатының алдын алу шарасы өтті
Әлеумет
22.11.2024
Күзет қызметкерлеріне көрсетілетін қолдау көп
Жаңалықтар
22.11.2024
Кәсіподақ сарапшылары құзыретін арттырды
Цифрландыру
22.11.2024
ІТ тақырыбына арналған білім сайысы өтті
Жаңалықтар / Мұрағат
22.11.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №99 22 қараша 2024 жыл
Жолаушылар тасымалы
21.11.2024
№42 «Атырау-Алматы» жолаушылар пойызының қозғалысы уақытша тоқтатылады
Жаңалықтар
21.11.2024
Құрық портының түбін тереңдету жұмыстары мерзімінен бұрын аяқталды
Спорт
21.11.2024
Теміржолшылар арасында спартакиада өтті
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ жол диагностикасының инновациялық технологияларын енгізуде
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ Еуропадағы терминалдық желіні кеңейтуде
Жолаушылар тасымалы
20.11.2024
Семейде қаламаңы тасымалында тиімді бағдарлар көбейеді
Жүк тасымалы
20.11.2024
Ақмола бөлімшесі 307 мың тоннадан астам астық тиеді
Жаңалықтар
20.11.2024
Қазақстан көлік-транзит дәліздерін ТМД + форматында дамытпақ
Әлемде
20.11.2024
Қытай – Қырғызстан – Өзбекстан темір жол құрылысы бойынша келіссөздің соңғы сатысы жүріп жатыр