Жүк жеткізілімінде жылдамдық маңызды

Сұлугүл Бакесова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

«Қазақстан темір жолы» ұлттық компаниясы биылғы бірінші жартыжылдықты коронавирус пандемиясының ылаңына және әлемде қалыптасып отырған экономикалық күрделі жағдайға қарамастан толайым табыстармен тәмамдады. Оның жарқын көрінісін, транзиттік контейнерлік жүк тасымалы көлемінің еселеп артуынан көреміз. Мәселен, алты айда еліміз арқылы 105 мың ЖФЭ тасымалданған.

Нақтысында бастапқыда 60 мың ЖФБ жоспарланған болатын. Сөзіміз дәйекті болу үшін, өткен жылдың есепті мерзіміндегі транзиттік тасымал көлемін алып қарайтын болсақ, былтыр 51 мыңнан астам жиырмафуттық эквивалентті контейнер тасымалданған.

Осылайша, биыл екі тоқсанда Қазақстан арқылы теміржол көлігімен контейнерлер тасымалы көлемінің 54% артқанын көреміз. Осы ретте, биыл транзиттік контейнер ағымының өсуіне Беларусь және Ресей мемлекеттері арқылы өтетін «Солтүстік дәліздің» де оң ықпал еткенін айтып отыр Ұлттық компанияның логистик мамандары. Үстіміздегі жылдың бірінші жартыжылдығында ҚТЖ инфрақұрылымы арқылы жалпы транзит көлемі 35% артып, 10,2 млн тоннаны құраған.

Соның ішінде вагон бойынша жөнелтілім 32%, контейнерлік тасымал 54% өскені байқалады. Осы ретте, мамандар биыл ақпан айында көрші елде қытайлық өнеркәсіптің тоқтап тұруына байланысты контейнер транзиті бірталай құлдырап кеткенін, алайда, сәуір, мамыр және маусым айларында тасымал көлемі айына 100 мың ЖФБ-ні құрап, межелі жоспардан анағұрлым асып түскенін айтып отыр.

Нәтижесінде, Қытай – Еуропа – Қытай бағдары бойынша транзит көлемі 91% артты. «Қазақстан темір жолы» ұлттық компаниясы қазіргі көтеріңкі көрсеткіштерді сақтап қалу жолында тиімді жұмыстарын жалғастыруды көздеп отыр.

Атап айтқанда, олар Қазақстан аумағы арқылы жоғары қозғалыс жылдамдығын сақтап қалу, әкімшілік кедергілерді төмендету және инфрақұрылымды одан ары қарай жаңғыртып, жетілдіру. Осы арада, шекаралық Достық станциясында контейнерлерді өңдеуге арналған екі қосымша терминал салу жоспарланып отырғанын айтар едік.

«Қазақстан – Азия мен Еуропа арасындағы құрлықтағы сауда үшін көліктік және логистикалық орталық. Бұл ретте жүктерді жеткізу жылдамдығының артуы – құрлықтағы маршруттың теңіз бағыты алдындағы бәсекелестіктегі басты артықшылығы болып табылады.

Елімізде транзиттік тасымалдарға ерекше мән беріледі, өйткені, ол жүк айналымында тек 13%-ды құраса да, табыстың 30%-ын әкеліп отыр», – дейді «ҚТЖ» ҰК» АҚ басқарма төрағасының логистика жөніндегі орынбасары Павел Соколов.

Оның айтуынша, Қазақстан аумағы арқылы өтетін халықаралық көлік дәліздерінің даму перспективалары да зор. Олай дейтініміз, бұл бағыттар бойынша жүктерді жеткізудің орташа жылдамдығы бүгінде 13-16 күнді құрайды, ал он жыл бұрын шамамен 40 күн болатын.

«Бұл – технологиялық процестерді оңтайландыру, жеткізу мерзімін қысқарту бойынша күнделікті бірлескен жұмыстың нәтижесі», – дейді білікті маман.

Сала мамандары да 2030 жылы Қытай мен Еуропа арасындағы әрбір оныншы контейнер темір жолмен тасымалдануы мүмкін екенін айтады. Бұған көп жағдайда тасымалдау уақытының қысқаруы ықпал етпек. Мысалы, Достық станциясынан Беларусьтің Брест қаласына дейінгі ұзындығы 5300 шақырымнан асатын маршрут жолы бүгінде 4,9 күнді құрап отыр. Демек, жүк Қытайдан Еуропаға 11 күн шамасындай аз уақыт ішінде тасымалдануда.

Жаңалықтар
28.09.2025
ҚТЖ басшылығы Астана-1 вокзалының жөндеу жұмысымен танысты
Жаңалықтар
27.09.2025
Құрметті теміржолшы «Құрмет» орденімен марапатталды
Жаңалықтар
27.09.2025
ТХКБ-ны бірлесе дамыту жайы талқыланды
Жаңалықтар
27.09.2025
ҚТЖ-да «HR – өндіріс серпіні» стратегиялық HR-сессиясы өтті
Жаңалықтар
27.09.2025
Темір жолдар мен тағдырлар: Алматыда «Жолдар» телехикаясының түсірілімі басталды
Жаңалықтар
26.09.2025
Еліміздің теміржол көлігі жаңа деңгейге көтерілуде: ҚТЖ және Wabtec ауқымды әріптестікті іске қосты
Цифрландыру
26.09.2025
Бейнебақылау камерасына баға берсек...
Инфрақұрылым
26.09.2025
Астанада өткен форумда ұлттық жобалар сөз болды
Аймақтар
26.09.2025
Арыс-2 вокзалы қайта салынуда
Цифрландыру
26.09.2025
Цифрландырудан – жасанды интеллектке дейін
Аймақтар
26.09.2025
Шиелі вокзалы тарихи келбетін сақтай отырып жаңғыртылуда
Жаңалықтар
26.09.2025
100-ден астам студен ҚТЖ-ның орталық музейінде болды
ҚТЖ келбеті
26.09.2025
Парк кезекшісінің ерлігі
Қауіпсіздік
26.09.2025
Алғашқы көмек – маңызды
ҚТЖ келбеті
26.09.2025
Ұтқыр шешімге негіз болған ұсыныс
Аймақтар
26.09.2025
Арнайы жасақтың ауқымы кең
Аймақтар
26.09.2025
Марапат иесін тапты
Жаңалықтар / Мұрағат
26.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №78-79 26 қыркүйек 2025 жыл
Қауіпсіздік
25.09.2025
Қауіпсіздік – ревизордың көзімен
Аймақтар
25.09.2025
Абай әлеміне саяхат