Жарасымды жанұя бақыты

ҚТЖ келбеті
04.03.2022, 18:42
Сабырхан Сейілбекұлы

Қызылорда облысы бойынша меншікті тілші

Тартоғай станциясында теміржолшылар отбасында өмірге келген Гүлшат жастай осы саланың қыр-сырын зердеге түйіп өсті. Әке-шешесінің жол бойындағы тынымсыз тіршілігі ерте есейтіп қана қоймай, болашақ мамандығын осы саладан таңдауына да әсерін тигізгені анық.

Әкесі Расул Әміржанұлы мен анасы Сәбира Тұрсынбайқызы – жол бойындағы шағын бекетте зейнетке шыққанша еңбек еткен қарапайым теміржолшылар барлық балаларын еңбекке баулып өсірді.

Ата-ана кәсібін әулетте бірнеше бала жалғады. Жылдар өтіп, Гүлшат Нұрлыбек Дәужігітов есімді теміржолшы жігітке тұрмысқа шығып, енесі Баян Нұрабаева да осы саланың майталманы боларын ол кезде ешкім білмеді, әрине...

Гүлшат мектепті бітірген соң теміржол колледжін бітіріп, Бақтысай бекетіне станция кезекшісі болып орналасып, еңбек жолын бастайды. Жұмыстан қол үзбей, Алматы көлік академиясын сырт- тай оқып, жоғары білім алды. Тұрмыс құрып, бірінен соң бірі өмірге бес бала келді. Жолдасы Нұрлыбек екеуі біріне бірі қолдау жасап, қатардан қалмай еңбек етулеріне енесінің ықпалы зор болғанын Гүлшат жасырмайды. Өзі де теміржолшы болған соң баласы мен келініне әрі ұстаз, әрі қамқор ана, отбасының ұйытқысы бола білген Баян Нұрабаева олардың саланың нағыз маманы болып қалыптасуы үшін зейнетке шыққан соң немерелерінің күтімі мен тәрбиесін өз қолына алды. Ерлі-зайыптылардың алаңсыз жұмыс жасауына жағдай жасады.

– Қараиірім бекетіне кезекші болып жұмыс ауыстырғаныма 4 жыл болды. Бұған дейін Бақтысай бекетінде еңбек еттім. Жұмыс оңай емес, жауапкершілік қашан да жоғары. «Қиналдың ба» дейсіз бе? Жоқ, алдымен ата-анам ұстазым болса, сосын енем жанымнан табылып, сала жұмысына бейімделіп, қалыптасуыма көмектесті. Кешегі алғыс айту күні мен осы кісілерге деген алғысымның шексіз екенін жеткізген болар едім, – дейді шағын бекеттің кезекшісі Гүлшат Бердиярова.

Әйел – қашан да шаңырақтың ұйытқысы. Ене мен келін жарасқан жарасымды жанұяның бақыты – желкілдеп өсіп келе жатқан балалар.

Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл
Қауіпсіздік
18.07.2024
Темір жолдағы химиялық апаттарды жою бойынша оқу-жаттығу өтті
Әлеумет
18.07.2024
50 бала лагерьге аттанды
Қауіпсіздік
18.07.2024
Жанып келе жатқан жолаушылар пойызы сөндірілді
ҚТЖ келбеті
18.07.2024
Велосаяхатшы сапарға шықты
Жүк тасымалы
18.07.2024
Қазақстанда теміржол көлігімен тасымалданатын шикізаттық емес экспорт көлемі артты
Жаңалықтар
18.07.2024
Биыл темір жол арқылы 757 мың тонна астық жөнелтілді
Инфрақұрылым
18.07.2024
Елімізде 2030 жылға дейін 180-нен астам теміржол станциясы жаңғыртылады
ҚТЖ келбеті
17.07.2024
Жаңақорғаннан – Түркісібке дейін...
Жүк тасымалы
17.07.2024
ТХКБ арқылы Қытай мен Еуропа арасындағы контейнерлік тасымал көлемі 12,8%-ға өсті
Жаңалықтар
17.07.2024
Үкімет Wabtec компаниясымен «жасыл» локомотивтер шығару жоспарын талқылады
Жолаушылар тасымалы
17.07.2024
Вокзалдарда «Күту парағы» қызметі бойынша кеңестер өткізіледі