Шетпе станциясының жол қауіпсіздігін сақтау ревизоры

ҚТЖ келбеті
30.08.2020, 11:52
Шахида Жұман

Маңғыстау облысы бойынша меншікті тілші

Үстіміздегі жылды Маңғыстау жүк тасымалы бөлімшесі «Қозғалыс қауіпсіздігі ережелерінің бұзылуын болдырмау» жылы деп жариялаған. Сондықтан, биыл түбек теміржолында қауіпсіздікті сақтауға жылдағыдан да назар күшейтілген. Шетпе станциясына бет алған біз №16-6 бекеттері аралығында жол қауіпсіздігін сақтау ревизоры Бекзат Бердібаевты кездестірдік.

Бекзат Жаңбырбайұлы осы Шетпеде туып-өскен. 2005 жылы сол жердегі орта мектепті бітірген соң Алматыдағы М.Тынышбаев атындағы жоғары оқу орнына түсіп, төрт жылдан соң «теміржолшы» дипломымен оралды. 2009 жылдан 2014 жылға дейін №11, 12, 13 бекеттерде станция кезекшісі болады. 2014 жылы Шетпе станциясы бастығының орынбасары болды. 2016 жылдан бастап жол қауіпсіздігін сақтау ревизоры болып тағайындалып, күні бүгінге дейін еңбек етіп келеді.

− Осы жылды филиал директоры «Қозғалыс қауіпсіздігі ережелерінің бұзылуын болдырмау» жылы деп жариялады. Сол бойынша тиісті жұмыстар жыл басынан бері атқарылуда. Жоспар жасалып, соған сай тексерістер өз уақытымен өткізілуде. Әрине, пандемия жағдайына байланысты бірқатар өзгерістер енгізілгені белгілі, бірақ қауіпсіздікті тексеру жоспардан ауытқыған емес және ол адам жинап, бас қосатын жұмыс емес, жалғыз жүріп те тексере береміз, – дейді Бекзат Бердібаев.

Бір қызығы, осы жерде туып-өскен, жергілікті елдің бәріне таныс болса да Бекзатты теміржолшылар еңбекқорлығы мен тиянақтылығы, қадалған жерден қан алатын талапшылдығы үшін сыйлайды. «Ревизор келе жатыр, ұятты болып қалмайық...» деп кем-кетіктерін жойып, ескерту алмауға тырысады.

Оның телімінде түрлі класты бірнеше бекет, станция кіреді. Мысалы, бесінші класты №16, 15, 14 бекеттері. Бұл бекеттердің бәрін бір басшы басқарады. Сол сияқты бесінші класты №11, 12, 13 бекеттері де бір жерден басқарылады.

Ал, Шетпе болса, екінші класты станция. Бұл станциядан жүк түсіру, тиеу бар. Шетпеден негізінен жергілікті өнімдер – цемент, қиыршық тас тиеледі. Сондай-ақ, №10, Маната, 9 бекеттер, Сай-Өтес станциясы, №6, 7 бекеттері де Б.Бердібаевтың қадағалауындағы телімдерге кіреді. Осы аталған станция, бекеттерде басшыдан бастап станция кезекшілері, пойыз құрастырушылар, барлығының да жұмыс процестерін қарап, қауіпсіздікті қадағалау – Бекзаттың жұмысы.

− Қауіпсіздікті сақтауда оған кері әсер ететін титтей де фактор болмауға тиіс. Мысалы, жұмыс уақытында станция кезекшісі мен пойыз құрастырушының, машинистің арасында рациямен байланысқанда сөйлеудің өз заңдылықтары болады. Яғни, рациямен машинистің қозғалуына рұқсат беру керек. Сондай кездерде ереже сақталмайтын жағдайлар кездеседі. Біз сол кемшіліктердің қайталанбауына жұмыстанамыз. Кейде пойыз құрастырушыдан да кемшіліктер кетіп жатады. Башмакты қойған уақытында вагонның санына қарай салмақты ескеріп, қанша башмак кетуін есептеу керек. Егер де бір башмак жетпей қалса, ол да кемшілік. Сол үшін де ревизордың жұмысы аса жауапкершілікті талап етеді. Жұмыс барысында техникалық құжаттарды қараймыз. Пойыз құрастырушылардың жұмыстарын, маневр уақытында қандай әрекеттер болады, қалай істеледі, соларды көреміз. Станция бекеттердің арасында күрделі жөндеу жұмыстары өтіп тұрады. Былтыр Сай-Өтес, Шетпе станцияларының белгілі бір аралығында күрделі жөндеу болды. Сол жұмыстың басы-қасында, жолды қабылдап алып, қозғалыс тұрақталғанша бақылауда боламыз, – дейді қауіпсіздік ревизоры. 

Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл
Қауіпсіздік
18.07.2024
Темір жолдағы химиялық апаттарды жою бойынша оқу-жаттығу өтті
Әлеумет
18.07.2024
50 бала лагерьге аттанды
Қауіпсіздік
18.07.2024
Жанып келе жатқан жолаушылар пойызы сөндірілді
ҚТЖ келбеті
18.07.2024
Велосаяхатшы сапарға шықты
Жүк тасымалы
18.07.2024
Қазақстанда теміржол көлігімен тасымалданатын шикізаттық емес экспорт көлемі артты
Жаңалықтар
18.07.2024
Биыл темір жол арқылы 757 мың тонна астық жөнелтілді
Инфрақұрылым
18.07.2024
Елімізде 2030 жылға дейін 180-нен астам теміржол станциясы жаңғыртылады
ҚТЖ келбеті
17.07.2024
Жаңақорғаннан – Түркісібке дейін...
Жүк тасымалы
17.07.2024
ТХКБ арқылы Қытай мен Еуропа арасындағы контейнерлік тасымал көлемі 12,8%-ға өсті
Жаңалықтар
17.07.2024
Үкімет Wabtec компаниясымен «жасыл» локомотивтер шығару жоспарын талқылады
Жолаушылар тасымалы
17.07.2024
Вокзалдарда «Күту парағы» қызметі бойынша кеңестер өткізіледі