Маңғыстау локомотив пайдалану депосы: 5 айдын жетістіктері

Аймақтар
17.06.2019, 10:55

Маңғыстау локомотив пайдалану депосы биыл жыл басынан бергі 5 айда қомақты жанар-жағармай үнеміне қол жеткізді. Мәселен, өткен жылмен салыстырғанда 663,112 тонна дизель отыны үнемделген. 

Сонымен қатар депо ұжымы аталған мерзімде қозғалыс қауіпсіздігіне нұқсан келтірмей, жұмысты жақсы көрсеткіштермен аяқтады. Негізгі эксплуатациялық көрсеткіштерге тоқталған депо директоры Сәндібай Күзембаевтың айтуынша, жыл басынан бері тасымал көлемі техникалық жоспар бойынша 105,27% орындалып, өткен жылдың сәйкес кезеңіне қарағанда 86,13%-ды құрады.

– Ал орташа тәуліктік локомотив өнімділігі техникалық жоспармен салыстырғанда 103,33% орындалды, былтырғыға қарағанда 106,37%. Сол сияқты орташа тәуліктік жүріс техникалық жоспардағыдан 103,48%-ға орындалып отыр. Локомотив бригадалары жұмыс режимінің бұзылуына жол берілмеді, – дейді депо бастығы.

Еңбек өнімділігі кадр сапасына тікелей байланысты. Сондықтан техникалық оқыту жағдайы қашан да басты назарда. Бүгінгі таңда депо бойынша 4 оқу класы бар, олар Маңғыстау станциясындағы депода, Өзен, Бейнеу станцияларындағы айналым деполарында және Шетпе станциясындағы ауысым қосындарында орналасқан. Аталған кластардың оқу құралдарымен жабдықталу мәселесі де бақылауда. Олар «Локомотивтер» кафедрасы, М.Тынышпаев атындағы «Қазақ көлік және коммуникация» академиясы арқылы 2012, 2013 жылдары жасалған оқыту бағдарламалары енгізілген компьютерлермен жабдықталған.

Атап айтқанда, «КЛУБ-У (УП)» 2,0 нұсқасы, «Кран машинисі усл.№395», «Кран машинисі усл.№254», «2ТЭ10М және У тепловоздарының электрлі тізбектеріндегі ақаулықтарды табу және жою», «ТЭ33А магистральді тепловозы ТО-1 техникалық қызметін көрсету және қабылдау», «ТЭ33А тепловозы бойынша оқу құралдары» және т.б.

«ҚТЖ-Жүк тасымалы» АҚ-да қолданыстағы АСУ ЭДТ бағдарламасы, яғни энергия диспетчерлік тартымды автоматты басқару жүйесі арқылы депода машинистің «электронды» бағдары да енгізілген. «Электронды бағдар» локомотив бригадасының негізгі жұмысын реттеп, есебін жүргізеді, мәліметтердің жедел әрі дәйектілігін қамтамасыз етеді. Сонымен қатар қағазсыз технология пойыз тартымына кететін отын-энергетикалық ресурстардың нақты есебін жүргізуге мүмкіндік береді. Әр машинистің кабинасында жоғары дәлдіктегі бақылау-өлшеу құрылғылары орнатылған. Бұл жүйе адамның қатысуынсыз дизель отынының нақты шығынын локомотив жұмысы параметрлерімен салыстыра алады, нақтырақ айтқанда, арақашықтық, қозғалыс жылдамдығы, жүк салмағы, жұмыс тәртібі туралы нақты деректер көрсетеді және отын шығынының жалпы нормадан ауытқуы жағдайынан белгі береді.

Бүгінде депода барлығы 264 машинист және 262 машинист көмекшісі еңбек етеді. Олардың дені өз кәсібін жете меңгерген тәжірибелі мамандар. Депо басшылығы әсіресе осы локомотив бригадаларының білімі мен біліктілігін көтеруді – бірінші кезектегі басымдық санайды. Сондықтан белгіленген кестеге сай машинистер мен көмекші машинистер білім жетілдіру курстарына жіберіліп, аттестациядан өтіп, соның нәтижесіне орай біліктілік санаттарын жоғарылатып отырады. 

Жаңалықтар
22.07.2024
Қазақстан, Түрікменстан және Ауғанстан жаңа теміржол магистралінің құрылысын талқылады
Инфрақұрылым
22.07.2024
Күрделі жөндеу жұмыстары кезең-кезеңімен жүзеге асырылуда
Әлеумет
22.07.2024
Теміржолшылардың балалары лагерге аттанды
Спорт
22.07.2024
Қазақстан темір жолының 120 жылдығына орай Таразда спартакиада өтті
Жаңалықтар
22.07.2024
Ауғанстан, Түрікменстан және Өзбекстан делегациясы Бейнеу астық терминалының мүмкіндігімен танысты
Жолаушылар тасымалы
22.07.2024
Қаныш Сәтбаевтың 125 жылдығына арнайы безендірілген пойыз жолға шықты
Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл
Қауіпсіздік
18.07.2024
Темір жолдағы химиялық апаттарды жою бойынша оқу-жаттығу өтті
Әлеумет
18.07.2024
50 бала лагерьге аттанды
Қауіпсіздік
18.07.2024
Жанып келе жатқан жолаушылар пойызы сөндірілді
ҚТЖ келбеті
18.07.2024
Велосаяхатшы сапарға шықты
Жүк тасымалы
18.07.2024
Қазақстанда теміржол көлігімен тасымалданатын шикізаттық емес экспорт көлемі артты