Айлық жұмыс - алты сағатта

Аймақтар
18.08.2020, 11:48
Ардақ Ерубаева

Ақтөбе облысы бойынша меншікті тілші

Бәсекеге қабілетті елдер қатарындағы Қазақстан үшін көлік жүйесінің маңызы зор. Елімізде теміржол желісін жаңарту, қозғалыс қауіпсіздігі мен жылдамдықты арттыруда үлкен міндеттер қойылып отыр. Бұл бағытта Ақтөбе бөлімшесінде де бірқатар жұмыстар жүзеге асуда.

Ақтөбе жол дистанциясы басшысының орынбасары Дархан Орынбаевпен жөндеу, қалыпқа келтіру жұмыстары жүріп жатқан телімге барып, сол жұмыстарға куә болып қайттық.

«Еңбек өнімділігін арттыру, өндіріс шығындарын азайту мақсатында инновациялық технологиялар кеңінен енгізілуде. Мұның өзі жол қозғалысы қауіпсіздігін жақсартып, жүк және жолаушы тасымалы көлемін өсіруге игі ықпалын тигізуде. Қазір бізде жұмыс жасап жатқан «УНИМАТ» техникасының көмегімен кезінде айлап жасаған жұмысты алтыақ сағатта тәмамдауға мүмкіндік бар. Барлық жұмыс компьютерлік бағдарламамен жасалады. Техниканың ішінде әр жабдыққа жауап беретін маманы бар. Техника жүріп өткеннен кейін қолмен де өлшеп тексеріп, ауытқулардың жоқтығына көз жеткізіп отырамыз. Алға, Ақкемер, 41 разъезд, Бестамақ елді мекендерінің айналасындағы теміржолдарды қысқа дайындап жатырмыз», – дейді Дархан Орынбаев.

Бұл күнгі жоспар – 6 сағатта 2 шақырым жолды дайындау. Бұрын қолмен атқарылатын жұмыстың денін бүгінде осындай жоғарғы өнімді алып техника жасуда.

Алға және Бестамақ станциясы арасындағы теміржол бойының 1829 шақырымы және 1827 шақырымында шпалдарды көтеру, қиыршық тас төсеу жұмыстары жүріп өтті. УНИМАТ техникасымен бұрмалы бағыттар қалай тегістелгенін көзбен көрдік.

Пойыз қозғалысына кедергі келтірмеу үшін дистанция мамандары мұндай жұмыстарды жаз бойы жасап жатыр екен. Австриялық «УНИМАТ 6181» техникасы елімізде 2014 жылдан бері қолданыста.

Оның негізгі қызметі – шпалдарды көтеру, түзету. Қажет тұсқа қиыршық тас салып, айналасын сыпырып өзі тазартады. Мамандардың айтуынша, елімізде қазір мұндай 5 техника бар.

«Алып техниканың жұмыс көлемі сағатына 300-400 метр жерді толық жөндеп шығады. Техника басында бар болғаны алты адам ғана жүреді. Машинаны басқаратын маман, 3 машинист және екі көмекші. Күн салқындағанда бұл техниканың жұмысы тоқтайды. 10 градус аязға дейін ғана жұмыс жасаймыз», – дейді алып машинаны ұршықтай үйіріп жүрген маман Артур Молдағали.

27 жастағы жас маман 2012 жылдан бастап теміржол саласында жасайды. Австриялық техниканы меңгеруді Павлодар қаласындағы оқу орталығында үйренген. Ақтөбе бөлімшесіндегі жол жөндеу жұмыстарының басықасында жүрген тәжірибелі жол шебері Нұрлан Жұматаев – 35 жылдық тәжірибесі бар маман.

«Бұл – 1974 жылы салынған жол. Күтіп ұстаудың арқасында 46 жыл жұмыс жасап тұр. Келесі жылы осы тұста күрделі жөндеу жұмыстары өтеді. Пойыз қозғалысына осы тұста сағатына 60 шақырым жылдамдық бекітілген, осы жұмыстар аяқталғаннан кейін жылдамдық көтерілетін болады. Екі шақырымдық рельстің тозған резеңкелерін ауыстырып, болттарды қатайту жұмыстары жүріп жатыр», – деп түсіндіріп өтті жол шебері. «Күніге 10 сағат бойы осы жолдың бойымен жаяу жүремін. Атүсті өте шықсаң ештеңе қарай алмайсың. Адам жұмыстан ләззат алу керек, тиянақты, сапалы жұмыс сол кезде болады. Табиғат құбылыстарымен темір шпалдар да жылжиды. Күн салқындағанда рельс тартылады, күн ысығанда керіледі. Біздің міндетіміз – осы теміртабан жолдарды қалыптан шығармай, талапқа сай күтімде ұстап, пойыздардың қозғалыс қауіпсіздігін қамтамасыз ету», – дейді жол шебері.

Жол дистанциясының оныншы телім жұмысшыларымен бірге бұл күні біз осылай, бір айлық жұмыс алты сағатта аяқталғанына куә болып қайттық. Алдағы уақытта мұндай жұмыстар енді Ақкемер, 41 разъезд аумағында жалғасатын болады. 

Жаңалықтар
01.08.2025
ҚТЖ-ның үздік қызметкерлері мемлекеттік және ведомстволық наградалармен марапатталды
Аймақтар
01.08.2025
Қызылорда теміржолының шежірелі жолы мен жаңа жетістіктері
Аймақтар
01.08.2025
Ерен еңбек еленген күн
ҚТЖ келбеті
01.08.2025
Маңғыстаулық машинист Президент қолынан мемлекеттік награда алды
Жаңалықтар
01.08.2025
ҚТЖ басқарма төрағасы қызметкерлерді теміржолшылар күнімен құттықтады
Жаңалықтар
01.08.2025
Көлік саласы қызметкерлеріне мемлекеттік наградалар табыс етілді
Жаңалықтар
01.08.2025
Мемлекет басшысы көлік саласының қызметкерлерін марапаттады
Жаңалықтар
01.08.2025
ҚТЖ «HR-бренд 2025» байқауында жүлделі орынға ие болды
Аймақтар
01.08.2025
Кәсіби мерекеге тарту
Аймақтар
01.08.2025
Сын сағатта сыналғандар
ҚТЖ келбеті
01.08.2025
Темір жолдың темірдей тәртібінде шыңдалған ер
ҚТЖ келбеті
01.08.2025
Құрметке лайық Күнсұлу
Аймақтар
01.08.2025
Мамандық таңдау – маңызды қадам
ҚТЖ келбеті
01.08.2025
Теміржолшының сергектігі – жүздеген жолаушының амандығы
ҚТЖ келбеті
01.08.2025
Байланыстың бапкері
ҚТЖ келбеті
01.08.2025
Алғыс арқалаған жолсерік
Жүк тасымалы
01.08.2025
«ҚТЖ» – Еуразиялық транзиттік дәліздердің негізгі драйвері
Аймақтар
01.08.2025
Сенат депутатымен кездесу өтті
Жаңалықтар / Мұрағат
01.08.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №59-60 01 тамыз 2025 жыл
Темір жол тарихы
31.07.2025
Темір жол тарихы жайлы жаңа кітап жарық көрді