Апатты жағдайдағы бекет жаңарды

Станция тынысы
24.07.2023, 14:51
Суретті түсірген автор
Ардақ Ерубаева

Ақтөбе облысы бойынша меншікті тілші

Шалқар белгі беру және байланыс дистанциясы Кеңдала бекетіндегі ескі ғимаратты орталықтандырылған модульдік ғимаратқа ауыстырды. Бүкіл жұмыстарды атқарып шығу үшін 36 сағаттық толаскез алынған.    

Кеңдала бекетіндегі ғимараттың іргетасы 1980 жылы қаланған. Күтіп ұстаудың нәтижесінде ескі қондырғылардың өзі 40 жылдан аса уақыт тоқтаусыз жұмыс істеді. Дистанциядағы құрылғыларды кешенді түрде жаңарту жұмыстарының нәтижесінде ғимараттағы  аппараттар модульдік жүйеге ауыстырылды. Бұл биыл атқарылған ауқымды жұмыстың бірі. Дистанция қызметкерлері толаскез кезінде де пойыздар қозғалысын тоқтатпай, барлық қондырғыны көшіріп, тексеріп үлгерген.  

Барлық жұмыс  бір ай 20 күннің ішінде, жоспарға сай жасалып бітті. 45 күн бұрын дайындығымыз хабарланды. Соған орай жұмыс уақыты кестеге салынып,  жоспар бойынша аяқталып, бірде-бір жылжымалы  құрамның кешігуі орын алған жоқ,– деді Шалқар белгі беру және байланыс дистанциясының басшысы Айдар Еңсепов.  

Модульдік жарықтандыру дистанция жұмысына  үлкен тиімділік әкелмек.  Оның үстіне 20 жылдық кепілдігі бар. Қазір жарық беру сапасы жақсарған.  Бұрын жанып кеткен шамдарды алмастыру, көрінісін тексеру жұмыстары жоспармен атқарылса, автоматтандырылған жүйемен ол жұмыстар қажет болмай қалды. Адамның қатысуымен болатын жұмысты жеңілдетумен қоса, пойыздар қауіпсіздігін сақтауға ықпалы өте жоғары.

Шалқар белгі беру және байланыс дистанциясы басшысының айтуынша, бекеттегі жүйені толық жаңарту жұмыстары мамыр айынан басталған. Аралықтағы жұмыстар жүйеленіп, екі айға жуық уақыттың ішінде бекет жұмысы заманауи аппараттармен толықтырылып, орталықтандырылған жүйемен жаңарыпты.  36 сағаттық толаскез кезінде қондырғылар толық көшіріліп қана қоймай, ақаусыз жұмыс жасау жағдайы да тексерілген. Қауіпсіздік қалыпты жағдайда екеніне көз жеткізгеннен кейін ғана іске қосылған.  

Су жаңа модульдік орталықтандырылған ғимаратқа ауысқан Кеңдала бекеті енді радиобайланыс, телефон байланысы, белгі беру мен бағдаршамдардың орталықтандырылған қондырғылармен жабдықталған. Жаңа ғимарат кең әрі жарық. Кезекші отыратын бөлме, байланыс қондырғылары орналасқан  бөлме және орталықтандыру жұмыстары ұйымдастырылған үлкен аудитория бар. Байланыс желілерінің барлығы жертөле арқылы өткізілген. Ыстықта желдеткіш жұмыс істеп тұр. Қыста ғимарат электр қуатымен жылытылады. Қондырғылардың жәшіктерін қымтау жұмыстары да тиянақты аяқталған. Қыста қар, жазда шаң кірмейді. Ғимарат айналасы  жиналып, көгалдандырылып, көне ағаштар кесіліп, тал дарақ егіліп, эстетикалық түрге келтірілген.    

Бүгінде Кеңдала бекетінде дистанцияның үш қызметкері жұмыс істеуде.   Олардың міндетіне қондырғылардың қызметін қадағалаудан бөлек, станция кезекшілігін  де қоса  атқарады.  Ол үшін арнайы қосымша білім алып, емтихан тапсырып, кезекшілік құжат алған. Осылайша дистанция қызметкерлері байланыс желісін бақылаумен қатар станция кезекшілерінің жұмысын да игерген.  Кезекшілікті қоса атқару қызметі тек Кеңдала бекетінде ғана емес, Шалқар – Сексеуіл аралығындағы алты станцияда және Жем – Шалқар аралығында үш станцияда ұйымдастырылған.  

Шалқар белгі беру және байланыс дистанциясының басшысының айтуынша, дистанцияда енді ескірген бекеттер жоқ. Қырық жыл қызмет еткен Кеңдала бекетінің ғимаратын жаңарту секілді жұмыстар өткен жылы Жылан бекетінде де жүзеге асырылған. Шалқар белгі беру және байланыс дистанциясы бүгінде 33 бөлек бекеттерден құралған жалпы ұзындығы 595 шақырымды құрайтын темір жол торабына қызмет көрсетеді. Мекемеде 300-ден аса қызметкер еңбек етеді.   Дені  тәжірибелі электромеханиктер мен электромонтерлер. Дистанция бойынша автоматика, телемеханика және байланыстың жаңа жүйелерін енгізуде соңғы жылдары жұмыс қарқынды жүріп жатыр.  

Жаңалықтар
30.09.2025
Пойыздан кешіккен бойжеткен машинист кабинасына тас лақтырды
Жаңалықтар
30.09.2025
Алматыда «New SilkWay» бизнес-форумы өтіп жатыр
Жаңалықтар
30.09.2025
Президент: Қазақстан арқылы әлемнің ең ірі сауда нарығына 5 теміржол дәлізі өтеді
Жаңалықтар
30.09.2025
Мемлекет басшысы «Достық – Мойынты» теміржолының екінші желісін іске қосты
Трансформация
30.09.2025
Локомотив құрастырудың жаңа деңгейі
Жаңалықтар
30.09.2025
«НR-өндіріс серпіні»: Маңызды жобалар алаңы
Қауіпсіздік
30.09.2025
Қараусыз мал мен құлаққаптағы адам – пойыз қозғалысына қауіп
Аймақтар
30.09.2025
Құрылғылар сенімділігі күмән туғызбайды
Аймақтар
30.09.2025
Маңғыстау локомотившілері қысқы сынаққа сақадай сай
Аймақтар
30.09.2025
Жіңішке станциясында жүк жөнелту артты
Жаңалықтар / Мұрағат
30.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №80 30 қыркүйек 2025 жыл
ҚТЖ келбеті
29.09.2025
ҚТЖ қызметкерлері байқауда топ жарды
Жаңалықтар
29.09.2025
Достық жол дистанциясында жаңғырту жұмыстары жүргізілді
Әлеумет
29.09.2025
Дүниежүзілік жүрек күні: ҚТЖ-да профилактикалық акция өтті
Жүк тасымалы / Апта саны
29.09.2025
Қыркүйекте теміржол көлігімен 1 млн тоннадан астам астық тасымалданды
Әлеумет
29.09.2025
Медициналық пойыз Абай елін аралап жүр
Жаңалықтар
29.09.2025
Қазақстан мен Қытай 2026 жылға арналған тасымалдау перспективаларын талқылады
Жүк тасымалы
29.09.2025
Қаржы министрлігі 2027 жылға қарай ТХКБ бойынша жүк тасымалы 7,2 млн тоннаға жетеді деп болжауда
Жаңалықтар
29.09.2025
ҚТЖ Достық станциясын дамытуға инвестиция салуда
Спорт
29.09.2025
KTZH Marathon 2025: Қозғалыс қуаты – Бірлік күші!