Қазақстан баламалы маршруттарды белсенді дамытуда

Жүк тасымалы
18.04.2025, 08:48
Фото: Сауда және интеграция министрлігі
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Стамбул қаласында «Тұрақты жаһандық құн тізбегіндегі байланысты қалай тиімді етуге болады?» тақырыбында Экономикалық ынтымақтастық және даму ұйымының дамушы нарықтар жөніндегі форумы өтті.

Іс-шараға G20 елдерінің және басқа да дамушы елдердің экономика министрлері мен орынбасарлары, халықаралық ұйымдар өкілдері, дипломаттар, сарапшылар, сондай-ақ жеке сектор өкілдері қатысты. Қазақстандық делегация құрамында форумға ҚР Сауда және интеграция вице-министрі Жанель Кушукова бастаған мүдделі тарап өкілдері қатысты.  

Іс-шара аясында сауда-көлік байланысының тұрақтылығы мен ауқымдылығына, мультимодальды дәліздерді дамытуға, сондай-ақ жаһандық қосылған құн тізбегін интеграциялауға қатысты негізгі мәселелер талқыланды. Цифрландыруға, инфрақұрылымды тұрақты қаржыландыруға, өңірлік ынтымақтастыққа және жаһандық сын-қатерлер жағдайында бизнесті қолдауға ерекше назар аударылды.  

Форум барысында ҚР Сауда және интеграция вице-министрі жаһандық геоэкономикалық өзгерістер жағдайында сауда-көлік байланысын нығайтудың маңыздылығын атап өтіп, елдің негізгі басымдықтарына тоқталды. Қазақстан теңізге шыға алмайтын мемлекет ретінде Транскаспий халықаралық көлік бағдарын, «Солтүстік-Оңтүстік» және Трансауған дәлізін қоса алғанда, баламалы маршруттарды белсенді дамытуда. Осылайша, ТХКБ бойынша тасымалдау көлемі 2024 жылы 63% өсіп, 4,1 млн тоннаны құрады. Контейнерлік тасымалдар 2,6 есе өсті, бұл осы маршрутқа деген жоғары қызығушылықтың дәлелі.  

Сонымен қатар баяндамашы сауда байланысы контексінде «жұмсақ инфрақұрылымға» ерекше назар аудару керектігін атап өтті. Мәселен, 2024 жылы Қазақстан сыртқы экономикалық қызмет саласындағы бизнес пен мемлекеттің өзара іс-қимылының бірыңғай экожүйесі болып табылатын KEDEN кедендік ресімдеудің бірыңғай жүйесін енгізді.  

Ол Қазақстан ЕО Global Gateway және қытайлық «Белдеу және жол» бастамалары аясында белсенді ынтымақтасатынын атап өтті. Биыл Қазақстан «Қытай-Орталық Азия» екінші саммитін қабылдайды. Бұл ретте біздің еліміз Қазақстан аумағы арқылы өтетін сауда-көлік бағыттары Халықаралық әріптестер үшін барынша тиімді және ыңғайлы болатын жағдайлар жасауға ұмтылады.  

Соңында Қазақстан өкілдері инфрақұрылымға инвестициялардан бастап – цифрлық интеграция мен саясатты келісуге дейінгі бірлескен күш-жігердің қажеттілігін атап өтті. Қазақстан әріптестікке ашық және орнықты даму жолында өңірлік және жаһандық байланысты нығайтуды жалғастыруға дайын.

 

Жүк тасымалы
03.12.2025
Чунцин – Будапешт бағыты бойынша тұрақты жүк тасымалы басталды
Жүк тасымалы
03.12.2025
Жаңа бағыттар іске қосылады
Жолаушылар тасымалы
03.12.2025
14 желтоқсаннан бастап «Астана – Омбы» бағыты бойынша пойыз қатынайды
Инфрақұрылым
03.12.2025
2025 жылға арналған жолдарды жөндеу жоспары асыра орындалды
Жаңалықтар
02.12.2025
Цифрлық кешен бригадалардың өндірістік қауіпсіздігін және пойыздар қозғалысы қауіпсіздігін арттырады
Жүк тасымалы
02.12.2025
ҚТЖ желісі бойынша жүк тасымалдау 287,8 млн тоннаға жетті
Жаңалықтар
02.12.2025
Өзара сенім мен ынтымақтастық жолында
Сұхбат
02.12.2025
Басты міндет – қауіпсіз еңбек жағдайын қалыптастыру
Жүк тасымалы
02.12.2025
Аустрия әлеуетті әріптеске айналады
Қауіпсіздік
02.12.2025
Айыппұлмен шектелу жеткіліксіз
Жаңалықтар
02.12.2025
Ақтау порты Еуропалық Одақтың қаржылық қолдауына ие болды
Қауіпсіздік
02.12.2025
«Өртке оранған» тепловоз
Жаңалықтар / Мұрағат
02.12.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №100 02 желтоқсан 2025 жыл
Жаңалықтар
01.12.2025
«Жыл машинисі» байқауы мәреге жетті
Жаңалықтар
01.12.2025
Теміржолшылар еңбекті қорғауды бизнес-процестерге интеграциялау мәселелерін талқылады
Әлеумет
01.12.2025
Жастардың жанды бастамасы
Аймақтар
01.12.2025
Болашақ теміржолшылармен кездесті
Жаңалықтар
01.12.2025
ҚТЖ-да «е-Өтініш» жүйесінде азаматтардың өтініштерімен жұмыс бойынша оқыту өтті
Жолаушылар тасымалы
30.11.2025
ҚТЖ «Алматы – Новосибирск» бағытына жаңа вагондарды жолға шығарды
Жүк тасымалы / Апта саны
28.11.2025
Достық - Мойынты екінші жолдарымен 1,2 мыңнан астам пойыз өтті