Қағазсыз технология қарқын алды

Цифрландыру
03.02.2020, 08:14
Сұлугүл Бакесова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Цифрлық трансформация шеңберінде «ҚТЖ» ҰК» АҚ-на енгізіліп отырған маңызды жобалардың бірі «Республикаішілік қатынаста Келісімшарт және коммерциялық жұмыстың автоматтандырылған басқару жүйесі» (ККЖ АБЖ – АСУ ДКР) жобасы тасымалдау құжаттарын қағаз түрінде ресімдеуден электрондық ресімдеу форматына көшуге негізделген. Бұл жоба болашақта республикаішілік қатынаста тасымалдауды жоспарлау, ұйымдастыру, жүзеге асыру және қызметтерді төлеу кезінде клиент үшін «бірыңғай цифрлық терезе» құруға ықпал етеді.

Тасымалдау процесінің барлық кезеңінде айқындық пен клиентке бағдарлануды арттыруға бағытталған жүйе бүгінде Компанияның барлық жүк станцияларында, яғни шамамен 456 станцияға табысты енгізіліп отыр. Жүйеге шамамен 50 мың клиент, жүк жөнелтушілер, жүк қабылдап алушылар, экспедиторлық ұйымдар тіркеліп, «ҚТЖ-Жүк тасымалы» АҚ-ның 7000 астам қызметкері жұмылдырылған.

Жүк жөнелтушілерге келсек, олар өңірлердегі барлық жүк тасымалы бөлімшелері бойынша жүк тиелімін ККЖ АБЖ/АСУ ДКР-ды пайдалана отырып, айлық жоспарлау, онкүндік жоспарлау электрондық өтінімдерді ресімдеуді және күнтізбелік жоспарлар жүйесінде автоматты түрде түзілген өтінімдерді түзетуді жүзеге асыра алады. Алайда, өтінімдер «ҚТЖ-Жүк тасымалы» АҚ, АС МЕСПЛАН, порттармен, соның ішінде терминалдармен және «Қазтеміртранс» АҚ вагондар операторымен келісіп, іске асырылады.

Сондай-ақ, вагондарды басқа мекенжайға жіберуге электрондық өтінім беру жүзеге асы рылды. Вагондарды басқа мекенжайға жіберу үшін өтінім беру процесін 2 күннен 1 сағатқа дейін қысқартуға мүмкіндік берді. Ал жоспарлау процесі 11 сағаттан 5 минутқа дейін, республикаішілік жөнелтімдерде және экспорттық жөнелтімдерде 2 күннен 1 сағатқа дейін уақыт қысқарды. Осылайша, бүгінде барлық өтінімдер ККЖ АБЖ/АСУ ДКР жүйесі арқылы өтеді, өткен жылы бұл жүйе бойынша 273 533-нан астам өтінім беріліп, қабылданған екен.

Тағы бір атап өтерлігі, жүйеде жаңа бір қызмет түрі әзірленіп, енгізілген. Ол арқылы ҚР Қаржы министрлігіне қарасты Мемлекеттік кірістер комитетімен белгіленген құрылым мен форматқа сай жүктер туралы алдын ала ақпарат қалыптасады. Қазіргі кезде АСУ ДКР жүйесінде республикаішілік қатынаста тасымалдау құжаттарын ресімдеудің қағазсыз технологиясын енгізу жүзеге асырылды. Бүгінде осы технология бойынша тасымалдау құжаттарын ресімдеуге 10 298 жүк жөнелтушімен келісімшарт жасалып, рәсімдеу 94%-тен жоғары болып отыр. Бұдан басқа, 200-ден астам клиенттермен экспорттық қатынаста қағазсыз технология бойынша тасымалдауға келісім шарттар жасалған. Ал «РТЖ» ААҚ мен «ҚТЖ» ҰК» АҚ арасында осы технология бойынша экспорттық қатынаста барлық мемлекетаралық түйісу пункттері бойынша 6000-нан астам тасымалдау құжаттары ресімделген.

Мұнымен қатар Қытай, Әзербайжан, Қырғыз темір жолдарымен халықаралық темір жол қатынасында жүктерді тасымалдау кезінде деректермен электрондық алмасу (ЭОД) туралы келісімдерге қол қойылғаны белгілі. Қазір аталған теміржолдарға деректерді электронды жүкқұжат көлемінде беру жүргізілуде. Ал ағымдағы жыл міндетіне келсек, экспорттық-импорттық қатынаста қағазсыз технологияның интеграциясы ары қарай да жалғасатын болады. Соның айқын дәлелі ретінде, 2020 жылы «РЖД» ААҚ станциясында экспорттық қатынастағы қағазсыз технология бойынша ресімдеу полигонының кеңейтілетінін айтар едік. Яғни, белгіленген бағыттар бойынша «РТЖ» ААҚ станциясынан импорттық қатынаста тасымалдау құжаттарын ресімдеудің қағазсыз технологиясы енгізіледі. 

Жаңалықтар
30.07.2025
"ҚТЖ" ҰК" АҚ және TCDD Taşimacilik A.Ş. Орта дәлізді дамыту жөнінде келісті
Инфрақұрылым / Әлеумет
30.07.2025
Ірі құрылыс жобалары 12,8 мыңнан астам адамды жұмыспен қамтып, өңірлер экономикасына серпін беруде
ҚТЖ келбеті
30.07.2025
Ерлік емей, немене?!
ҚТЖ келбеті
30.07.2025
Әке жолын жалғаған ұл
ҚТЖ келбеті
30.07.2025
Талабыңа нұр жаусын, Ержан!
Жаңалықтар
30.07.2025
ҚТЖ жүк тасымалының өсуіне байланысты машинист көмекшілерін қабылдауды ұлғайтты
Жолаушылар тасымалы
30.07.2025
«Астана – Бурабай курорты» бағыты бойынша қосымша электр пойызы іске қосылды
Жаңалықтар
30.07.2025
ҚТЖ мен Мерсин халықаралық порты Орта дәлізді дамыту аясындағы ынтымақтастықты талқылады
Жолаушылар тасымалы
29.07.2025
“Алматы-3” теміржол вокзалының құрылысы: Жоба қай кезеңде?
Жаңалықтар / Апта саны
29.07.2025
ҚТЖ-да қозғалыс қауіпсіздігін бұзу 4% қысқарды
Жолаушылар тасымалы
29.07.2025
Жолаушылар тасымалы жартыжылдық жұмысын қорытындылады
Сұхбат
29.07.2025
Қырықбай ӘЛСЕЙІТҰЛЫ: Теміржол саласында тағы бір жарқын кезең басталды
Станция тынысы
29.07.2025
Сағыз станциясы – құрылыс жүктерінің күретамыры
Инфрақұрылым
29.07.2025
Ақтөбе облысында жеті вокзал жөнделіп жатыр
Аймақтар
29.07.2025
Қырағылық – кәсібилік белгісі
Аймақтар
29.07.2025
Маңғыстау магистральдық желісінде 17 нысанға жөндеу жұмыстары жүргізілуде
Әлеумет
29.07.2025
Елордаға саяхат
Жаңалықтар / Мұрағат
29.07.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №57-58 29 шілде 2025 жыл
Спорт
28.07.2025
ҚТЖ-ның «Railways team» командасы «Summer Relay 2025» жарысында жүлдегер атанды
ҚТЖ келбеті
28.07.2025
Сайыс өте қызық әрі қиын болды – Жасұлан Смағұл